Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-02-16
Warszawa: Zakup i uruchomienie urządzeń IPS (Intrusion Prevention System) wraz z usługami wsparcia przez okres 3 lat
Numer ogłoszenia: 32345 - 2010; data zamieszczenia: 16.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Bank Polski Departament Informatyki i Telekomunikacji , ul. Świętokrzyska 11/21, 00-919 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6531193, faks 022 6531999.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.nbp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i uruchomienie urządzeń IPS (Intrusion Prevention System) wraz z usługami wsparcia przez okres 3 lat.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa sieciowego systemu wykrywania włamań opartego na dwóch urządzeniach firmy Juniper Network, wraz ze świadczeniem usług instalacyjno-wdrożeniowych dla potrzeb modernizacji i rozbudowy sieci komputerowej w Narodowym Banku Polskim oraz usług serwisowych, tj.: 1.1. Sprzedaż, dostawa i wdrożenie dwóch urządzeń IDP 250 firmy Juniper Network (IPS) z 36 miesięczną gwarancją standardową producenta oraz oprogramowaniem zarządzającym tymi urządzeniami wraz z wsparciem 36 miesięcznym lub równoważnych zapewniających budowę klastra high availability dla używanego obecnie przez Zamawiającego systemu dwóch urządzeń Juniper IDP 200. Wymagania funkcjonalne dla urządzeń będących przedmiotem zamówienia zostały przedstawione w Załączniku nr 4 do SIWZ. 1.2. Świadczenie serwisu Core Plus Support w okresie 36 miesięcy, dla dwóch urządzeń Juniper IDP 200 eksploatowanych u Zamawiającego oraz urządzeń dostarczonych w ramach niniejszego zamówienia, 1.3. Świadczenie serwisu rozszerzonego w okresie 36 miesięcy dla dwóch urządzeń Juniper IDP 200 eksploatowanych u Zamawiającego oraz urządzeń dostarczonych w ramach niniejszego zamówienia, 1.4. Sprzedaż, dostawa i wdrożenie systemu RedHat Enterprise Linux 5 Server lub równoważnego dla systemu zarządzającego systemem Juniper. Szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia określone są we wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik Nr 5 do SIWZ. Dokumentacja techniczna, potrzebna do realizacji zamówienia przekazana zostanie Wykonawcy po podpisaniu umowy. Wszystkie niezbędne dla Wykonawcy dane techniczne potrzebne do przygotowania oferty znajdują się w SIWZ. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na zasadach określonych w SIWZ. 3. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 3.1. Urządzenia muszą być fabrycznie nowe i posiadać co najmniej 36-miesięczną gwarancję. 3.2. Wykonawca musi posiadać autoryzację producentów sprzętu i oprogramowania do sprzedaży, instalacji i serwisu produktów będących przedmiotem zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.50.00.00 - Urządzenia i artykuły telekomunikacyjne 72.70.00.00 - Usługi w zakresie sieci komputerowej .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 39.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium: 5.600 zł
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał lub w przypadku świadczeń ciągłych lub okresowych należycie wykonuje, co najmniej dwie odrębne umowy, których przedmiotem były: dostawa i wdrożenie sieciowego systemu IPS oraz świadczenie serwisu, o wartości każdej z tych umów nie mniejszej niż 150.000,00 PLN brutto.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Przewidywane możliwości dokonania zmian w umowie i warunki wprowadzania zmian zostały określone w Załączniku Nr 5 do SIWZ - (Wzór umowy).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: WWW.nbp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: NBP, Departament Informatyki i Telekomunikacji, Warszawa, ul. Świętokrzyska 11/21 - pok. 476.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.02.2010 godzina 12:00, miejsce: Narodowy Bank Polski 00-919 Warszawa, ul. Świętokrzyska 11/21 Kancelaria NBP.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Termin realizacji niniejszego zamówienia: Dostawa urządzeń w ciągu 6 tygodni od daty podpisania umowy, usługi instalacyjno-wdrożeniowe w ciągu 4 tygodni od daty dostawy, świadczenie 36-miesięcznego serwisu gwarancyjnego i rozszerzonego dla dostarczonych urządzeń i dwóch pracujących urządzeń IDP200 Juniper - od daty podpisania Protokołu Odbioru Funkcjonalnego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Odnowienie posiadanych oraz udzielenie nowych licencji do oprogramowania antywirusowego ESET i oprogramowania biurowego ADOBE.
- Remont pokoi, dobór i wymiana zestawu podnoszenia ciśnienia na potrzeby bytowe i p. poż., remont ogrodzenia wraz z robotami towarzyszącymi w miejscowości Elbląg ul. Królewiecka 189 (...)
- Przygotowanie, produkcja i dostarczenie wydawnictw muzycznych wraz z poligrafią w oprawie twardej z nośnikami audio lub z nośnikiem Blu-ray oraz dgpacki jedno i dwuskrzydłowe z nośnikami audio
- Świadczenie usług sprzątania w budynkach Instytutu Łączności - PIB we Wrocławiu
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: A. Suligowskiego 3/5 m. 8 część nr 2: Krucza 51 m. 62 (w podziale na 2 części)
- Przebudowa przepompowni Wilczogęby gm. Sadowne, pow. węgrowski - aktualizacja dokumentacji
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa transmisji danych pomiędzy lokalizacjami Lubelskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia w Lublinie
- Usługa kompleksowego wsparcia Systemu Rejestrów Publicznych w Turystyce dostępnego na portalu turystyka.gov.pl
- Zapewnienie bezpieczeństwa funkcjonowania infrastruktury i systemów IT WFOŚiGW w Poznaniu
- Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania związaną z realizacją projektu w ramach grantu ,,Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa, montaż oraz wdrożenie usługi monitoringu systemem GPS pojazdów Urzędu Morskiego w Gdyni przez okres 36 miesięcy
- Dostawa sprzętu radiokomunikacyjnego i dedykowanych akcesoriów dla systemów Zintegrowanego Stanowiska
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.