Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-20
Białystok: Montaż 5 szt. masztów do fotoradarów na terenie miasta Białegostoku.
Numer ogłoszenia: 323931 - 2008; data zamieszczenia: 20.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Białegostoku , ul. Słonimska 1, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 869 60 02, faks 085 869 62 65.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystok.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Montaż 5 szt. masztów do fotoradarów na terenie miasta Białegostoku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakup i montaż 5 szt. masztów do fotoradarów, wykonanie przyłączy energetycznych oraz wykonanie n/w. prac: 1) wykonanie przyłączy energetycznych do fotoradarów, 2) dokonanie uzgodnień z właścicielami terenu odnośnie terminu i zakresu prac na ich działkach, 3) podłączenie zasilania, 4) wykonanie projektu czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia prac oraz wykonywanie robót zgodnie z zatwierdzoną organizacją, 5) doprowadzenie terenu po pracach ziemnych do stanu pierwotnego, łącznie z odtworzeniem nawierzchni chodników i ulic oraz humusowaniem i obsianiem trawy, 6) maszty do fotoradarów muszą współpracować z eksploatowanymi przez Policję i Straż Miejską, 7) wykonanie fundamentów i ustawienie masztów, 8) maszty do fotoradarów należy umieścić zgodnie z dokumentacją w lokalizacjach: a) al. Jana Pawła II, między ul. Narodowych Sił Zbrojnych a ul. Bacieczki b) ul. W. Sławińskiego na wysokości ul. Wspólnej c) ul. W. Raginisa w rejonie ul. Jutrzenki d) ul. Piastowska w rejonie ul. B. Chrobrego e) ul. Zabłudowska w rejonie ul. Zagórki 9) dokonanie przez serwis fabryczny weryfikacji ustawienia obudowy względem jezdni oraz dokonanie odbioru technicznego przez producenta masztów przed przekazaniem do eksploatacji dla Policji i Straży Miejskiej, 10) zorganizowanie przeszkolenia personelu oraz wykonanie zdjęć próbnych, 11) wykonanie inwentaryzacji powykonawczej. 2. Szczegółowy zakres zamówienia jest określony w projektach wykonawczych, przedmiarach robót oraz w szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - zał. nr 6. 3. Zamawiający zobowiązuje się do : a) przekazania Wykonawcy dokumentacji technicznej w ciągu 5 dni roboczych od daty podpisania umowy, b) przekazania placu budowy w ciągu 3 dni roboczych od daty podpisania umowy, c) zapewniania nadzoru inwestorskiego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 4.000,- zł.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a) zrealizowali z należytą starannością w okresie ostatnich 5 lat, przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, prace związane z budową linii kablowych energetycznych lub przyłączy energetycznych na łączną kwotę 100.000 ,-zł.; b) dysponują osobami przewidzianymi do realizacji zamówienia posiadającymi następujące kwalifikacje: - ważne świadectwo kwalifikacyjne D - osoba nadzorująca, - ważne świadectwo kwalifikacyjne E, - uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie wykonawstwa, sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz aktualnie przynależy do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - pracownik nadzoru. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. 3. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarcze, wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22, ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ; 3) wykaz zamówień zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, na prace związane z budową linii kablowych energetycznych lub przyłączy energetycznych o łącznej wartości min. 100.000,- PLN, z podaniem ich wartość, zakresu, dat wykonania i odbiorców prac wraz z dokumentami stwierdzającymi, iż prace zostały wykonane z należyta starannością; 4) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z udokumentowaniem ich kwalifikacji i uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia (ważne świadectwo kwalifikacyjne D - osoba nadzorująca; ważne świadectwo kwalifikacyjne E; uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie wykonawstwa, sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - pracownik nadzoru) , ze wskazaniem zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - pracownik nadzoru; 5) pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób niezbędnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 4, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bialystok.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Departament Dróg i Transportu Urzędu Miejskiego w Białymstoku ul Składowa 11 pok.206.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.01.2009 godzina 08:45, miejsce: Departament Dróg i Transportu Urzędu Miejskiego w Białymstoku ul Składowa 11 pok.205 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłania i dystrybucji energii elektrycznej z podziałem na 2 zadania.
- dostawa gazu ziemnego (sprzedaż i usługa dystrybucji) do siedziby Starostwa Powiatowego w Białymstoku przy ul. Borsuczej 2 na 2025 rok.
- Wynajem fabrycznie nowego samochodu typu SUV
- "Prawne i praktyczne aspekty narzędzi stosowanych w pracy socjalnej: projektu socjalnego, kontraktu socjalnego oraz rodzinnego wywiadu środowiskowego"
- Usługa przeglądu, konserwacji i naprawy urządzeń gastronomicznych i chłodniczych
- Sprzedaż i dostawa artykułów mięsnych i drobiowych dla potrzeb tutejszego Domu.
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- Zagospodarowanie terenu sportowo-rekreacyjnego przy ul. Korfantego - etap I
- Budowa oświetlenia w przestrzeni sportowo - rekreacyjnej w Magnuszewie
- Przebudowa infrastruktury przeznaczonej do odprowadzania i gromadzenia wód opadowych i ściekowych w Z/I Dylów A / 2024
- Realizacja robót budowlanych polegających na przebudowie ul. Makowej i Kalwaryjnej w Brusach oraz drogi gminnej nr 206072G na odcinku Brusy - Małe Gliśno
- Przebudowa z rozbudową drogi powiatowej Nr 1969B na odcinku Łaś Toczyłowo - Rudniki (gm. Zawady)
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.