eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JasieniecUdzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 1 350 000 zł, na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Jasieniec

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-18

Jasieniec: Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 1 350 000 zł, na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Jasieniec
Numer ogłoszenia: 323282 - 2009; data zamieszczenia: 18.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Jasieniec , ul. Warecka 42, 05-604 Jasieniec, woj. mazowieckie, tel. 048 6613570, faks 048 6613581.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jasieniecgw.e-bip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 1 350 000 zł, na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Jasieniec.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia dotyczy świadczenia usługi bankowej polegającej na udzieleniu kredytu długoterminowego w kwocie 1 350 000 zł (jeden milion trzysta pięćdziesiąt tysięcy zł) z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów oraz na finansowanie planowanego deficytu Gminy Jasieniec w 2009r. 2. Wymagania i okoliczności mogące mieć wpływ na sporządzenie oferty: 1. Należy uwzględnić możliwość wypłaty kredytu w dwóch transzach: pierwszej niezwłocznie po podpisaniu umowy, drugiej do 15 grudnia 2009r. Naliczanie odsetek następować będzie od faktycznej kwoty wypłaconego kredytu. 2. Spłata kredytu wraz z odsetkami następować będzie w latach 2010 - 2017. Spłaty cztery razy w roku: 30 marca, 30 czerwca, 30 września, 30 grudnia każdego roku. 3. Należy uwzględnić możliwość przedterminowej spłaty kredytu, bez ponoszenia przez zamawiającego dodatkowych kosztów; 4. Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny (in blanco). 5. Oprocentowanie liczone będzie w wysokości zmiennej stopy procentowej w oparciu o WIBOR 3M z ostatniego dnia roboczego miesiąca, poprzedzającego okres odsetkowy, powiększonej lub pomniejszonej o marżę banku w stawce zaoferowanej do przetargu; 6. Wysokość prowizji nie może przekroczyć stawki zaoferowanej do przetargu; 7. Opłaty bankowe nie mogą przekroczyć stawki zaoferowanej do przetargu; 8. Należy uwzględnić wymagania dotyczące sposobu obliczenia ceny oferty zawarte w rozdz. XII SIWZ; 9. Zamawiający, w celu udowodnienia zdolności kredytowej do SIWZ, załącza: 1) Absolutorium dla Wójta za 2008r; 2) Sprawozdania z realizacji budżetu (Rb-Z, RB-N, Rb-NDS oraz o dochodach i wydatkach) za 2008r i I półrocze 2009r; 3) Budżet Gminy na 2009r; 4) Opinię RIO o realizacji budżetu za 2008r i I półrocze 2009r; 5) Opinię RIO o planie budżetu na 2009r; 6) Uchwałę Rady Gminy o zaciągnięciu kredytu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 26.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy , którzy spełniają następujące warunki: 1.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Niepodlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, na podstawie złożonych dokumentów metodą spełnia-niespełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (Krajowy Rejestr Sądowy Odpis z Rejestru Przedsiębiorców) A.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień-pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. A.3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych (wzór załącznik nr 2 do SIWZ). B. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: B.1) Oferta winna zawierać wymagane dokumenty dla każdego partnera z osobna. B.2)Dokumenty dodatkowe: W przypadku dokonania wyboru oferty wykonawcy występującego wspólnie przed przystąpieniem do zawarcia umowy o zamówienie publiczne przedłożona zostanie umowa regulującą współpracę wykonawców występujących wspólnie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jasieniecgw.e-bip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Jasieniec, ul. Warecka 42, 05-604 Jasieniec, pok. nr 11.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Jasieniec, ul. Warecka 42, 05-604 Jasieniec, pok. nr 14.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.