eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Limanowadostawy bielizny i odzieży medycznej oraz serwet operacyjnych jednorazowego użytku ujętych w 4 zadaniach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-18

Limanowa: dostawy bielizny i odzieży medycznej oraz serwet operacyjnych jednorazowego użytku ujętych w 4 zadaniach
Numer ogłoszenia: 32378 - 2009; data zamieszczenia: 18.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy Limanowa , ul. Piłsudskiego 61, 34-600 Limanowa, woj. małopolskie, tel. 018 3372710, faks 018 3372710.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitallimanowa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: SP ZOZ - Szpital Powiatowy w Limanowej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy bielizny i odzieży medycznej oraz serwet operacyjnych jednorazowego użytku ujętych w 4 zadaniach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawy bielizny i odzieży medycznej oraz serwet operacyjnych jednorazowego użytku ujętych w 4 zadaniach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa złącznik do SIWZ pn Formularz asortymentowo-cenowy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00 - Bielizna szpitalna .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Sytuacja podmiotowa wykonawcy, Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; Oświadczenia z art. 22, 24 i 44; Dokumenty potwierdzające, że oferowane wyroby są wyrobami medycznymi i zostały dopuszczone do obrotu i używania na terenie Polski zgodnie z ustawą z dnia 20.04.2004 o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93, poz. 896) oraz dodatkowo: Dla pakietu nr 1 poz.1 Dokumenty potwierdzające, że oferowany wyrób spełnia wymagania normy PN-EN 14683-2006 Dla pakietu nr 1 poz.2 Dokumenty potwierdzające, że oferowany wyrób spełnia wymagania normy PN-EN 149-2004 Dla pakietu 3 - Dokumenty potwierdzające, że oferowane wyroby są wykonane z tkanin spełniających wymagania normy PN-EN 13795 -1, 2, 3 - 2006/2007 oraz Karty technologiczne oferowanych wyrobów wystawione przez producenta oferowanego wyrobu. Próbki w celu zweryfikowania zgodności oferowanych wyrobów z opisem przedmiotu zamówienia oraz weryfikacji ewentualnych późniejszych dostaw. Próbki Wykonawca dostarcza na własny koszt. Zamawiający zwróci próbki Wykonawcom których oferty nie zostały wybrane na ich pisemny wniosek i na ich koszt. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć próbki w minimalnej ilości handlowej a także opis sposobu pakowania w opakowaniach zbiorczych (ilości). Wszystkie próbki pakowane w sposób ułatwiający ich identyfikację (który pakiet i pozycja). Próbki muszą być złożone osobno w trwale zamkniętym opakowaniu z napisem PRÓBKI. Próbki są integralną częścią oferty ich brak spowoduje odrzucenie oferty..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitallimanowa.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego pokój nr 9 - Sekcja Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2009 godzina 12:00, miejsce: siedziba Zamawiającego pokój nr 9 - Sekcja Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: odzież chirurgiczna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 7 pozycji asortymentowych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: pokrycia i pokrowce higieniczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 4 pozycje asortymentowe.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: sterylne serwety i fartuchy operacyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 16 pozycji asortymentowych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: sterylne akcesoria.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 5 pozycji asortymentowych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.