Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-01-23
Kędzierzyn-Koźle: Zakup i dostawa materiałów na potrzeby Miejskiego Zarządu Budynków Komunalnych w Kędzierzynie-Koźlu w roku 2013
Numer ogłoszenia: 32350 - 2013; data zamieszczenia: 23.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Budynków Komunalnych w Kędzierzynie-Koźlu , ul. Grunwaldzka 4-6, 47-220 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie, tel. 77 4834981, faks 77 4834981.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mzbk.kedzierzynkozle.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa materiałów na potrzeby Miejskiego Zarządu Budynków Komunalnych w Kędzierzynie-Koźlu w roku 2013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów budowlanych , elektrycznych i instalacyjnych ujętych w wykazach stanowiących załączniki do niniejszej specyfikacji. Dostarczane materiały i artykuły budowlane muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od wad fizycznych i prawnych, pochodzić z bieżącej produkcji, posiadać nazwę producenta, nienaruszone cechy pierwotne opakowania oraz muszą spełniać wszelkie wymagania określone prawem polskim co do zastosowania tego typu wyrobów i dopuszczenia ich do obrotu w Polsce i nie mogą nosić śladów wcześniejszego użytkowania. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość dostarczanego towaru. Przez sukcesywną dostawę należy rozmieć realizację każdego złożonego przez Zamawiającego zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania określonych materiałów zgodnie z zamówieniem złożonym przez Zamawiającego. Zamówienie będzie zawierać:
- wykaz pozycji - przedmiotowo i ilościowo
- adres odbiorcy
- nazwisko i imię osoby upoważnionej przez Zamawiającego
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 6 Ustawy Pzp do wysokości 20% wartości podstawowego. Zamówienie uzupełniające polegać będzie na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień objętych zamówieniem podstawowym
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.10.00 - Materiały budowlane .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- Oferta na dostawy - Wypełniony formularz oferty dla całości przedmiotu zamówienia, według wzoru - załącznik nr 1 (część I, część II, część III) do SIWZ wraz z odpowiednim załącznikiem nr 2, 3, 4 do SIWZ lub wypełniony formularz dla ofert częściowych wraz z odpowiednimi załącznikami.
- Zaakceptowane istotne postanowienia przyszłej umowy według wzoru dla całości przedmiotu zamówienia lub ofert częściowych - załącznik nr 5, część I, część II, część III do SIWZ
- Podpisane oświadczanie potwierdzającego kto reprezentuje firmę według wzoru - załącznik nr 6 do SIWZ
- Podpisane oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych według wzoru - załącznik nr 7 do SIWZ
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
- Wzór umowy stanowi załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy (art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych) z wyjątkiem:
- Obniżenia cen towaru o procent zmiany ceny
- Zmiany nazwy towaru w przypadku kiedy nowy towar spełnia wszystkie parametry towaru, który przestał być wytwarzany
- Zmiany obowiązującej stawki VAT, o procent +/- zmienionej ustawowo stawki podatku
- Zmiany nazwy stron umowy, zmiany osób występujących po stronie Zamawiającego / Wykonawcy, nr-ów kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania ilości, będących przedmiotem zamówienia, w trakcie trwania umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mzbk.kedzierzynkozle.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Budynków Komunalnych ul. Grunwaldzka 4, 47-220 Kędzierzyn-Koźle pok. nr 3.IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.01.2013 godzina 10:00, miejsce: Miejski Zarząd Budynków Komunalnych ul. Grunwaldzka 6, 47-220 Kędzierzyn-Koźle sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KĘDZIERZYNA-KOŹLA
- Wykonanie torów do gry w bule przy ul. Ogrodowej w Kędzierzynie-Koźlu - I etap - B.O.
- Zakup sprzętu komputerowego - urządzenia drukujące wielofunkcyjne (3 szt.)
- Dokumentacja projektowo - kosztorysowa budowy przyszkolnej hali sportowej wraz z boiskiem wielofunkcyjnym: Część I: PSP nr 9 oraz Część II: PSP os. Rogi
- Dostawa kontrastów, preparatów do żywienia oraz formaldehydu dla SP ZOZ w Kędzierzynie-Koźlu - 5 zadań częściowych
- Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach rządowego programu "Za Życiem" w roku 2024 - 7 części zamówienia
- Wykonanie i dostawa fabrycznie nowego samochodu skrzyniowego z urządzeniem HDS i podwyższonymi burtami dla Czysty Region Sp. z o. o. w Kędzierzynie-Koźlu
więcej: przetargi w Kędzierzynie-Koźlu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa mieszanki mineralno - asfaltowej na zimno do wykonywania nawierzchni drogowych i naprawy mostów dla Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach
- Modernizacja infrastruktury drogowej w miejscowości Rozogi
- "Dostawy materiałów budowlanych, znaków bhp i ppoż oraz znaków drogowych"
- Część 1 - Zakup materiałów budowlanych na potrzeby TBS "Zieleń Miejska" Sp. z o.o. Część 2 - Zakup materiałów metalowych na potrzeby TBS "Zieleń Miejska" Sp. z o.o.
- Dostawa materiałów budowlanych oraz wyrobów meblarskich.
- spoiwo mineralno cementowe.
więcej: Materiały budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.