To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-10-07
Olsztyn: Osłonki perforowane samoistnie zwijające się.
Numer ogłoszenia: 323868 - 2011; data zamieszczenia: 07.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 279838 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Produkcyjno Usługowy Handlowy Lasów Państwowych, ul. M. Zientary-Malewskiej 51/53, 10-307 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5327304, faks 089 5268817.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka skarbu państwa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Osłonki perforowane samoistnie zwijające się..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Osłonki wykonane z folii PCV o grubości 0,25-0,27mm ze stabilizatorem na działanie promieni ultrafioletowych(UV), w kolorze zieleni transparentnej lub zbliżonym, częściowo przezroczyste Wymiary: 1)wysokość 100cm; szerokość po rozwinięciu 20cm+/-2%; pokryte na całej powierzchni otworami 3-5mm; ilość sztuk 500.000 2)wysokość 100cm; szerokość po rozwinięciu 30cm+/-2%; pokryte na całej powierzchni otworami 3-5mm; ilość sztuk 100.000 Osłonki powinny zachowywać tzw. pamięć(powracać do pozycji zwiniętej po każdym jej rozwinięciu..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.50.00.00 - Tworzywa sztuczne w formach podstawowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.09.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ANDO Anna Kulaj-Dominiak, Radzymińska 65A, 03-751 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 430000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 546000,00
Oferta z najniższą ceną: 546000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 567000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa odzieży operacyjnych
- Zakup dwóch specjalistycznych zestawów do prowadzenia kontroli na dużych akwenach wodnych.
- Dostawa jednego fabrycznie nowego samochodu osobowego oraz dostawa jednego fabrycznie nowego samochodu osobowo - towarowego dla Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Olsztynie.
- Przeprowadzenie badania dot. używania alkoholu i innych substancji psychoaktywnych przez młodzież szkolną na temat używania alkoholu i narkotyków w 2025r. na obszarze województwa warmińsko-mazurskiego
- Świadczenie usług ochrony obiektów SK MSWiA z W-M CO w Olsztynie; znak sprawy: ZPZ-25/04/25
- Dostawa i montaż wyposażenia meblowego do Oddziału ZUS w Olsztynie oraz jednostek terenowych ZUS w Kętrzynie i w Mrągowie.
więcej: przetargi w Olsztynie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.