To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-08-09
Wędrzyn: Dostawa leków i materiałów medycznych dla Jednostki Wojskowej 5701 oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu
Numer ogłoszenia: 323520 - 2013; data zamieszczenia: 09.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 283420 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 5701 Wędrzyn, , 69-211 Wędrzyn, woj. lubuskie, tel. 95 7556236, faks 95 7556222.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna Skarbu Państwa podległa MON..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa leków i materiałów medycznych dla Jednostki Wojskowej 5701 oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: . Przedmiotem zamówienia jest dostawa leków i materiałów medycznych dla Jednostki Wojskowej 5701 oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1a do SIWZ 2. Przedmiot umowy będzie dostarczony na koszt i ryzyko Dostawcy do dwóch magazynów mieszczących się na terenie Zamawiającego (tj. magazyn 01- materiały medyczne z przeznaczeniem dla JW 5701Wędrzyn, Skład Wędrzyn JW 4229, JW 2823 Skwierzyna, WKU Gorzów Wlkp., Delegatura WKTr Wrocław; magazyn apteczny - leki i materiały medyczne z przeznaczeniem dla JW 5700 Międzyrzecz, 17GZM Międzyrzecz, JW 1986 Wędrzyn, JW 3949 Skwierzyna, JW 3868 Skwierzyna). 3. Dostawy leków i materiałów medycznych odbywać się będą partiami w całości asortymentu dla poszczególnych Jednostek Wojskowych na podstawie zamówień złożonych przez Odbiorcę. 4. Zamówienia na daną partię przedmiotu umowy dokonuje upoważniony pracownik Odbiorcy przy pomocy faksu lub adresu e-mail pomiędzy godziną 8.00 - 10.00 na uzgodnionym druku 5. Dostawca w ciągu 24 godzin od momentu złożenia zamówienia potwierdza przyjęcie zamówienia do realizacji. Milczenie Dostawcy będzie traktowane jako przyjęcie zamówienia. Dostawa zamówionego towaru, powinna być wykonana w terminie podanym w zamówieniu przez Odbiorcę. 6. W razie zaistnienia wyjątkowych potrzeb, których nie można było przewidzieć wcześniej Odbiorca zastrzega sobie możliwość złożenia dodatkowego zamówienia, którego realizacja winna nastąpić w ciągu 24 godzin od terminu złożenia zamówienia na uzgodnionym druku 7. Przed dostarczeniem towaru Dostawca zobowiązuje się do nawiązania kontaktu z upoważnionym przedstawicielem Odbiorcy, w celu ustalenia dokładnego terminu, sposobu, oraz miejsca dostawy. 8. Dostawa winna być zrealizowana w dniach pracy Odbiorcy od poniedziałku do piątku (w dni robocze) w godz. 8.00 - 13.00. 9. Termin ważności dostarczonego asortymentu liczony od dnia dostawy, nie może być krótszy niż: - 18 miesięcy dla leków, - 2 lata dla pozostałych materiałów medycznych. 10. Jeżeli w jakimkolwiek miejscu w Załącznikach do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zostały wskazane nazwy producenta , nazwy własne, lub znaki towarowe - wszędzie tam Zamawiający dodaje wyrazy lub równoważne. Produkt równoważny wg zamawiającego to taki, który ma te same lub lepsze cechy jakościowe, co wskazany w SIWZ konkretny z nazwy lub pochodzenia produktu..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne 33.14.00.00 - Materiały medyczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SIS-MED. Sp. z o.o., ul. Kolumny 226 lok. 1, 93-613 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 68967,25 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 63090,83
Oferta z najniższą ceną: 63090,83 / Oferta z najwyższą ceną: 63090,83
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów szewnych
- Sukcesywne dostawy wyrobów medycznych i materiałów jednorazowych (...) do Aresztu Śledczego w Poznaniu
- DOSTARCZANIE LEKÓW RÓŻNYCH WG 6 PAKIETÓW
- DOSTARCZANIE ZESTAWÓW DO DRUKOWANIA MODELI STEREOLITOGRAFICZNYCH
- dostawa leków ogólnych i wyrobów medycznych - 103 pozycje (ponowienie)
- Dostawa materiałów zużywalnych do diagnostyki obrazowej
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.