To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-08-09
Warszawa: Sprzedaż i systematyczną dostawę artykułów biurowych oraz sprzedaż i systematyczną dostawę tonerów do Mazowieckiego Centrum Polityki Społecznej, Wojewódzkiego Ośrodka Adopcyjnego oraz pięciu Oddziałów Zamiejscowych w:Płocku, Radomiu, Ciechanowie, Ostrołęce, Siedlcach
Numer ogłoszenia: 323184 - 2013; data zamieszczenia: 09.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 209598 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Mazowieckie Centrum Polityki Społecznej, ul. Nowogrodzka 62A, 02-002 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6224232, faks 022 6224732.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzedaż i systematyczną dostawę artykułów biurowych oraz sprzedaż i systematyczną dostawę tonerów do Mazowieckiego Centrum Polityki Społecznej, Wojewódzkiego Ośrodka Adopcyjnego oraz pięciu Oddziałów Zamiejscowych w:Płocku, Radomiu, Ciechanowie, Ostrołęce, Siedlcach.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Sprzedaż i systematyczna dostawa artykułów biurowych oraz sprzedaż i systematyczna dostawa tonerów do Mazowieckiego Centrum Polityki Społecznej, Wojewódzkiego Ośrodka Adopcyjnego oraz pięciu Oddziałów Zamiejscowych w:Płocku, Radomiu, Ciechanowie, Ostrołęce, Siedlcach Zamówienie zostało podzielone na cztery części I część zamówienia OIS - sprzedaż i dostawa artykułów biurowych oraz tonerów do urządzeń drukujących zwanych dalej łącznie materiałami eksploatacyjnymi dla Obserwatorium Integracji Społecznej Mazowieckiego Centrum Polityki Społecznej, wraz z wniesieniem do siedziby Obserwatorium zlokalizowanego na VI piętrze w siedzibie Zamawiającego. II część zamówienia Kalkulator Kosztów-sprzedaż i dostawa artykułów biurowych dla Mazowieckiego Centrum Polityki Społecznej, wraz z wniesieniem do siedziby zlokalizowanego na 1 piętrze przy ulicy Nowogrodzkiej 62b lok.10 III część zamówienia MCPS - sprzedaż i dostawa artykułów biurowych oraz tonerów do urządzeń drukujących zwanych dalej materiałami eksploatacyjnymi dla Mazowieckiego Centrum Polityki Społecznej, wraz z wniesieniem do zlokalizowanego na V piętrze Działu Administracyjnego znajdującego się w siedzibie Zamawiającego. IV część zamówienia WOA - sprzedaż i dostawa artykułów biurowych oraz tonerów do urządzeń drukujących zwanych dalej materiałami eksploatacyjnymi dla Wojewódzkiego Ośrodka Adopcyjnego Warszawa oraz do pięciu Oddziałów Zamiejscowych..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.19.70.00 - Drobny sprzęt biurowy 30.19.72.10 - Skoroszyty kołowe 30.19.92.30 - Koperty 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot umowy dla części II realizowany jest w ramach projektu Kalkulator Kosztów Zaniechania - wprowadzenie innowacyjnych rozwiązań na Mazowszu w zakresie polityki społecznej, w obszarze analizy kosztów braku podejmowania działań aktywizująco - wspierających - projekt współfinansowany ze środków UE w ramach EFS POKL Przedmiot umowy dla części I współfinansowany jest ze środków EFS Projekt systemowy 1.6 Koordynacja na rzecz aktywnej Integracji - OIS.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: I część zamówienia OIS - sprzedaż i dostawa artykułów biurowych oraz tonerów do urządzeń drukujących zwanych dalej łącznie materiałami eksploatacyjnymi dla Obserwatorium Integracji Społecznej Mazowieckiego Centrum Polityki Społecznej, wraz z wniesieniem do siedziby Obserwatorium zlokalizowanego na VI piętrze w siedzibie Zamawiającego.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zbigniew Dymus Amad Sp. z o.o., Łąkowa 31, 05-092 Łomianki, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8086,70
Oferta z najniższą ceną: 8086,70 / Oferta z najwyższą ceną: 18563,02
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: II część zamówienia Kalkulator Kosztów-sprzedaż i dostawa artykułów biurowych dla Mazowieckiego Centrum Polityki Społecznej, wraz z wniesieniem do siedziby zlokalizowanego na 1 piętrze przy ulicy Nowogrodzkiej 62b lok.10
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BiurPol Czempińscy Sp Jawna, Unii Lubelskiej 3, 61-249 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5577,16 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6834,56
Oferta z najniższą ceną: 6834,56 / Oferta z najwyższą ceną: 7421,61
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: III część zamówienia MCPS - sprzedaż i dostawa artykułów biurowych oraz tonerów do urządzeń drukujących zwanych dalej materiałami eksploatacyjnymi dla Mazowieckiego Centrum Polityki Społecznej, wraz z wniesieniem do zlokalizowanego na V piętrze Działu Administracyjnego znajdującego się w siedzibie Zamawiającego.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Amad Sp. z o.o., Łąkowa, 05-092 Łomianki, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 67118,39 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 51676,73
Oferta z najniższą ceną: 51676,73 / Oferta z najwyższą ceną: 108750,93
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: IV część zamówienia WOA - sprzedaż i dostawa artykułów biurowych oraz tonerów do urządzeń drukujących zwanych dalej materiałami eksploatacyjnymi dla Wojewódzkiego Ośrodka Adopcyjnego Warszawa oraz do pięciu Oddziałów Zamiejscowych.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Partner XXI Sp z o.o., Pawliczka 25, 41-800 Zabrze, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11348,61 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 19871,08
Oferta z najniższą ceną: 19871,08 / Oferta z najwyższą ceną: 33686,13
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Obsługa metrologiczna wyposażenia pomiarowego laboratoriów Centralnego Laboratorium GIORiN w okresie 1 czerwca 2025 r. - 31 maja 2026 r.
- 250/2025 Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku oraz pielęgnacji zieleni na terenie "Plaży Romantycznej" w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Wykonanie usługi cateringowej na warsztaty w ramach projektu Era materiałów - popularyzacja inżynierii materiałowej wśród uczniów szkół średnich
- Wykonanie audytów energetycznych lub remontowych lub efektywności energetycznej dla budynków miejskich
- Świadczenie usług serwisowych w zakresie zapewnienia poprawnego działania oprogramowania Portalu Sprawozdawczego, Pakietu Socjalnego, Systemu Analityczno-Raportowego oraz SDPOA
- Usługi utrzymania porządku i czystości w 2025/2026 r. dla nieruchomości administrowanych przez Zarząd Mienia m. st. Warszawy" z podziałem na części.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa papierów kserograficznych oraz materiałów biurowych w okresie 12 miesięcy dla Politechniki Poznańskiej, z podziałem na części (pakiety)."
- Sukcesywne dostawy papieru offsetowego, graficznego powlekanego, papieru preprint i satynowanego oraz materiałów samoprzylepnych i tektury
- Zakup urządzeń wielofunkcyjnych z serwisem oraz obsługą materiałowo-serwisową
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz urządzeń wielofunkcyjnych i biurowych dla OPS w Czechowicach-Dziedzicach
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Sądu Rejonowego Poznań - Stare Miasto w Poznaniu
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnych dostaw papieru dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.