Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-20
Chorzów: Świadczenie usługi kompleksowego utrzymania czystości w budynku Urzędu Miasta i USC w Chorzowie
Numer ogłoszenia: 323271 - 2008; data zamieszczenia: 20.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Chorzów Wydział Administracyjny , Rynek 1, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. 0-32 2410-110, faks 0-32 2410-110.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi kompleksowego utrzymania czystości w budynku Urzędu Miasta i USC w Chorzowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, ani wariantowych. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi kompleksowego utrzymania czystości na terenie budynków UM i USC w Chorzowie o łącznej powierzchni ok. 4.460 m2. tj. 1. Stałe kompleksowe utrzymanie czystości biur, wyposażenia pomieszczeń, (także techniczne oprócz komputerów i telefonów) niezależnie od aktualnego wykorzystania pomieszczenia, utrzymanie czystości korytarzy, schodów : -sprzątanie 1 raz dziennie 3.390, 65 m2 UM -sprzątanie 2 razy dziennie 316, 15 m2 UM -sprzątanie 1 raz w tygodniu 180,02 m2 UM -sprzątanie 2 razy w tygodniu 81,52 m2 UM -sprzątanie 1 raz dziennie 131, 60 m2 USC -sprzątanie 2 razy w tygodniu 142, 10m2 USC - kosze na śmieci w biurach opróżniane będą na bieżąco wraz z codziennym dostarczeniem nowych worków na śmieci ( ok. 200 pomieszczeń biurowych) - do utrzymania czystości ścian i gzymsów korytarzy i pomieszczeń malowanych nietrwale wykorzystane będą odkurzacze plecakowe - do mycia podłóg używane będą właściwe preparaty pielęgnująco-nabłyszczające ( środki muszą posiadać właściwości antypoślizgowe) - powierzchnie zabezpieczone polimerami będą właściwie pielęgnowane i na bieżąco wg potrzeb uzupełniane. Aktualizacja wielkości powierzchni może zostać dokonana zależnie od aktualnych potrzeb Zamawiającego i podlegać będzie opłacie wg iloczynu ceny za 1 m2 i ilości wykonanych metrów. 2. stałe utrzymanie czystości w 2 windach, palarni i 14 toaletach - tj.ok. 220 m2 ( stały dyżur w godzinach pracy UM), w tym stałe utrzymanie czystości kafelek na ścianach WC ok. 700 m2- (używanie urządzenia parowego), luster, mycie sanitariatów, umy-walek, stałe dostarczanie (dużego) papieru toaletowego oraz mydła płynnego do dozow-ników 3. 1 krotne mycie opraw oświetleniowych (kompletne) w budynkach UM - ok. 900 sztuk 4. 1 krotne mycie witraży w duzej sali posiedzeń UM o powierzchni 41, 28 m2 tj. 3 szt. o wymiarze 6, 4 m wys i 2,15 m szerokości 5. 4 krotne mycie wszystkich okien PCV w obiektach UM (różne położenie) - ok. 400 okien ( ok. 1.240,00 m2)- dwustronnie z parapetami zewnętrznymi i wewnetrznymi i ramami Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 PZP. Zamawiający przewiduje wykonanie usług czystościowych w pomieszczeniach obiektów UM w sytuacjach o charakterze awaryjnym i konieczności realizacji zastępstw za sprzątaczki UM, na podstawie indywidualnych pisemnych zleceń, wg ceny podanej w przetargu, podzielonej przez 23 ( średnia dni w mie-siącu) przy uwzględnieniu okresu zlecenia i podlegać będzie opłacie wg iloczynu ceny za 1 m2 i wielkości powierzonej powierzchni (metrów kwadratowych). Oferty muszą obejmować pełny zakres realizacji zamówienia, zgodnie z przedmiotem zamówienia. 2 Zamawiający nie dopuszcza udziału podwykonawców do prac w zakresie utrzymania czystości. 3. Termin wykonania zamówienia: 1 rok tj. od dnia: 1.02.2009 do dnia: 31.01.2010 r..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPOSÓB DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW 1 Zgodnie z art. 22 ust. 1 PZP, warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnienie poniższych warunków: 1a.posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1b.posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1c.znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1d nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust 2 PZP oraz spełnianie następujących warunków dodatkowych: 2a. Wykonawca zatrudniał w okresie ostatnich 3 lat tj. 2006-2008, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, średniorocznie minimum 10 pracowników 2b.wykonał lub wykonuje należycie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 usługę podobną w zakresie utrzymania czystości . Za usługę podobną Zamawiający uzna sprzątanie obiektów o charakterze i o powierzchni porównywalnej z przedmiotem zamówienia w tym stałe sprzątanie min. 2.000 m2 powierzchni biurowej w budynkach. 2c. dysponują niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje następującymi narzędziami i urządzeniami: - Szorowarka i urządzenie myjące do posadzek kamiennych, lastrico - min. 1 szt. - Urządzenie polerujące do posadzek kamiennych, lastrico- min. 1 szt - Odkurzacz przemysłowy- min. 3 szt. - Odkurzacz plecakowy - min. 1 szt - Wózki dwuwiaderkowe z mopami- dla każdego pracownika - Urządzenie parowe do czyszczenia płytek ściennych - min. 1 - Urządzenie dezynfekcyjne do sprzętu sanitarnego WC 2d. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 500.000 zł 2. Informacja o oświadczeniach jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: a. wypełniony Formularz ofertowy - wg wzoru Załącznik Nr 1. W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww wykaz. b. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1,2,3 PZP - podpisany Załącznik Nr 2. W przypadku składania oferty wspólnej ww oświadczenia składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną c.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 4 PZP (nie podleganie wykluczeniu z postępowania z powodu okoliczności zawartych w art. 24 ust. 1 i 2 PZP - podpisany Załącznik Nr 3. W przypadku składania oferty wspólnej ww oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną d.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną e. Informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich 3 lat według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4A do niniejszej SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej ww dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną f. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert g. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert h. Dokument potwierdzający uprawnienie osób podpisujących ofertę tzn. Pełnomocnictwo, o ile nie wynika z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kserokopii. i. W przypadku składania oferty przez podmioty ubiegające się wspólnie o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzieleniu zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. j.Wykaz wykonanych lub wykonywanych usług podobnych w zakresie utrzymania czystości, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli ten okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartościom usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości ( z podatkiem vat), przedmiotu, dat wykonania i odbiorców według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 oraz załączenie dokumentów potwierdzających że ww usługi te zostały należycie wykonane. W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww wykaz. k.Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr: 6. W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww wykaz. l. Aktualna polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na min. 500.000 zł. W przypadku składania ofert wspólnej ww dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną ł. Oświadczenie gwarantujące, że usługa świadczona będzie przy użyciu materiałów, urządzeń oraz środków czystości i dezynfekcyjnych posiadających znak zgodności CE, a wszystkie preparaty posiadają aktualne pozwolenie PZH na wprowadzenie do obrotu, aktualne pozwolenie na tymczasowe wprowadzenie do obrotu produktu oraz oświadczenie, że wszelkie materiały do mycia podłóg są preparatami antypoślizgowymi, ulegającymi biodegradacji oraz że w obiekcie nie będą stosowane substancje niebezpieczne m. Oświadczenie o zapewnieniu jednolitego umundurowania i identyfikowania pracowników świadczących usługę oraz oświadczenie co do ilości osób, które będą wykonywać zamówienie w pełnym wymiarze czasu ( 8h dziennie i 40 h tygodniowo). Jeżeli wykonawca przewiduje wykonanie przez osoby w niepełnym wymiarze czasu ma obowiązek wskazać ile osób i w jakim wymiarze czasu pracy jest przewidzianych do wykonania usługi w zakresie utrzymania czystości. Oświadczenie potwierdzające, że wykonawca zrealizuje całość zamówienia siłami własnymi ( bez podwykonawców) i że wybrany Wykonawca będzie realizował usługi objete przedmiotem zamówienia przy pomocy własnych pracowników - podpisanie Załącznika 4 B. W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny dokument. n. Szczegółowy wykaz środków czyszczących, dezynfekujących i myjących przewi-dzianych do realizacji zamówienia o. Parafowanie wzoru umowy- Załącznik Nr: 8 2 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt III 2 c, przedkłada odpowiednio dokumenty wymienione w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawców oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 3 Dokumenty wymienione w pkt 2 do SIWZ mogą być przedłożone w formie kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem adnotację takiej treści należy umieścić na dokumencie i podpisać (w oryginale) przez Wykonawcę. Uwaga! Zamawiający oceni spełnienie ww warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty wg formuły: spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki Wykonawca spełnił..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: a. wypełniony Formularz ofertowy - wg wzoru Załącznik Nr 1. W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww wykaz. b. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1,2,3 PZP - podpisany Załącznik Nr 2. W przypadku składania oferty wspólnej ww oświadczenia składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną c.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 4 PZP (nie podleganie wykluczeniu z postępowania z powodu okoliczności zawartych w art. 24 ust. 1 i 2 PZP - podpisany Załącznik Nr 3. W przypadku składania oferty wspólnej ww oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną d.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną e. Informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich 3 lat według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4A do niniejszej SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej ww dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną f. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert g. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert h. Dokument potwierdzający uprawnienie osób podpisujących ofertę tzn. Pełnomocnictwo, o ile nie wynika z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kserokopii. i. W przypadku składania oferty przez podmioty ubiegające się wspólnie o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzieleniu zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. j.Wykaz wykonanych lub wykonywanych usług podobnych w zakresie utrzymania czystości, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli ten okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartościom usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości ( z podatkiem vat), przedmiotu, dat wykonania i odbiorców według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 oraz załączenie dokumentów potwier-dzających że ww usługi te zostały należycie wykonane. W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww wykaz. k.Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr: 6. W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww wykaz. l. Aktualna polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na min. 500.000 zł. W przypadku składania ofert wspólnej ww dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną ł. Oświadczenie gwarantujące, że usługa świadczona będzie przy użyciu materiałów, urządzeń oraz środków czystości i dezynfekcyjnych posiadających znak zgodności CE, a wszystkie preparaty posiadają aktualne pozwolenie PZH na wprowadzenie do obrotu, aktualne pozwolenie na tymczasowe wprowadzenie do obrotu produktu oraz oświadczenie, że wszelkie materiały do mycia podłóg są preparatami antypoślizgowymi, ulegającymi biodegradacji oraz że w obiekcie nie będą stosowane substancje niebezpieczne m. Oświadczenie o zapewnieniu jednolitego umundurowania i identyfikowania pracowników świadczących usługę oraz oświadczenie co do ilości osób, które będą wykonywać zamówienie w pełnym wymiarze czasu ( 8h dziennie i 40 h tygodniowo). Jeżeli wykonawca przewiduje wykonanie przez osoby w niepełnym wymiarze czasu ma obowiązek wskazać ile osób i w jakim wymiarze czasu pracy jest przewidzianych do wykonania usługi w zakresie utrzymania czystości. Oświadczenie potwierdzające, że wykonawca zrealizuje całość zamówienia siłami własnymi ( bez podwykonawców) i że wybrany Wykonawca będzie realizował usługi objete przedmiotem zamówienia przy pomocy własnych pracowników - podpisanie Załącznika 4 B. W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny dokument. n. Szczegółowy wykaz środków czyszczących, dezynfekujących i myjących przewi-dzianych do realizacji zamówienia o. Parafowanie wzoru umowy- Załącznik Nr: 8 2 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt III 2 c, przedkłada odpowiednio dokumenty wymienione w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawców oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 3 Dokumenty wymienione w pkt 2 do SIWZ mogą być przedłożone w formie kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem/adnotację takiej treści należy umieścić na dokumencie i podpisać (w oryginale) przez Wykonawcę. Uwaga! Zamawiający oceni spełnienie w/w warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty wg formuły: spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki Wykonawca spełnił..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chorzow.um.gov.pl/bip.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Chorzów
Wydział Administracyjny
Rynek 1
41-500 Chorzów.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2008 godzina 09:15, miejsce: Urząd Miasta CHorzów Wydział Administracyjny Rynek 1 41-500 CHorzów.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z CHORZOWA
- Dostawy oleju opałowego lekkiego
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 7 w Chorzowie, ul. Łagiewnicka 16 - II/2024
- "Dostawa materiałów biurowych" Część A - materiały biurowe Część B - materiały plastyczne
- Usługi pełnienia funkcji Inspektora Ochrony Danych (IOD) oraz wykonania corocznego audytu zgodności z Krajowymi Ramami Interoperacyjności wraz z badaniem zabezpieczeń sieciowych w ZEFO w Chorzowie
- Dostawy warzyw i ziół doniczkowych w roku 2025
- Usługa cateringowa dla dzieci uczęszczających do Żłobka Miejskiego w Chorzowie, do oddziału mieszczącego się przy ul. Kochanowskiego 18, w roku kalendarzowym 2025
więcej: przetargi w Chorzowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynku Sądu Rejonowego w Dębicy wraz z terenem przyległym oraz utrzymaniem zieleni a także sprzątania w pomieszczeniach Ośrodka Kuratorskiego nr 6 w Dębicy
- Usługi sprzątania pomieszczeń biurowych oraz wykonywanie prac gospodarczych w ramach obiektów Nadleśnictwa Kaczory
- "Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń w budynkach Miejskiego Zarządu Budynku Sp. z o.o. w Wałbrzychu"
- Usługa polegająca na utrzymaniu czystości w PT KRUS w Radzyniu Podlaskim, PT KRUS w Białej Podlaskiej, PT KRUS w Łukowie i PT KRUS w Parczewie.
- Kompleksowa usługa utrzymania czystości w obiekcie oraz usługa odśnieżania dróg, parkingów, chodników, ciągów komunikacyjnych na terenach przyległych do obiektu.
- Usługi porządkowo-czystościowe w pomieszczeniach na rok 2025 dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 5 w Brzeszczach
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.