To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-10-14
Ogłoszenie nr 323709 - 2016 z dnia 2016-10-14 r.
Gliwice: (1) Remont budynku nr 39 w Opolu. (2) Remont Sali odpraw 10 Brygady Logistycznej w Opolu. (3) Naprawa stropu żelbetowego w budynku nr 3 w Komprachcicach. (4) Remont budynku nr 20 w Krapkowicach- w podziale na 4 zadania
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 307027
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 308452
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: 4 Wojskowy Oddział Gospodarczy, krajowy numer identyfikacyjny
24076379800000, ul.
ul. Gen. Andersa
47,
44121
Gliwice, państwo
, woj.
śląskie, tel.
261111371, faks
261111232, e-mail
Adres strony internetowej (URL): http://www.zamowienia.4wog.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka Wojskowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
(1) Remont budynku nr 39 w Opolu. (2) Remont Sali odpraw 10 Brygady Logistycznej w Opolu. (3) Naprawa stropu żelbetowego w budynku nr 3 w Komprachcicach. (4) Remont budynku nr 20 w Krapkowicach- w podziale na 4 zadania
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):64/WOG/2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZADANIE NR 1: Remont budynku nr 39 w Opolu. ZADANIE NR 2: Remont Sali odpraw 10 Brygady Logistycznej w Opolu. ZADANIE NR 3: Naprawa stropu żelbetowego w budynku nr 3 w Komprachcicach. ZADANIE NR 4: Remont budynku nr 20 w Krapkowicach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki:Dla zadania nr 1: przedmiar - załącznik nr 3, specyfikacja techniczna - załącznik nr 4, rysunek -węzeł sanitarny parter po remoncie- załącznik nr 4a, rysunek- węzeł sanitarny piętro po remoncie załącznik nr 4b,Dla zadania nr 2: przedmiar - załącznik nr 5, specyfikacja techniczna -załącznik nr 6, schemat rozmieszczenia wyposażenia-załącznik nr 6a,Dla zadania nr 3: przedmiar - załącznik nr 7, specyfikacja techniczna -załącznik nr 8,schemat wzmocnienia stropu -załącznik 8a ,ekspertyza -załącznik 8b,Dla zadania nr 4: przedmiar - załącznik nr 9, specyfikacja techniczna -załącznik nr 10.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
45111300-1
Dodatkowe kody CPV:
45420000-7,
45332400-7,
45210000-2,
45311200-2,
45311200-2,
45450000-6,
45223500-1,
45311200-2,
45421100-5,
45332000-3,
45223100-7,
45421148-3,
45420000-7,
45410000-4,
45400000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Remont budynku nr 39 w Opolu |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/10/2016 IV.2 Szacunkowa całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT447561.01 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 353445.65 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Naprawa stropu żelbetowego w budynku nr 3 w Komprachcicach |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/10/2016 IV.2 Szacunkowa całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT416775.79 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 312330.12 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: Remont budynku nr 20 w Krapkowicach. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/10/2016 IV.2 Szacunkowa całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT262195.58 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 340369.79 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Remont Sali odpraw 10 Brygady Logistycznej w Opolu. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Działając na podstawie art. 92 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2015 r. poz. 2164 ze zmian.)postępowanie o udzielenie zamówienia w zakresie zadania nr 2 zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2015 r. poz. 2164 ze zmian.)Na w/w zadanie nie wypłynęła żadna oferta. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Szacunkowa całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- "Pełnienie funkcji Nadzoru Autorskiego dla budowy i przebudowy odwodnienia w rejonie: ul. Orkana, ul. Goduli i ul. Nadbrzeżnej, ul. Zachodniej i ul. Słonecznej, ul. Łabędzkiej, wylotu W40 (...)
- Wykonanie ogrodzenia na terenie OW Czechowice w Gliwicach
- Dostawa odzieży i obuwia roboczego oraz środki ochrony indywidualnej w podziale na 4 części.
- Sukcesywne świadczenie usług transportowych osób, znak sprawy; DZPZ.283.28.2025.AP
- Przeprowadzenie szkoleń i kursów dla uczniów w ramach projektu: "Kształcimy dla przyszłości - ZSŁ w Gliwicach szkołą innowacji"
- Świadczenie usług serwisowych urządzeń prod. OLYMPUS dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej - Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.