eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa RudaRewitalizacja Mista Nowa Ruda - rewaloryzacja budynków mieszkalnychFredry 2, Podjazdowa 3-5, Podjazdowa 8-10, Podjazdowa 13

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-10-07

Nowa Ruda: Rewitalizacja Mista Nowa Ruda - rewaloryzacja budynków mieszkalnych: Fredry 2, Podjazdowa 3-5, Podjazdowa 8-10, Podjazdowa 13
Numer ogłoszenia: 323246 - 2010; data zamieszczenia: 07.10.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 255620 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Nowa Ruda, ul. Rynek 1, 57-400 Nowa Ruda, woj. dolnośląskie, tel. 074 8720339, 8720300, faks (074) 872 22 68.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rewitalizacja Mista Nowa Ruda - rewaloryzacja budynków mieszkalnych: Fredry 2, Podjazdowa 3-5, Podjazdowa 8-10, Podjazdowa 13.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1)Zakres obowiązków Wykonawcy określa wzór umowy, który jako formularz nr 5 stanowi integralną część SIWZ. 2)Dopuszcza się zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych niż projektowane. Wykonawca, który zastosuje rozwiązania równoważne opisane w dokumentacji projektowej i w specyfikacjach technicznych, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 3)Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu gwarancji jakości oraz rękojmi za wady przedmiotu zamówienia zakończy się po upływie 36 miesięcy od dnia odbioru końcowego. 4)Na wykonawcy ciąży obowiązek uzyskania aktualnych pozwoleń, uzgodnień, warunków technicznych przyłączeń, które są niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z kosztami ich uzyskania. 5)Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia wynika z dokumentacji technicznej i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, załączonych do n/n SIWZ lub na stronie www.um.nowaruda.pl: Podjazdowa 3-5 1.Projekt budowlany remontu i kolorystyki elewacji oraz remontu dachów kamienic, 2.Przedmiar robót remontu i kolorystyki elewacji oraz remontu dachów kamienicy, 3.Specyfikacja techniczna remontu i kolorystyki elewacji oraz remontu dachów kamienicy, Podjazdowa 8-10 1.Projekt budowlany remontu i kolorystyki elewacji, 2.Projekt budowlany remontu klatki schodowej, 3.Specyfikacja techniczna remontu i kolorystyki elewacji oraz remontu klatki schodowej, 4.Przedmiary robót, Podjazdowa 13 1.Projekt budowlany remontu i kolorystyki elewacji, 2.Przedmiar robót remontu i kolorystyki elewacji, 3.Specyfikacja techniczna remontu i kolorystyki elewacji, Fredry 2 1.Projekt budowlany remont i kolorystyka elewacji, 2.Przedmiar robót remontu i kolorystyki elewacji, 3.Przedmiar robót remontu klatki schodowej, 4.Specyfikacja techniczna remontu i kolorystyki elewacji, Uwagi: 1.W projekcie budowlanym ujęte są roboty polegające na wymianie stolarki okiennej. Przedmiot zamówienia nie obejmuje wymiany okien. Zamawiający we własnym zakresie dokona wymiany okien. Nie należy brać pod uwagę przy dokonaniu wyceny wymianę okien.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt finansowany z udziałem Unii Europejskiej oraz Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.10.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • LINDNER Polska sp. z o.o., ul. Poloneza 93, 02-826 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 888121,99 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 887030,00

  • Oferta z najniższą ceną: 887030,00 / Oferta z najwyższą ceną: 887030,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.