eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiałystokUsługa ochrony mienia Inspektoratów ZUS w Łomży i Zambrowiew formie bezpośredniej ochrony fizycznej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-18

Białystok: Usługa ochrony mienia Inspektoratów ZUS w Łomży i Zambrowiew formie bezpośredniej ochrony fizycznej
Numer ogłoszenia: 32404 - 2008; data zamieszczenia: 18.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Białymstoku, ul. Młynowa 29, 15-404 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085/7486464, fax 085 748 64 66.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl/zampub

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa ochrony mienia Inspektoratów ZUS w Łomży i Zambrowiew formie bezpośredniej ochrony fizycznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie w sposób ciągły na rzecz Zamawiającego całodobowej usługi bezpośredniej ochrony fizycznej mienia Zamawiającego, tj.: - Inspektoratu ZUS w Zambrowie przy ul. Fabrycznej 3 A, oraz - Inspektoratu ZUS w Łomży przy ul. Szosa Zambrowska 29 przez jednego pracownika ochrony w każdym z Inspektoratów. b. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przy pomocy pracowników ochrony sprawował stałą, bezpośrednią ochronę fizyczną mienia składającego się z budynków wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia, ich pomieszczeń oraz rzeczy znajdujących się w tych pomieszczeniach, zgodnie z zawartym poniżej szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia. c. Wykonawca będzie świadczyć usługi w oparciu o osoby: - niekarane, jednolicie umundurowane, z imiennymi identyfikatorami, w tym zapewni nadzór nad wykonywaniem przedmiotowej usługi przez osobę posiadającą licencję pracownika ochrony fizycznej I lub II stopnia wydaną na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t. jedn. Dz. U. z 2005 r., Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.); - posiadające poświadczenia bezpieczeństwa wymagane przy dostępie do informacji niejawnych opatrzonych klauzulą zastrzeżone. Koszty uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa oraz koszty szkolenia w zakresie dostępu do informacji niejawnych ponosi Wykonawca. UWAGA: Wykonawca zobowiązuje się, iż osoby (pracownicy ochrony), którzy nie posiadają poświadczenia bezpieczeństwa, uzyskają je w terminie nie dłuższym niż 3 miesiące od dnia podpisania umowy. d. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; e. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych oraz nie przewiduje zamówień uzupełniających. f. Zamówienie o wartości poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 pzp.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.07.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pzp, w tym: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, tj. posiadają koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji wydaną na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t. jedn. Dz. U. z 2005 r., Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.) na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej; b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wy¬konania zamówienia, tj. zrealizowali w okresie ostatnich 36 miesięcy przed dniem ogłoszenia o przedmiotowym zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 zamówienia o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia; Uwagi do ww. pkt: - poprzez zamówienie o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia należy rozumieć: ochronę osób i/lub mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej w obiekcie użyteczności publicznej o pow. całk. min. 2000 m2, świadczoną w sposób ciągły przez okres min. jednego roku; - poprzez obiekty użyteczności publicznej należy rozumieć obiekty wg definicji zawartej w § 3 pkt 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 75, poz. 690 z późn. zm.), tj. budynki przeznaczone dla administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, opieki zdrowotnej, opieki społecznej i socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym lub wodnym, poczty lub telekomunikacji oraz inny ogólnodostępny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy i socjalny; - poprzez zrealizowane zamówienie Zamawiający rozumie umowę wykonaną lub aktualnie realizowaną w okresie ostatnich 36 miesięcy przed dniem ogłoszenia o przedmiotowym zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, c. dysponują osobami zdolnymi do wy¬konania zamówienia, w tym pracownika nadzoru posiadającego licencję I lub II stopnia pracownika ochrony fizycznej; d. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za¬pewniającej wykonanie zamówienia przy założeniu, iż regulowanie należności z tytułu wykonywania umowy dokonywane będzie miesięcznie w terminie 30 dni od daty otrzymania faktury - przelewem na konto Wykonawcy; e. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 pzp); f. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej łącznie) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości nie mniejszej niż 200 000 złotych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w SIWZ i wskazanych poniżej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a. oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pzp; b. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c. koncesję wydaną przez Ministra SWiA na podstawie ustawy o ochronie osób i mienia na świadczenie usług ochrony osób i mienia; d. wykaz pracowników nadzoru - do wykazu winny zostać dołączone kserokopie posiadanych uprawnień; e. oświadczenie, że Wykonawca po wyborze najkorzystniejszej oferty a przed podpisaniem umowy przedłoży do akceptacji Zamawiającemu imienną listę osób, które będą wykonywać zamówienie wraz z podaniem posiadanych kwalifikacji [na formularzu ofertowym] - lista powinna uwzględniać wszystkie osoby skierowane do wykonywania niniejszego zamówienia wraz z wskazaniem chronionych obiektów ZUS, do których zostaną skierowani; f. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; g. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert [dotyczy podmiotów zbiorowych, zgodnie z ustawą z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz.U. Nr 197, poz. 1661 z późn. zm.)]; h. wykaz wykonanych lub wykonywanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 36 miesięcy przed dniem ogłoszenia o przedmiotowym zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówień polegających na ochronie osób i/lub mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej w obiekcie użyteczności publicznej o pow. całk. min. 2000 m2, realizowaną w sposób ciągły przez okres min. jednego roku każde, wraz z dołączonymi dokumentami potwierdzającymi, iż usługi te zostały wykonane należycie; i. polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej łącznie) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości nie mniejszej niż 200 000 złotych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl/zampub

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZUS Oddział Wojewódzki w Białymstoku ul. Młynowa 29 15-404 Białystok bud. B, p. VII, pok. 712.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.02.2008 godzina 11:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, w sekretariacie Dyrektora Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział Wojewódzki w Białymstoku, ul. Młynowa 29, 15-404 Białystok, budynek B, II piętro, pok.

IV.3.5) Termin związania ofertą: 30.03.2008.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.