Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-18
Lubin: dostawa szewnych materiałów chirurgicznych, materialów hemostatycznych oraz plastrów chirurgicznych na skórę
Numer ogłoszenia: 32362 - 2008; data zamieszczenia: 18.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej w Lubinie, ul. Bema 6, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. 076 8401715, fax 076 8401716.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozlubin.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa szewnych materiałów chirurgicznych, materialów hemostatycznych oraz plastrów chirurgicznych na skórę.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest dostawa szewnych materiałów chirurgicznych, materialów hemostatycznych oraz plastrów chirurgicznych na skórę wg 14 części
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.11.24 - Szwy wchłanialne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.20 - Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe Oryginalny kod CPV: 33.14.11.21 - Szwy chirurgiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.21 - Szwy chirurgiczne Oryginalny kod CPV: 33.14.11.27 - Hemostatyki wchłanialne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.27 - Hemostatyki wchłanialne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 14.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, Na potwierdzenie tego warunku do oferty Wykonawca powinien załączyć : - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Dla potwierdzenia warunku Zamawiający wymaga : - złożenia oświadczenia zgodnie z wzorem Załącznika Nr 2 niniejszej specyfikacji. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Wymagane dokumenty na potwierdzenie spełnienia powyższego warunku : - Oświadczenie, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej i w trakcie realizacji umowy dostarczy ( na każde żądanie Zamawiającego) polisę lub inny dokument potwierdzający posiadanie ubezpieczenia. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia umowa ubezpieczenia winna być wystawiona na podmiot wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, który będzie ubezpieczającym i ubezpieczonym. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2 Pzp. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie zgodnie z wzorem Załącznika Nr 1 i przedstawi m.in. dokumenty wymagane zgodnie z pkt. 6 siwz. 2. Opis oceny spełnienia warunków . Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wraz z ofertą wypełnioną na Formularzu oferty należy załączyć : a) oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp - Załącznik Nr 1 do oferty, b) oświadczenie Wykonawcy, o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ustawy Pzp - Załącznik Nr 2 do oferty, c) wypełniony Formularz cenowy - Załącznik Nr 3 ( specyfikacja ilościowo - asortymentowa ), d) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e) koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. f) oświadczenie, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnie z Załącznikiem Nr 4 do oferty g) dokumenty dopuszczenia do stosowania i obrotu, zgodne z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004r Dz. U. Nr 93 poz. 896. W rozumieniu tej ustawy oferowane materiały muszą posiadać świadectwa jakości, świadectwa rejestracji, świadectwa dopuszczenia do obrotu lub zgłoszenia do rejestru wyrobów medycznych. Świadectwa, o których mowa muszą być dołączone do każdego zadania, z wyraźnym zaznaczeniem numeru zadania i pozycji, których dotyczą. h) Zamawiający wymaga ponadto w celu identyfikacji oferowanego przedmiotu zamówienia z opisem przedstawionym w specyfikacji - załączenia do oferty dla każdej oferowanej pozycji strony katalogowej, ulotek itp. które potwierdzą ten opis. Na stronach tych należy zaznaczyć numer zadania i pozycję oferowanego materiału. Zamawiający dopuszcza w celu identyfikacji materiałów z opisem w specyfikacji możliwość złożenia również próbek, jeżeli strony katalogowe lub inne informacje (ulotki), są niewystarczające do właściwego potwierdzenia ich opisu. Uwaga! Numer strony oferty dla potwierdzenia wymagania w pkt. g i h należy wpisać w kolumnie 14 Formularza cenowego. i) pełnomocnictwo wystawione dla osoby podpisującej ofertę - tylko w przypadku podpisania przez osobę nie uprawnioną do reprezentacji wprost z postanowień KRS lub ewidencji działalności gospodarczej. j) dokument ustanawiający pełnomocnika i upoważniający go do podpisywania oferty oraz reprezentowania podmiotów występujących wspólnie w niniejszym postępowaniu - tylko w przypadku złożenia oferty wspólnej. 2. Dokumentowanie spełnienia warunków przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP składają dokumenty zgodnie z przepisami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dn. 19.05.06r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać od wykonawcy zamawiający oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. Nr 87, poz.605 ). 3. Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: a) Podmioty występujące wspólnie : - ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, - są zobowiązane do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. b) Formularz oferty - winni podpisać wszystkie podmioty ubiegające się wspólnie o udzielenie zamówienia. W przypadku udzielonego pełnomocnictwa - pełnomocnik konsorcjum podpisujący Formularz ofertowy powinien wskazać, że składa ofertę w swoim oraz cudzym imieniu. c) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp, d) W odniesieniu do wymogów dotyczących wiarygodności Wykonawcy dokumenty przewidziane specyfikacją winni złożyć wszyscy Wykonawcy z osobna, w tym m.in. odpis z rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, oświadczenia lub inne dokumenty przewidziane specyfikacją. e) Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do podmiotów występujących wspólnie. f) Podmioty występujący wspólnie, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość ( walory użytkowe ) - 30
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozlubin.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej, 59-300 Lubin, ul. Bema 6, Dział Zamówień Publicznych.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Zespół Opieki Zdrowotnej, 59-300 Lubin, ul. Bema 6, kancelaria.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: szewne materialy chirurgiczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: nici z igłą i bez igły o określonych parametrach - 4 pozycje asortymentowe ( szew pleciony, powlekany, syntetyczny ).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.24-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość ( walory użytkowe ) - 30
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: szewne materiały chirurgiczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: nici z igłą i bez igły o określonych parametrach - 10 pozycji asortymentowych ( szew pleciony, powlekany, syntetyczny ).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.24-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość ( walory użytkowe ) - 30
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: szewne materialy chirurgiczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: nici z igłą o określonych parametrach - 7 pozycji asortymentowych ( szew pleciony, powlekany, syntetyczny ).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.24-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość ( walory użytkowe ) - 30
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: szewne materiały chirurgiczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: nici z igłą o określonych parametrach - 2 pozycje asortymentowe ( szew syntetyczny monofilamentowy ).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.24-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość ( walory użytkowe ) - 30
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: szewne materiały chirurgiczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: nici z igłą i bez igły o określonych parametrach - 5 pozycji asortymentowych ( szew niewchłanialny lniany skręcony, powlekany ).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość ( walory użytkowe ) - 30
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: szewne materiały chirurgiczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: nici z igłą o określonych parametrach - 3 pozycje asortymentowe ( szew syntetyczny niewchłanialny monofilamentowy polipropylenowy ).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość ( walory użytkowe ) - 30
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: szewne materiały chirurgiczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: nici z igłą o określonych parametrach - 2 pozycje asortymentowe ( szew syntetyczny wchłanialny jednowłóknowy ).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.24-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość ( walory użytkowe ) - 30
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: szewne materiały chirurgiczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: nici bez igły o określonych parametrach - 5 pozycji asortymentowych ( szew syntetyczny, niewchłanialny pleciony ).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość ( walory użytkowe ) - 30
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: szewne materialy chirurgiczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: nici z igłą o określonych parametrach - 5 pozycji asortymentowych ( szew skórny ).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość ( walory użytkowe ) - 30
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: szewne materiały chirurgiczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: nici z igłą - 4 pozycje asortymentowe wg określonych parametrow ( szew skórny, nici niewchłanialne syntetyczne ).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość ( walory użytkowe ) - 30
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: plastry chirurgiczne na skórę.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 pozycje plastrów o określonych rozmiarach.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: szewne materiały chirurgiczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja - szew antyewenteracyjny niewchłanialny ).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość ( walory użytkowe ) - 30
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: materiały hemostatyczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wosk kostny do hamowania krwawień w urazach kości - 1 poz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.27-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: materiały hemostatyczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wchłaniajaąca się gaza hemostatyczna o określonych rozmiarach - 2 pozycje.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.27-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBINA
- DOSTAWA OLEJU NAPĘDOWEGO DLA MIEJSKIEGO PRZEDSIĘBIORSTWA GOSPODARKI ODPADAMI MUNDO SP. Z O.O. W LUBINIE
- USŁUGA WYNAJMU KOMPAKTORA DEDYKOWANEGO NA SKŁADOWISKO ODPADÓW WRAZ Z OBSŁUGĄ I PALIWEM DLA M.P.G.O. MUNDO SP. Z O.O. W LUBINIE
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Urzędu Gminy w Lubinie.
- Przebudowa drogi biegnącej śladem działki nr 109/90 w miejscowości Chróstnik.
- Dostawy artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 8 w Lubinie.
- Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lubinie w I kwartale 2025r.
więcej: przetargi w Lubinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy produktów leczniczych, materiałów opatrunkowych i innych materiałów do Działu Farmacji SPZZOZ w Przysusze
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku, środków ochrony indywidualnej i materiałów medycznych różnych
- dostawa endostaplerów do zabiegów endoskopowych
- dostawa materiałów szewnych o jednorazowych staplerów i zszywek
- Zakup wraz z dostawą nici chirurgicznych wchłanialnych i niewchłanialnych oraz innych materiałów wykorzystywanych na Bloku Operacyjnym (z podziałem na 14 zadań)
- Dostawy materiałów szewnych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.