Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-12-08
Mrągowo: Wywóz odpadów komunalnych z nieruchomości
zarządzanych przez TBS Karo Sp. z o.o. w Mrągowie
Numer ogłoszenia: 323803 - 2011; data zamieszczenia: 08.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Towarzystwo Budownictwa Społecznego "Karo" Sp. z o.o. , ul. Kopernika 11, 11-700 Mrągowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7410600, faks 089 7417283.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.tbs.mragowo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz odpadów komunalnych z nieruchomości zarządzanych przez TBS Karo Sp. z o.o. w Mrągowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia: Wywóz odpadów komunalnych z nieruchomości zarządzanych przez TBS Karo Sp. z o.o. w Mrągowie. Zakres rzeczowy zamówienia: 1) Wyposażenie nieruchomości zarządzanych przez TBS KARO Sp. z o.o. w Mrągowie w pojemniki służące do zbierania odpadów komunalnych oraz utrzymywanie tych pojemników w odpowiednim stanie sanitarnym, porządkowym i technicznym. 2) Pojemniki przez cały okres trwania umowy mają być w bardzo dobrym stanie technicznym. Konserwacja, naprawy pojemników, malowanie, a w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia wymiana pojemników obciąża Wykonawcę. 3) Ustawienie pojemników w miejscach i ilościach wskazanych w załączniku nr 1 do umowy. 4) Opróżnianie pojemników i wywóz nieczystości na wysypisko śmieci wraz ze składowaniem i utylizacją odpadów zgodnie z harmonogramem zawartym w załączniku nr 1 do umowy a także indywidualnymi zleceniami, 5) Utrzymanie porządku na terenie wokół pojemników przed i po ich opróżnieniu, 6) Wywóz ustawionych przy pojemnikach na nieczystości stałe starych mebli, pralek, lodówek, desek, choinek, gruzu, zużytych opon itp. 7) Okresowa dezynfekcja i mycie pojemników zgodnie z wymogami sanitarnymi..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Decyzja właściwego organu zezwalająca na świadczenie usług w zakresie zbierania i transportu odpadów komunalnych. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku na zasadzie spełnia / nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykaz wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług wywozu odpadów komunalnych z nieruchomości o zakresie zbliżonym do przedmiotu zamówienia z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca realizacji oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że w/w usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku na zasadzie spełnia / nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykaz podstawowego sprzętu przewidzianego do realizacji zamówienia stanowiącego własność Wykonawcy lub udokumentowanie podstaw jego użytkowania w przypadku sprzętu nie stanowiącego własności Wykonawcy. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku na zasadzie spełnia / nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Podpisana umowa z zarządcą wysypiska odpadów komunalnych na przyjmowanie nieczystości (należy dostarczyć przed podpisaniem umowy) 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu 3. Aktualne oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert; jako załącznik do oferty). 4. Aktualne oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu(wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert; jako załącznik do oferty). 5. W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa podmioty gospodarcze lub więcej podmiotów każdy Wykonawca oddzielnie nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, a także musi spełniać wymogi oraz łączne warunki o których mowa w art. 22 ust. 1, pkt. 1-4 ustawy Pzp. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia: a) ustanawiają wspólnego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, b) przedkładają Zamawiającemu podpisany list intencyjny przez podmioty występujące wspólnie.Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tych podmiotów w zakresie wymaganym dla Wykonawcy. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (art. 26 ust. 2b ustawy Pzp).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
I. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następującym zakresie: 1.Wynagrodzenie Wykonawcy określone w umowie może ulec zmianom w następujących przypadkach: zmiana stawki urzędowej podatku VAT, 2. Inne zmiany: w zakresie podwykonawstwa za uprzednią zgodą Zamawiającego; powierzenie podwykonawcom innej części prac niż wskazana w ofercie Wykonawcy, w przypadku zmiany przepisów będących podstawą ustalenia obowiązków Zamawiającego i Wykonawcy określonych niniejszą umową. 3. Warunki zmian: inicjowanie zmian - na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, uzasadnienie zmian - prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, obniżenie kosztów, zmiana postanowień zawartych w umowie może nastąpić za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności, przy zachowaniu postanowień upzp. II. Inne postanowienia: 1. w zakresie zmiany treści załącznika nr 1 do umowy tj. zmiana lokalizacji , ilości i harmonogramu opróżniania pojemników włącznie z wykreśleniem lub dodaniem pozycji w wykazie. Wprowadzone zmiany w załączniku nr 1 do umowy obowiązywać będą od dnia powiadomienia Wykonawcy w formie pisemnej.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tbs.mragowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Towarzystwo Budownictwa Społecznego Karo Sp. z o.o., ul. Kopernika 11, 11-700 Mrągowo (pokój nr 9).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.12.2011 godzina 08:45, miejsce: Towarzystwo Budownictwa Społecznego Karo Sp. z o.o., ul. Kopernika 11, 11-700 Mrągowo (pokój nr 13; sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych, na których powstają odpady komunalne, z terenu Gminy Sułoszowa
- Wykonanie usług porządkowych w lokalach na terenie Miasta Szczecin wraz z wywozem ruchomości do miejsca wskazanego przez Zamawiającego lub do zagospodarowania, lub na wysypisko w dwóch częściach
- Sukcesywne odbieranie, transport, oraz segregację odpadów wielkogabarytowych oraz opon odebranych od mieszkańców
- Wykonanie usługi odbioru i transportu odpadów komunalnych z terenu Gminy Niechanowo od 01 marca 2025r do 31 grudnia 2025r.
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Uścimów w latach 2025-2026
- " Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Wyryki w 2025 roku."
więcej: Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.