eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KostrzynSPORZĄDZENIE ZMIANY MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO TERENU AKTYWIZACJI GOSPODARCZEJ W SIEKIERKACH WIELKICH WRAZ ZE ZMIANĄ STUDIUM UWARUNKOWAŃ I KIERUNKÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-12-08

Kostrzyn: SPORZĄDZENIE ZMIANY MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO TERENU AKTYWIZACJI GOSPODARCZEJ W SIEKIERKACH WIELKICH WRAZ ZE ZMIANĄ STUDIUM UWARUNKOWAŃ I KIERUNKÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO
Numer ogłoszenia: 323849 - 2011; data zamieszczenia: 08.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Gminy Kostrzyn Urząd Miejski w Kostrzynie , ul. Dworcowa 5, 62-025 Kostrzyn, woj. wielkopolskie, tel. 61 8178565, faks 61 8178191.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kostrzyn.wlkp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SPORZĄDZENIE ZMIANY MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO TERENU AKTYWIZACJI GOSPODARCZEJ W SIEKIERKACH WIELKICH WRAZ ZE ZMIANĄ STUDIUM UWARUNKOWAŃ I KIERUNKÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: A. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej zadania: 1. Sporządzenie zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Kostrzyn, obejmującej tereny w Siekierkach Wielkich w rejonie ul. Tuleckiej, gm. Kostrzyn w zakresie wynikającym z uchwały nr X)57)2011 Rady Miejskiej Gminy Kostrzyn z dnia 22 września 2011 r. w sprawie przystąpienia do zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Kostrzyn, obejmującej tereny w Siekierkach Wielkich w rejonie ul. Tuleckiej, gm. Kostrzyn - załącznik do SIWZ. 2. Sporządzenie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu aktywizacji gospodarczej w Siekierkach Wielkich w zakresie wynikającym z uchwały nr XIV)102)99 Rady Miejskiej Gminy Kostrzyn z dnia 14 grudnia 1999 r. w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu aktywizacji gospodarczej w Siekierkach Wielkich oraz z uchwały nr X)58)011 Rady Miejskiej Gminy Kostrzyn z dnia 22 września 2011 r. w sprawie przystąpienia do zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu aktywizacji gospodarczej w Siekierkach Wielkich - załączniki do SIWZ B. Zakres sporządzenia zmian Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Kostrzyn oraz zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego określają poszczególne ww. uchwały o przystąpieniu do sporządzenia zmiany Studium oraz sporządzenia miejscowego planu oraz obowiązujące przepisy prawa: ustawa z 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. nr 80 poz. 717 z późn. zm.), rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004 r. w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (Dz. U. Nr 118, poz.1233), rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164, poz.1587) oraz przepisy odrębne Na terenie gminy Kostrzyn obowiązuje Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego zatwierdzone uchwałą Rady Miejskiej Gminy Kostrzyn nr XXX/239/2001 z dnia 3 lipca 2001 r. ze zmianami. C. Fazy prac planistycznych sporządzenia każdej zmiany Studium: Faza I Sporządzenie projektu zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Kostrzyn spełniającego wymogi przepisów prawa, gotowego do wszczęcia procedur opiniowania i uzgadniania, spełniającego wymogi przepisów prawa, w wersji elektronicznej i papierowej, z następującymi dokumentami składowymi: a) Tekst ustaleń projektu zmiany studium w formie uchwały z załącznikami (w tym rysunek projektu studium w skali 1:10000 i w formacie A-3), b) Prognoza oddziaływania na środowisko - 3 gzemplarze c) Wzory pism procedury planistycznej w wersji elektronicznej i papierowej. Faza II a) Sporządzenie projektu zmiany Studium z ewentualnymi korektami wynikającymi z przeprowadzonych procedur opiniowania i uzgadniania, gotowego do wyłożenia do publicznego wglądu, spełniającego wymogi przepisów prawa, w wersji elektronicznej i papierowej; b) Wzory pism procedury planistycznej w wersji elektronicznej i papierowej Faza III a) Sporządzenie ostatecznego projektu zmiany Studium z ewentualnymi korektami wynikającymi z przeprowadzonych procedur wyłożenia, gotowego do uchwalenia przez Radę Miejską Gminy Kostrzyn, spełniającego wymogi przepisów prawa, w wersji elektronicznej i papierowej; b) Wzory pism procedury planistycznej w wersji elektronicznej i papierowej. Faza IV Przekazanie produktu finalnego Burmistrzowi Gminy Kostrzyn: a) Zmiana Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Kostrzyn z załącznikami, spełniająca wymogi przepisów prawa, uchwalona przez Radę Miejską Gminy Kostrzyn w 5 egzemplarzach b) Prognoza oddziaływania na środowisko - 3 egzemplarze c) Dokumentacja formalno - prawna prac planistycznych zmiany Studium wraz z wykazami, do sprawdzenia zgodności z prawem przez Wojewodę Wielkopolskiego - 2 egzemplarze (kopie i oryginały) d) Wersja elektroniczna wszystkich składników opracowania zmiany Studium (tekstowych i graficznych) łącznie z bezpłatnym programem do przeglądania plików graficznych, wraz z uwierzytelnioną kopią licencji na programy. e) Wzory pism procedury planistycznej w wersji elektronicznej i papierowej. D. Fazy prac planistycznych sporządzania każdego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego: Faza I Sporządzenie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gotowego do wszczęcia procedur opiniowania i uzgadniania, spełniającego wymogi przepisów prawa, w wersji elektronicznej i papierowej , z następującymi dokumentami składowymi: a) Tekst ustaleń projektu MPZP w formie uchwały + rysunek projektu MPZP w skali 1:1000 i w formacie A-3 b) Opracowanie ekofizjograficzne - 2 egzemplarze c) Prognoza oddziaływania na środowisko - 3 egzemplarze d) Prognoza skutków finansowych uchwalenia planu - 2 egzemplarze e) Wzory pism procedury planistycznej w wersji elektronicznej i papierowej. Faza II a) Sporządzenie projektu zmiany MPZP z ewentualnymi korektami wynikającymi z przeprowadzonych procedur opiniowania i uzgadniania, gotowego do wyłożenia do publicznego wglądu, spełniającego wymogi przepisów prawa, w wersji elektronicznej i papierowej; b) Wzory pism procedury planistycznej w wersji elektronicznej i papierowej. Faza III Sporządzenie ostatecznego projektu zmiany MPZP z ewentualnymi korektami wynikającymi z przeprowadzonych procedur wyłożenia, gotowego do uchwalenia przez Radę Miejską Gminy Kostrzyn, w wersji elektronicznej i papierowej, z następującymi dokumentami składowymi: a) Tekst ustaleń planu w formie uchwały wraz z uzasadnieniem i załącznikami, spełniający wymogi przepisów prawa. Załączniki: 1) nr 1 - rysunek planu w skali 1:1000 i w formacie A-3; 2) nr 2 - rozstrzygnięcie dotyczące sposobu rozpatrzenia uwag do projektu planu; 3) nr 3 - rozstrzygnięcie o sposobie realizacji zapisanych w planie inwestycji z zakresie infrastruktury technicznej należącej do zadań własnych gminy; b) Wzory pism procedury planistycznej w wersji elektronicznej i papierowej. Faza IV Przekazanie produktu finalnego Burmistrzowi Gminy Kostrzyn: a) Zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego z załącznikami, uchwalonego przez Radę Miejską Gminy Kostrzyn - 5 egzemplarzy b) Opracowanie ekofizjograficzne - 2 egzemplarze c) Prognoza oddziaływania na środowisko - 3 egzemplarze d) Prognoza skutków finansowych uchwalenia planu - 2 egzemplarze e) Dokumentacja formalno - prawna prac planistycznych MPZP wraz z wykazami, do sprawdzenia zgodności z prawem przez Wojewodę Wielkopolskiego - 2 egzemplarze (kopie i oryginały) f) Wersja elektroniczna wszystkich składników opracowania zmiany MPZP (tekstowych i graficznych) łącznie z bezpłatnym programem do przeglądania plików graficznych, wraz z uwierzytelnioną kopią licencji na programy. g) Wzory pism procedury planistycznej, w wersji elektronicznej i papierowej. E. Zadania Zamawiającego: 1. Zamawiający dostarczy Wykonawcy: a) wypisy z rejestru gruntów, w uzgodnionych przez Strony terminach b) dokumenty planistyczne z zasobów Urzędu Miejskiego w Kostrzynie: 1) Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Kostrzyn; 2) obowiązujący mpzp c) dane, dokumenty, opracowania i materiały z zasobów Urzędu, niezbędne i pomocne do opracowania przedmiotu umowy, w uzgodnionych przez Strony terminach 2. Działania prawne wynikające z art. 11 i art. 17 ustawy z 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. nr 80 poz. 717 ze zm.), pozostają w kompetencji Zamawiającego. 3. Zamawiający udostępni nieodpłatnie pomieszczenie w siedzibie Urzędu Miejskiego w celu odbycia niezbędnych spotkań przy wykonaniu przedmiotu umowy, w terminach uzgodnionych z Wykonawcą. F. Zadanie dodatkowe dla Wykonawcy: Wykonawca uzyska we własnym zakresie i na swój koszt mapy geodezyjne dla zmian Studium i miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego zgodne z wymogami przepisów prawa. G. Koszty dodatkowe związane z realizacją zamówienia nie wymienione wyżej : a) Koszty materiałów wyjściowych tj. kserokopie dokumentów będących w posiadaniu Zamawiającego, niezbędnych i pomocnych do realizacji zamówienia itp. - obciążają w całości Zamawiającego; b) Koszty wykonania opracowania takie jak: prace inwentaryzacyjne, komputerowe przetworzenie danych, uzyskanie dodatkowych uzgodnień, itp. - obciążają w całości Wykonawcę UWAGI: 1) Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 2) Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 3) Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania Wykonawcy realizującemu zamówienie, zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 4) Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 5) Zamawiający nie zamierza zwoływać zebrania wykonawców, chyba że taka potrzeba zajdzie. 6) Zamawiający dopuszcza możliwość korespondencji drogą elektroniczna lub fax-em Wymagany termin zakończenia realizacji zamówienia wyznaczono na dzień: 31.03.2013 r., przy czym terminy realizacji poszczególnych faz prac planistycznych nie mogą przekraczać: I faza prac - 30 kwietnia 2012 r. II faza prac - 30 września 2012 r. III faza prac - 31 stycznia 2013 r. IV faza prac - 31 marca 2013 r..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.41.00.00 - 74.41.00.00 .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w okresie ostatnich trzech latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał z należytą starannością co najmniej jedno zamówienie w zakresie sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego oraz min. jedno zamówienie w zakresie sporządzenia studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego (oba zakresy usług mogą być zrealizowane w jednym zamówieniu) i dysponuje odpowiednimi referencjami lub innymi dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych do oferty

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem możliwości i warunków dokonania takich zmian określonych poniżej: 1) zmiana strony umowy tj. następstwo prawne wynikające z odrębnych przepisów oraz zmiana nazwy, adresu i siedziby jednej ze stron, 2) zmiana obowiązujących przepisów pociągająca za sobą zmianę postanowień umowy, 3) zmiana wartości umowy ze względu na ustawową zmianę stawki podatku VAT, 4) nieprzewidzianych okoliczności formalno-prawnych, 5) danych osobowych: przedstawicieli i osób upoważnionych - tylko w uzgodnieniu i po otrzymaniu akceptacji Zamawiającego - podwykonawcy lub innego podmiotu uczestniczącego w realizacji przedmiotu zamówienia, na którego zasobach polegać będzie Wykonawca - wyłącznie na pisemny wniosek Wykonawcy i za zgodą Zamawiającego, udzieloną wyłącznie po dostarczeniu dokumentów określonych przez Zamawiającego, adekwatnie do wymagań obowiązujących w trakcie przeprowadzonej procedury przetargowej, 6) zmiana umowy, w przypadku zaistnienia sytuacji wynikającej ze zmiany przepisów prawa,. 7) Zmiana terminów realizacji może nastąpić jedynie w następujących przypadkach: a) zmiany prawa lub obowiązujących norm (w okresie obowiązywania umowy) wywołujące konieczność zmiany zakresu lub harmonogramu prac b) zmiana koncepcji urbanistycznej wnioskowana przez właściciela gruntu c) konieczność wprowadzenia zmian rozszerzających zakres prac, które wynikną z decyzji jednostek uzgadniających, d) konieczność przeprowadzenia ponownej procedury, wynikającej z wprowadzenia zmian wnioskowanych na etapie wyłożenia do publicznego wglądu e) konieczność przeprowadzenia ponownej procedury wynikający ze względów formalnych (np. wprowadzenie zmian w uchwale w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu), f) rozkład terminów sesji Rady Miejskiej Gminy Kostrzyn uniemożliwiający podjęcie uchwały w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w terminie określonym w umowie Zmiana terminu może ulec przesunięciu wyłącznie za zgodą Zamawiającego tylko o niezbędny czas ustalony indywidualnie, w zależności od przyczyny zwłoki, na pisemny wniosek Wykonawcy. 2. Jakiekolwiek zmiany umowy wymagają zgody obu stron oraz pod rygorem nieważności - zachowania formy pisemnej w postaci aneksu do umowy. 3. Zamawiającemu przysługuje prawo do odstąpienia od umowy w sytuacji określonej w art. 145 prawa zamówień publicznych. W takim wypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy. 4. W sprawach nieuregulowanych umową zastosowanie będą miały przepisy kodeksu cywilnego, prawa bankowego, prawa wekslowego, o ile przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych nie stanowią inaczej. 5. Sprawy sporne wynikające z umowy rozstrzygane będą przez Sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wokiss.pl/kostrzynm/bip/przetargi/specyfikacja-siwz-zmiany-i-odpowiedzi/20111.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: URZĄD MIEJSKI w Kostrzynie, 62-025 KOSTRZYN, ul. Dworcowa 5, pok. 31 - II p. (cena 50,0 zł + koszty przesyłki).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2011 godzina 09:00, miejsce: URZĄD MIEJSKI w Kostrzynie, 62-025 KOSTRZYN, ul. Dworcowa 5, pok. 01 - sekretariat I p.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.