Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-18
Limanowa: dostawy bielizny i odzieży medycznej oraz serwet operacyjnych jednorazowego użytku ujętych w 4 zadaniach
Numer ogłoszenia: 32378 - 2009; data zamieszczenia: 18.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy Limanowa , ul. Piłsudskiego 61, 34-600 Limanowa, woj. małopolskie, tel. 018 3372710, faks 018 3372710.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitallimanowa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: SP ZOZ - Szpital Powiatowy w Limanowej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy bielizny i odzieży medycznej oraz serwet operacyjnych jednorazowego użytku ujętych w 4 zadaniach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawy bielizny i odzieży medycznej oraz serwet operacyjnych jednorazowego użytku ujętych w 4 zadaniach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa złącznik do SIWZ pn Formularz asortymentowo-cenowy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00 - Bielizna szpitalna .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Sytuacja podmiotowa wykonawcy, Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; Oświadczenia z art. 22, 24 i 44; Dokumenty potwierdzające, że oferowane wyroby są wyrobami medycznymi i zostały dopuszczone do obrotu i używania na terenie Polski zgodnie z ustawą z dnia 20.04.2004 o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93, poz. 896) oraz dodatkowo: Dla pakietu nr 1 poz.1 Dokumenty potwierdzające, że oferowany wyrób spełnia wymagania normy PN-EN 14683-2006 Dla pakietu nr 1 poz.2 Dokumenty potwierdzające, że oferowany wyrób spełnia wymagania normy PN-EN 149-2004 Dla pakietu 3 - Dokumenty potwierdzające, że oferowane wyroby są wykonane z tkanin spełniających wymagania normy PN-EN 13795 -1, 2, 3 - 2006/2007 oraz Karty technologiczne oferowanych wyrobów wystawione przez producenta oferowanego wyrobu. Próbki w celu zweryfikowania zgodności oferowanych wyrobów z opisem przedmiotu zamówienia oraz weryfikacji ewentualnych późniejszych dostaw. Próbki Wykonawca dostarcza na własny koszt. Zamawiający zwróci próbki Wykonawcom których oferty nie zostały wybrane na ich pisemny wniosek i na ich koszt. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć próbki w minimalnej ilości handlowej a także opis sposobu pakowania w opakowaniach zbiorczych (ilości). Wszystkie próbki pakowane w sposób ułatwiający ich identyfikację (który pakiet i pozycja). Próbki muszą być złożone osobno w trwale zamkniętym opakowaniu z napisem PRÓBKI. Próbki są integralną częścią oferty ich brak spowoduje odrzucenie oferty..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitallimanowa.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego pokój nr 9 - Sekcja Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2009 godzina 12:00, miejsce: siedziba Zamawiającego pokój nr 9 - Sekcja Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: odzież chirurgiczna.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 7 pozycji asortymentowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: pokrycia i pokrowce higieniczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 4 pozycje asortymentowe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: sterylne serwety i fartuchy operacyjne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 16 pozycji asortymentowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: sterylne akcesoria.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 5 pozycji asortymentowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LIMANOWEJ
- Dostawy odczynników laboratoryjnych oraz artykułów medycznych ujętych w 4 zadaniach
- Dostawy bielizny szpitalnej, operacyjnej ujęte w 7 zadaniach asortymentowych
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczne Miasto Limanowa"
- Modernizacja dróg wewnętrznych
- Rozbudowa drogi gminnej nr K340341K ul. Polna w km 0+545,00 do km 1+309,00 w miejscowości Limanowa, Miasto Limanowa
- Budowa parkingów leśnych Kamionna i Kostrza w Nadleśnictwie Limanowa
więcej: przetargi w Limanowej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.