Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-09-30
Radom: Zakup i dostawa nici chirurgicznych dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.
Numer ogłoszenia: 323772 - 2014; data zamieszczenia: 30.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego , ul. Lekarska 4, 26-610 Radom, woj. mazowieckie, tel. 48 3615285, 3615284, faks 48 3615213.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.radom.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa nici chirurgicznych dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego: Część nr 1- monofilament syntetyczny wchłanialny do 56 dni I - szt. 1500 Część nr 2- monofilament syntetyczny wchłanialny do 56 dni II - szt. 5500 Część nr 3- monofilament syntetyczny wchłanialny do 56 dni III - szt. 500 Część nr 4- monofilament syntetyczny wchłanialny do 56 dni IV - szt. 5600 Część nr 5- monofilament syntetyczny wchłanialny do 56 dni V - szt. 500 Część nr 6- monofilament syntetyczny wchłanialny do 56 dni VI - szt. 800 Część nr 7- monofilament syntetyczny wchłanialny do 56 dni VII - szt. 800 Część nr 8- monofilament syntetyczny wchłanialny do 56 dni VIII - szt. 600.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień otwarcia ofert na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów według metody spełnia/ nie spełnia Zgodnie z art. 44. Ustawy Pzp Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia powinni wykazać, że w/w warunki spełniają łącznie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień otwarcia ofert na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów według metody spełnia/ nie spełnia Zgodnie z art. 44. Ustawy Pzp Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia powinni wykazać, że w/w warunki spełniają łącznie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień otwarcia ofert na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów według metody spełnia/ nie spełnia Zgodnie z art. 44. Ustawy Pzp Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia powinni wykazać, że w/w warunki spełniają łącznie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień otwarcia ofert na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów według metody spełnia/ nie spełnia Zgodnie z art. 44. Ustawy Pzp Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia powinni wykazać, że w/w warunki spełniają łącznie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień otwarcia ofert na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów według metody spełnia/ nie spełnia Zgodnie z art. 44. Ustawy Pzp Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia powinni wykazać, że w/w warunki spełniają łącznie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
inne dokumenty
- wypełnioną specyfikację techniczną - zgodnie z oferowaną częścią
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) pełnomocnictwo - w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie, 2) formularz oferty 3) formularz cenowy - zgodnie z oferowaną częścią
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje następujące możliwość zmiany umowy: 1. W przypadku zmiany stawki podatku VAT wprowadzonej przepisami prawa - może się zmienić od dnia wejścia w życie danego aktu prawnego, w takim przypadku zmieni się wartość stawki podatku VAT i ceny brutto, cena netto pozostanie bez zmian 2. Ceny jednostkowe netto mogą ulec zmianie (na wniosek Wykonawcy) po upływie roku obowiązywania umowy o wskaźnik inflacji ogłoszony przez GUS za ostatni kwartał przed upływem roku obowiązywania umowy. 3. Dopuszcza się zmianę zakresu rzeczowego dostaw tj. zastąpienie produktu objętego umową innym równoważnym produktem w przypadku: a) definitywnego wycofania produktu z obrotu lub wykreślenia z rejestru produktów leczniczych i materiałów medycznych; b) zaprzestania wytwarzania produktu objętego umową; c) wygaśnięcia świadectwa rejestracji; 4. W przypadku niewykorzystania asortymentu w okresie trwania umowy - umowa może zostać przedłużona na okres pełnego wykorzystania za zgodą obu Stron nie dłużej iż na pół roku. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo realizacji zamówień w ilościach uzależnionych od rzeczywistych potrzeb i posiadanych środków oraz do ograniczenia zamówienia w zakresie rzeczowym i ilościowym, określając jednocześnie, że niezrealizowana ilość przedmiotu umowy nie będzie większa niż 20% wartości tejże umowy. 6. Przedmiotem zmian treści umowy mogą być również zmiany adresowe.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.radom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Radomski Szpital Specjalistyczny
Dział Zamówień Publicznych Funduszy Strukturalnych i Zaopatrzenia
26-610 Radom; ul. Lekarska 4
piętro III pokój nr 308 lub 309.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2014 godzina 12:00, miejsce: Radomski Szpital Specjalistyczny Dział Zamówień Publicznych Funduszy Strukturalnych i Zaopatrzenia 26-610 Radom; ul. Lekarska 4 piętro III pokój nr 308 lub 309.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: monofilament syntetyczny wchłanialny do 56 dni I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: monofilament syntetyczny wchłanialny do 56 dni I - szt. 1500.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: monofilament syntetyczny wchłanialny do 56 dni II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: monofilament syntetyczny wchłanialny do 56 dni II - szt. 5500.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: monofilament syntetyczny wchłanialny do 56 dni III.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: monofilament syntetyczny wchłanialny do 56 dni III - szt. 500.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: monofilament syntetyczny wchłanialny do 56 dni IV.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: monofilament syntetyczny wchłanialny do 56 dni IV - szt. 5600.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: monofilament syntetyczny wchłanialny do 56 dni V.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: monofilament syntetyczny wchłanialny do 56 dni V - szt. 500.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: monofilament syntetyczny wchłanialny do 56 dni VI.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: monofilament syntetyczny wchłanialny do 56 dni VI - szt. 800.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: monofilament syntetyczny wchłanialny do 56 dni VII.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: monofilament syntetyczny wchłanialny do 56 dni VII - szt. 800.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: monofilament syntetyczny wchłanialny do 56 dni VIII.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: monofilament syntetyczny wchłanialny do 56 dni VIII - szt. 600.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Świadczenie usługi cateringowej dla 30 uczestników Dziennego Domu Pomocy, przy ul. Wyścigowej 16 26 - 600 Radom w 2025 roku.
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Radomskiego im. Kazimierza Pułaskiego.
- "Sukcesywna dostawa owoców i warzyw wraz z transportem dla domów pomocy społecznej w Radomiu w okresie od dnia 01.01.2025 roku do dnia 30.06.2025 roku".
- Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu do CCTV dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego
- Zakup i dostawa urządzeń /narzędzi warsztatowych na potrzeby Stacji Obsługi KWP z siedzibą w Radomiu
- Dostawę wyrobów medycznych dla pacjenta z pęcherzowym oddzielaniem się naskórka, Epidermolysis Bullosa (EB) dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy produktów leczniczych, materiałów opatrunkowych i innych materiałów do Działu Farmacji SPZZOZ w Przysusze
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku, środków ochrony indywidualnej i materiałów medycznych różnych
- dostawa endostaplerów do zabiegów endoskopowych
- dostawa materiałów szewnych o jednorazowych staplerów i zszywek
- Zakup wraz z dostawą nici chirurgicznych wchłanialnych i niewchłanialnych oraz innych materiałów wykorzystywanych na Bloku Operacyjnym (z podziałem na 14 zadań)
- Dostawy materiałów szewnych
więcej: Szwy chirurgiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.