Ogłoszenie z dnia 2014-09-30
Bytom: Remont nawierzchni jezdni z tytułu szkód górniczych w rejonie skrzyżowania ulic: Wrocławska-Konstytucji-Miechowicka w Bytomiu, w ramach zamówienia uzupełniającego nr 1 do zamówienia podstawowego dot. bieżącego utrzymanie nawierzchni jezdni na terenie Gminy Bytom w 2014r. - Zadanie 1 - drogi krajowe, wojewódzkie i powiatowe (nr 34/A/PN/RB/2013).
Numer ogłoszenia: 323194 - 2014; data zamieszczenia: 30.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bytom - Miejski Zarząd Dróg i Mostów, ul. Smolenia 35, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 3969700, faks 032 3969702.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni jezdni z tytułu szkód górniczych w rejonie skrzyżowania ulic: Wrocławska-Konstytucji-Miechowicka w Bytomiu, w ramach zamówienia uzupełniającego nr 1 do zamówienia podstawowego dot. bieżącego utrzymanie nawierzchni jezdni na terenie Gminy Bytom w 2014r. - Zadanie 1 - drogi krajowe, wojewódzkie i powiatowe (nr 34/A/PN/RB/2013)..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Remont nawierzchni jezdni z tytułu szkód górniczych w rejonie skrzyżowania ulic: Wrocławska-Konstytucji-Miechowicka w Bytomiu, w ramach zamówienia uzupełniającego nr 1 do zamówienia podstawowego dot. bieżącego utrzymanie nawierzchni jezdni na terenie Gminy Bytom w 2014r. - Zadanie 1 - drogi krajowe, wojewódzkie i powiatowe (nr 34/A/PN/RB/2013)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.09.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Robót Drogowych ORFIN sp. z o.o., sp.k., ul. Sikorskiego 5A, 41-922 Radzionków, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 538044,58 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 699000,00
Oferta z najniższą ceną: 699000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 699000,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W wyniku rozstrzygnięcia postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego nr 34/A/PN/RB/2013, którego przedmiotem było bieżące utrzymanie nawierzchni jezdni na terenie Gminy Bytom w 2014 roku, w dniu 07.02.2014r. zawarto umowę dot. utrzymania nawierzchni jezdni na drogach krajowych, wojewódzkich i powiatowych o nr 34/A/PN/RB/2013/1 (Zadanie 1). Przedmiotowa umowa zostanie zrealizowana i zakończona z uwagi na fakt wyczerpywania się środków finansowych przewidziane na jej realizację. Zamówienie podstawowe nr 34/A/PN/RB/2014 zostało udzielone w wyniku rozstrzygnięcia postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, a możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do 50% wartości zamówienia podstawowego została przewidziana w cz. XX SIWZ oraz w sekcji II.1.5) Ogłoszenia o zamówieniu nr 539412 - 2013 z dnia 30.12.2013r. Wartość zamówienia podstawowego w Zadaniu 1 oszacowano na kwotę 3.105.231,30 zł, co oznacza, że łączna wartość udzielonych zamówień uzupełniających w tym zadaniu nie może przekroczyć kwoty 1.552.615,65 zł netto. W dniu 25.01.2012r. Zamawiający zawarł ugodę nr 011200117 o naprawienie szkody spowodowanej ruchem zakładu górniczego z Kompanią Węglową S.A., Oddział KWK Bobrek-Centrum w Bytomiu, na podstawie której Kompania Węglowa S.A. zobowiązała się pokryć koszty naprawy nawierzchni jezdni do maksymalnej kwoty 550.000,00 zł brutto. W wyniku rozstrzygnięcia postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego nr 11/A/PN/RB/2012, w dniu 11.05.2012r. zawarto umowę z wykonawcą, którego zadaniem był remont nawierzchni ulic Konstytucji i Celnej w Bytomiu. Udział Kompanii Węglowej S.A. w sfinansowaniu tego zamówienia wyniósł 318.631,50 zł. Oznacza to, że kwota niewykorzystanych środków przewidzianych ugodą wynosi 231.368,50 zł brutto. W dniu 30.05.2013r. zawarto aneks nr 3 do w/w ugody przesuwający termin zakończenia robót do 31.10.2014r., przy utrzymaniu na dotychczasowym poziomie kwoty i partycypacji kosztów. Zważywszy, że roboty przewidziane do wykonania w rejonie skrzyżowania ulic Wrocławska - Konstytucji - Miechowicka są tożsame rodzajowo z robotami wchodzącymi w zakres bieżącego utrzymania nawierzchni jezdni na drogach krajowych, wojewódzkich i powiatowych, Zamawiający podjął decyzję o skorzystaniu z zamówienia uzupełniającego, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, przy czym środki na sfinansowanie tego zamówienia pochodzić będą z budżetu Zamawiającego i Kompanii Węglowej S.A.(tj. w części niewykorzystanej, a przewidzianej ugodą). Zamawiający zamierza udzielić zamówienia uzupełniającego wykonawcy zamówienia podstawowego. Wszystkie przesłanki prawne udzielenia zamówienia uzupełniającego, określone w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp zostały spełnione tzn.: - od udzielenia zamówienia podstawowego nie upłynął 3-letni okres (do zawarcia umowy dot. zamówienia podstawowego nr 34/A/PN/RB/2013/1 doszło w dniu 07.02.2014r.); - zamówienie uzupełniające ma zostać udzielone wykonawcy zamówienia podstawowego tj. Zakładowi Robót Drogowych ORFIN sp. z o.o., sp. k., 41-922 Radzionków, ul. Sikorskiego 5A; - udzielane zamówienie uzupełniające jest pierwszym zamówieniem do umowy podstawowej nr 34/A/PN/RB/2013/1, a jego wartość szacunkowa stanowi 17,33% wartości zamówienia podstawowego, - zamówienie uzupełniające polega na wykonaniu robót tożsamych rodzajowo z robotami realizowanymi w ramach zamówienia podstawowego, - zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, a możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do 50% wartości została przewidziana w cz. XX SIWZ oraz II.1.5) Ogłoszenia o zamówieniu nr 539412 - 2013 z dnia 30.12.2013r. - zamówienie uzupełniające jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 33 w Bytomiu na rok 2025.
- Dostawa wyrobów medycznych - uzupełnienie III
- Dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 46 w Bytomiu w 2025 r.
- Dostawa żywności w roku 2025, na potrzeby Przedszkola Miejskiego nr 20 w Bytomiu
- Zakup, dostawa i konfiguracja serwera; zakup, dostawa i konfiguracja przełącznika zarządzalnego; dostawa urządzenia UTM dla UCSUM w Bytomiu
- Dostawa żywności w roku 2025, na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 51 z Oddziałami Integracyjnymi w Bytomiu, przy ul. Łużyckiej 12a
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 6 im. Narodowego Święta Niepodległości w Koszalinie (II)
- "Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 724 w zakresie budowy przejścia dla pieszych oraz budowy sieci elektroenergetycznej do 1 kV oświetlenia drogowego". - nr postępowania 270/24
- Wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku Dyrekcji Parku Narodowego "Ujście Warty" w Chyrzynie 1
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania obiektu handlowego na żłobek.
- Modernizacja pomieszczeń biurowych z przystosowaniem na Centrum Zarządzania Kryzysowego Gminy Stegna
- Remont drogi wojewódzkiej nr 727 w km 34+100 do km 38+400, gmina Chlewiska, powiat szydłowiecki, województwo mazowieckie - nr postępowania 255/24
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.