eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Busko-ZdrójDOSTAWY ŚRODKÓW, MATERIAŁÓW I SPRZĘTU DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI I HIGIENY

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-12-07

Busko-Zdrój: DOSTAWY ŚRODKÓW, MATERIAŁÓW I SPRZĘTU DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI I HIGIENY
Numer ogłoszenia: 323199 - 2011; data zamieszczenia: 07.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 21 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SP ZOZ , ul. Gen. F. Rzewuskiego 8, 28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3780919, 3780348, faks 041 3780332.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.21szur.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWY ŚRODKÓW, MATERIAŁÓW I SPRZĘTU DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI I HIGIENY.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów, środków i sprzętu do utrzymania higieny i czystości , środki ochrony indywidualnej pracowników oraz preparaty do dezynfekcji w dziale służby zdrowia z podziałem na pakiety zgodnie z formularzem cenowym Wykaz ilościowo-wartościowym i opisem przedmiotu zamówienia. 2. Opis przedmiotu zamówienia, podzielonego na pakiety stanowią załączniki do SIWZ: - Pakiet I -Środki do utrzymania czystości i higieny w gastronomii. wraz z wykazem urządzeń do zmywania zastawy stołowej i kuchennej znajdujące się w siedzibie Zamawiającego - tabela nr 1 , załącznik nr 1 do siwz - Pakiet II - Środki do dezynfekcji w służbie zdrowia, załącznik nr 2 do siwz. - Pakiet III - Materiały ochrony indywidualnej pracownika, załącznik nr 3 do siwz. - Pakiet IV -Dostawa mioteł brzozowych, załącznik nr 4 do siwz. - Pakiet V - Dostawa Produktu do pielęgnacji ciała - załącznik nr 5 do siwz. - Pakiet VI -Dostawa papieru toaletowego i ręczników papierowych, załącznik nr 6 do siwz - Pakiet VII -Dostawa środków do utrzymania higieny i czystości powierzchni, załącznik nr 7 do siwz. - Pakiet VIII -Dostawa materiałów i sprzętu do utrzymania czystości i higieny, załącznik nr 8 do siwz.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.10.00-8, 39.80.00.00-0, 18.40.00.00-3, 33.76.00.00-5, 39.20.00.00-4, 18.10.00.00-0, 19.64.00.00-4, 35.14.20.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania 8. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia- nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach złożonych wraz z ofertą

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie (dot. Pakietu I,II,VI,VII,VIII) do realizacji przedmiotu zamówienia: tj. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie wykażą 2 (dwie) należycie wykonane dostawy z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu, referencji, potwierdzających, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.Poza tym, w przypadku Wykonawcy składającego ofertę do Pakietu I, wymagane jest złożenie referencji dotyczących wykonania usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie i wykażą 2 (dwie) należycie wykonane usługi w ramach umowy na okres nie krótszy niż 12 miesięcy, dotyczącej serwisowania oraz dokonywania napraw i usuwania awarii sprzętu gastronomicznego oraz urządzeń do zmywania zastawy stołowe i kuchennej tożsamych ze sprzętem wymienionym w tabeli 1. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia- nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach złożonych wraz z ofetą

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca dysponuje bądź będzie dysponować osobami, które będą uczestniczyć w postępowaniu przy realizacji zamówienia i posiadają uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Na potwierdzenie tego warunku Wykonawca musi wykazać, że dysponuje co najmniej 2 osobami spełniającymi wymagania kwalifikacyjne do wykonania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi, konserwacji, remontu, montażu urządzeń wskazanych w pakiecie I w tabeli nr 1. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia- nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach złożonych wraz z ofetą

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) Formularz oferty załącznik nr 9 do SIWZ oddzielnie do każdego pakietu; b) Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. - załącznik nr 10 c) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 11 d) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (dotyczy Pakietu I)- załącznik nr 12. e) Podpisany projekt umowy - załącznik nr 13 do SIWZ, właściwy dla danego pakietu. f) Karty charakterystyki - dotyczy środków z Pakietu i; II; VII. g) Wszystkie dokumenty wskazane w rozdziale VII SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Umowa dopuszcza zmianę postanowień w niej zawartych w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli zmiana dotyczy terminu realizacji umowy. 2. Istotne zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty na zasadach określonych w art. 144 ust. 1 ustawy Pzp zamawiający przewiduje jedynie w zakresie: - wystąpienia siły wyższej np.: wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, w szczególności zagrażającemu życiu ludzi lub grożącego powstania szkody w znacznych rozmiarach. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamiany asortymentu w przypadku, gdy produkt nie spełnia oczekiwań zamawiającego, na produkt o podobnych walorach, w cenie podanej w ofercie. 4. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub jeżeli zmiana będzie korzystna dla Zamawiającego. 5. W przypadku ustawowej zmiany podatku od towaru i usług VAT, zmawiający może zmienić warunki umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://21wszur.tbu.pl/bip/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 21 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ w Busku Zdroju, ul Rzewuskiego 8, 28 - 100 Busko - Zdrój budynek KORAL p.52 sekretariat.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2011 godzina 08:30, miejsce: 21 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ w Busku Zdroju, ul Rzewuskiego 8, 28 - 100 Busko - Zdrój budynek KORAL p.52 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: - Pakiet I -Środki do utrzymania czystości i higieny w gastronomii. wraz z wykazem urządzeń do zmywania zastawy stołowej i kuchennej znajdujące się w siedzibie Zamawiającego - tabela nr 1 , załącznik nr 1 do siwz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Pakiet I -Środki do utrzymania czystości i higieny w gastronomii. wraz z wykazem urządzeń do zmywania zastawy stołowej i kuchennej znajdujące się w siedzibie Zamawiającego - tabela nr 1 , załącznik nr 1 do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8, 39.80.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: - Pakiet II - Środki do dezynfekcji w służbie zdrowia, załącznik nr 2 do siwz..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Pakiet II - Środki do dezynfekcji w służbie zdrowia, załącznik nr 2 do siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.10.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Materiały ochrony indywidualnej pracownika,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Pakiet III - Materiały ochrony indywidualnej pracownika, załącznik nr 3 do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa mioteł brzozowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Pakiet IV -Dostawa mioteł brzozowych, załącznik nr 4 do siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.20.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: - Pakiet V - Dostawa Produktu do pielęgnacji ciała - załącznik nr 5 do siwz..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Pakiet V - Dostawa Produktu do pielęgnacji ciała - załącznik nr 5 do siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.70.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: - Pakiet VI -Dostawa papieru toaletowego i ręczników papierowych, załącznik nr 6 do siwz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Pakiet VI -Dostawa papieru toaletowego i ręczników papierowych, załącznik nr 6 do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: - Pakiet VII -Dostawa środków do utrzymania higieny i czystości powierzchni, załącznik nr 7 do siwz..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Pakiet VII -Dostawa środków do utrzymania higieny i czystości powierzchni, załącznik nr 7 do siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8, 39.80.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: - Pakiet VIII -Dostawa materiałów i sprzętu do utrzymania czystości i higieny, załącznik nr 8 do siwz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Pakiet VIII -Dostawa materiałów i sprzętu do utrzymania czystości i higieny, załącznik nr 8 do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.64.00.00-4, 33.14.00.00-3, 39.20.00.00-4, 39.50.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. jakość - 30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.