Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2016-10-13
Og³oszenie nr 323469 - 2016 z dnia 2016-10-13 r.
Ko³o: WYMIANY STOLARKI DRZWIOWEJ W HALI SPORTOWEJ MOSIR PRZY UL. SZKOLNEJ W KOLE
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Ko³o, krajowy numer identyfikacyjny
31162088000000, ul.
ul. Stary Rynek
1,
62600
Ko³o, woj.
wielkopolskie, pañstwo
Polska, tel.
063 2610252, 2610230, e-mail
, faks
632 722 984.
Adres strony internetowej (URL):
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
tak
www.kolo.pl; www.bip.kolo.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
www.kolo.pl; www.bip.kolo.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
pisemnie w sziedzibie Zamawiaj±cego - Punkt Obs³ugi Mieszkañca Urzêdu Miejskiego w Kole
Adres:
ul. Stary Rynek 1, 62-600 Ko³o
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: WYMIANY STOLARKI DRZWIOWEJ W HALI SPORTOWEJ MOSIR PRZY UL. SZKOLNEJ W KOLE
Numer referencyjny: ZP.271.18.2016
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest Wymiana stolarki drzwiowej w hali sportowej MOSiR przy ul. Szkolnej w Kole. Lokalizacja obiektu: ¦rodowiskowa Hala Sportowo - Widowiskowa Miejskiego O¶rodka Sportu i Rekreacji w Kole, ul. Szkolna 1, 62-600 Ko³o. 1. Za³o¿enia do wymiany stolarki drzwiowej. 1) Planuje siê wymianê stolarki drzwiowej w ¦rodowiskowej Hali Sportowo - Widowiskowej w Kole przy ul. Szkolnej w celu dostosowania ich do wymogów organizacji imprez widowiskowo - sportowych powy¿ej 300 osób. Stolarka drzwiowa podlegaj±ca wymianie zlokalizowana jest na w drogach ewakuacyjnych hali. 2) Zakres robót obejmuje wymianê omawianej stolarki drzwiowej wewnêtrznej i zewnêtrznej aluminiowej na analogiczn± jak zamontowana obecnie lecz z dostosowaniem do wymogów organizacji imprez widowiskowo - sportowych powy¿ej 300 osób przez zastosowanie urz±dzeñ przeciwpanicznych oraz wykonanie uzupe³nieñ tynków i prac malarskich wokó³ otworów drzwiowych wynikaj±cych z wymiany stolarki. 3) Demontowana stolarka drzwiowa jest przeznaczona do odzysku i ponownego monta¿u na innych obiektach. Dlatego demonta¿ nale¿y wykonaæ tak, aby mo¿liwe by³o ich ponowne zamontowanie. Zdemontowan±, nie uszkodzon± stolarkê drzwiowa nale¿y w ca³o¶ci przekazaæ Zamawiaj±cemu. 4) Maj±c na uwadze bezpieczeñstwo znajduj±cych siê na terenie realizowanej inwestycji uczniów szko³y i innych osób korzystaj±cych z o¶rodka rekreacji oraz mo¿liwo¶æ zachowania ci±g³o¶ci i terminowo¶ci wykonywanych prac remontowych, Wykonawca jest zobowi±zany do ustalania kolejno¶ci wykonywanych prac z Dyrektorem MOSiR. W czasie remontu nale¿y przyj±æ taki harmonogram wymiany, aby odpowiednio zabezpieczyæ zamykanie pomieszczeñ drzwiami z zamkami. 5) Roboty budowlane nale¿y wykonaæ zgodnie z wytycznymi okre¶lonymi w opisie technicznym, z obowi±zuj±cymi normami, sztuk± budowlan±, przepisami BHP, ppo¿. oraz poleceniami inspektora nadzoru inwestorskiego. 6) Wyroby budowlane u¿yte do wykonania robót musz± odpowiadaæ wymaganiom okre¶lonym w ustawie z dnia7 lipca 1994 roku Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2016 roku poz. 290.) ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr z 2014, poz. 883) oraz ustawie z dnia 30 sierpnia 2002 roku o systemie ocen zgodno¶ci (Dz. U. z 2014 roku, poz. 1645). 7) Przedmiot zamówienia sklasyfikowany zosta³ wg Wspólnego S³ownika Zamówieñ (CPV) jako: a) Kod g³ówny: - 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi ( Instalowanie drzwi ); b) Kody uzupe³niaj±ce: - 45110000-1 ( Roboty rozbiórkowe ); - 45324000-4 ( Roboty w zakresie ok³adziny tynkowej ); - 45442100-8 ( Roboty malarskie ); 2. Zakres wymiany stolarki: 1) stolarka drzwiowa wewnêtrzne aluminiowa (9 kpl) w kolorze oliwkowym na ci±gach komunikacyjnych - drodze ewakuacyjnej, szklona szk³em bezpiecznym, wyposa¿ona w klamki antypaniczne od strony drogi ewakuacyjnej, klamki zwyk³e z d³ugim szyldem z drugiej strony oraz w samozamykacze. Drzwi zlokalizowane s± od korytarza na parterze obiektu do pomieszczeñ o numerach: 2, 4, 43, 50, 52 (oznaczenia drzwi: D8, D9, D10, D11, D13 - w ilo¶ci zgodnie z zestawieniem stolarki drzwiowej wewnêtrznej) 2) stolarka drzwiowa zewnêtrzna (4 kpl), zlokalizowane na wyj¶ciu z dróg ewakuacyjnych do pomieszczeñ: 1, 5, 49 (oznaczenia drzwi: Dz1, Dz3, Dz4, Dz5 - ilo¶æ wg zestawienia stolarki zewnêtrznej), aluminiowa szklona szk³em bezpiecznym o wspó³czynniku cieplnym K=1,1 W/m2K w kolorze oliwkowym, wyposa¿ona w klamki antypaniczne od strony dróg ewakuacyjnych oraz w klamki zwyk³e z d³ugim szyldem od drugiej strony. Drzwi nale¿y wyposa¿yæ w samozamykacze. Drzwi zlokalizowane na zewn±trz o symbolu Dz5 wykonaæ od strony wewnêtrznej w kolorze jasnopomarañczowym od strony zewnêtrznej w kolorze oliwkowym 3. Wymagania odno¶nie nowych drzwi : 1) Nowe drzwi nale¿y wykonaæ w oparciu o podany opis w za³±czniku - Zestawienie stolarki aluminiowej zewnêtrznej i wewnêtrznej. 2) Wymiary podanych drzwi w zestawieniach stolarki nale¿y sprawdziæ w naturze z zachowaniem wymaganych szeroko¶ci i wysoko¶ci drzwi w ¶wietle o¶cie¿nic. 3) Najmniejsza szeroko¶æ drzwi jednoskrzyd³owych w ¶wietle o¶cie¿nicy powinna wynosiæ 0,9 m. 4) Drzwi dwuskrzyd³owe, stanowi±ce wyj¶cie ewakuacyjne z pomieszczenia oraz na drodze ewakuacyjnej, powinny mieæ co najmniej jedno, nieblokowane skrzyd³o drzwiowe o szeroko¶ci nie mniejszej ni¿ 0,9 m w ¶wietle o¶cie¿nicy i drugiego nie otwartego skrzyd³a. 5) Minimalna wysoko¶æ drzwi w ¶wietle o¶cie¿nicy powinna wynosiæ 2,0 m. 6) Klamki i szyldy drzwi wewnêtrznych i zewnêtrznych w stylu zgodnym z istniej±cym zastosowanym wzorem, od strony drogi ewakuacyjnej zastosowaæ klamki antypaniczne. 7) Zamki nowych skrzyde³ drzwiowych zewnêtrznych nale¿y wyposa¿yæ w 2 (dwie) wk³adki patentowe standard (góra i ¶rodek) na ka¿de skrzyd³o. Zamki nowych drzwi wewnêtrznych wyposa¿yæ w 1 wk³adkê patentow± standard (¶rodek drzwi) na ka¿de skrzyd³o. 8) Wszystkie drzwi, zarówno wewnêtrzne i zewnêtrzne wyposa¿yæ w samozamykacze. 4. Czynno¶ci monta¿owe i roboty uzupe³niaj±ce zwi±zane z wymian± drzwi : 1) Zabezpieczenie pod³óg i wyposa¿enia pomieszczeñ przed zakurzeniem i brudem. 2) Demonta¿ istniej±cej stolarki w sposób umo¿liwiaj±cy jej ponowne wykorzystanie, przekazanie nie zniszczonej stolarki Zamawiaj±cemu . 3) Przygotowanie otworu. 4) Uzupe³nienie ubytków w murze. 5) Ustawienie i umocowanie drzwi w otworze. 6) Wykonanie pasowania i regulacji skrzyd³a z o¶cie¿nic±. 7) Uszczelnienie szczeliny pomiêdzy o¶cie¿nic± a o¶cie¿em. 8) Uzupe³nienie tynków i wykoñczeñ faktury malarskiej wg istniej±cych kolorów w pomieszczeniach i korytarzu przylegaj±cej ¶ciany z doprowadzeniem do stanu z przed wymiany po obu stronach przegrody wraz z monta¿em listew zgodnych z istniej±cym wzorem przy o¶cie¿nicy. Z uwagi na ró¿norodno¶æ wykoñczenia faktury malarskiej poszczególnych pomieszczeñ nale¿y zachowaæ kolorystykê i jako¶æ pow³ok malarskich wg istniej±cych wzorów w poszczególnych pomieszczeniach. Nale¿y przyj±æ mo¿liwo¶æ poszerzenia otworu do wymiarów standardowych na obiekcie. 9) Wywóz i utylizacja materia³u z rozbiórki. 5. Warunki techniczne wykonania i odbioru robót dla wymiany drzwi i robót malarskich zgodne z aktualnie obowi±zuj±cymi normami i normatywami w budownictwie. 6. Wykonawca zobowi±zany jest do dokonania wizji lokalnej na terenie obiektu oraz zdobycia wszelkich informacji, które mog± byæ konieczne do przygotowania oferty. 7. Wymagane jest udzielenie przez Wykonawcê na wykonane prace minimum 5 lat gwarancji. 8. Szczegó³owe warunki realizacji przedmiotu zamówienia i obowi±zki stron zawarte s± w projekcie umowy stanowi±cym za³±cznik do SIWZ.
II.5) G³ówny kod CPV: 45421131-1
Dodatkowe kody CPV:45110000-1, 45324000-4, 45442100-8,
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakoñczenia: 15/12/2016
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Wymagane jest udokumentowanie posiadania wiedzy i do¶wiadczenia uzyskanego samodzielnie, w ramach konsorcjum lub spó³ki cywilnej, albo na podstawie pisemnego zobowi±zania innego podmiotu, które obejmuje wykonanie co najmniej jednej roboty budowlanej o warto¶ci minimum 40.000,00 z³ brutto, zrealizowanej w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert w zakresie wykonania i monta¿u aluminiowej stolarki drzwiowej.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
tak
odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, które obejmuje wykonanie co najmniej jednej roboty budowlanej o warto¶ci minimum 40.000,00 z³ brutto, w zakresie wykonania i monta¿u aluminiowej stolarki drzwiowej wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty (za³±cznik nr 4 do SIWZ);
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) pe³nomocnictwa osób podpisuj±cych ofertê do podejmowania zobowi±zañ w imieniu firmy sk³adaj±cej ofertê, o ile nie wynikaj± z przepisów prawa lub innych dokumentów, je¿eli jest wymagane; 2) pe³nomocnictwo do sk³adania oferty ³±cznej w zakresie okre¶lonym w art. 23 ust. 2 Ustawy, je¿eli jest wymagane; 3) zobowi±zanie do udostêpnienia zasobów przez inne podmioty, je¿eli wykonawca bêdzie korzysta³ z zasobów innych podmiotów; 4) wykaz czê¶ci zamówienia, których wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom, je¿eli wykonawca bêdzie korzysta³ z podwykonawstwa. 5) Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, wskazanych w punkcie III.4) og³oszenia, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby - wystawione z odpowiedni± dat± wymagan± dla tego dokumentu (nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) nie
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu: nie
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Gwarancja jako¶ci | 40 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wzór umowy stanowi za³±cznik do SIWZ
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Zamawiaj±cy wymaga wniesienia zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy w wysoko¶ci 10% ceny ca³kowitej podanej w ofercie Zabezpieczenie mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku nastêpuj±cych formach: 1)pieni±dzu, 2)porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo -kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze zobowi±zaniem pieniê¿nym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci. Nie przewiduje siê wniesienia zabezpieczenia w formach okre¶lonych w art. 148 ust. 2 Ustawy.
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Dopuszczalne jest dokonanie zmian umowy: 1) je¿eli zmiana umowy bêdzie korzystna dla Zamawiaj±cego; 2) je¿eli zmiana umowy dotyczyæ bêdzie zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia z przyczyn niezale¿nych od obu stron, które w szczególno¶ci dotyczyæ bêd± warunków pogodowych uniemo¿liwiaj±cych wykonanie prac w wymaganych temperaturach zewnêtrznych; 3) z innych przyczyn le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego;
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 28/10/2016, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> jêzyk polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
(Postêpowanie realizowane w ramach zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja infrastruktury sportowej Miejskiego O¶rodka Sportu i Rekreacji w Kole, ze ¶rodków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej w ramach programu Modernizacji Infrastruktury Sportowej - edycja 2016)
INNE PRZETARGI Z KO£A
- BUDOWA DROGI GMINNEJ NR 497579P - UL.KAZIMIERZA WIELKIEGO W KOLE.
- DOSTAWA SPRZÊTU IT DLA URZÊDU MIEJSKIEGO W KOLE W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU GRANTOWEGO CYBERBEZPIECZNY SAMORZ¡D
- KOMPLEKSOWA DOSTAWA GAZU ZIEMNEGO WYSOKOMETANOWEGO (GRUPA E) DLA GMINY MIEJSKIEJ KO£O I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH NA OKRES OD 01.06.2025 R. DO 31.05.2026 R
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3403P Le¶nica - Grzegorzew w zakresie budowy chodnika
wiêcej: przetargi w Kole »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont obiektów na terenie Komendy ¦lOSG
- "Przebudowa/modernizacja hali widowiskowo-sportowej przy ul. Lotniczej 52 w Legnicy" - przebudowa zaplecza socjalno-szatniowego - etap I (strona prawa z wêz³em)
- Roboty budowlane : Remont budynku nr 40 zlokalizowanym w kompleksie wojskowym w Tomaszowie Mazowieckim oraz Remont budynku nr 61 zlokalizowanym w kompleksie wojskowym w Nowym Glinniku
- Modernizacja toalet w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Smarchowicach Wielkich
- Wykonanie robót remontowo - budowlanych w zakresie infrastruktury niezbêdnej do prowadzenia dzia³alno¶ci leczniczej których celem jest dostosowanie i poprawa funkcjonalno¶ci pomieszczeñ ...
- Modernizacja ³azienek oraz pomieszczenia socjalnego w Urzêdzie Miejskim w Wyszkowie
wiêcej: Instalowanie drzwi »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.