Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-03-09
Jelenia Góra: Ochrona mienia Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Jeleniej Górze:
Zadanie I - całodobowa ochrona siedziby MOPS w Jeleniej Górze, przy al. Jana Pawła II 7, konwojowanie i przewóz wartości pieniężnych wraz z kasjerkami na terenie Jeleniej Góry,
Zadanie II - ochrona obiektu - Dziennego Domu Pomocy Społecznej w Jeleniej Górze, przy ul. Kilińskiego 16.
Numer ogłoszenia: 32405 - 2015; data zamieszczenia: 09.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Jeleniej Górze , al. Jana Pawła II 7, 58-506 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 75 75 239 51, 75 64 785 78, faks 75 76 765 77.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.jelenia-gora.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa samorządu miasta.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona mienia Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Jeleniej Górze: Zadanie I - całodobowa ochrona siedziby MOPS w Jeleniej Górze, przy al. Jana Pawła II 7, konwojowanie i przewóz wartości pieniężnych wraz z kasjerkami na terenie Jeleniej Góry, Zadanie II - ochrona obiektu - Dziennego Domu Pomocy Społecznej w Jeleniej Górze, przy ul. Kilińskiego 16..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający zamierza powierzyć Wykonawcy przedmiotu zamówienia usługę złożoną z: Zadania I polegającego na: 1) całodobowej ochronie (realizowanej przez jednego pracownika na zmianie) siedziby Zamawiającego i mienia znajdującego się w granicach chronionych obszarów (w godzinach nocnych obchód obiektów na zewnątrz siedziby - minimum 1 raz na 2 godziny); 2) zapewnieniu bezpieczeństwa osób znajdujących się w granicach chronionych obszarów i obiektów Zamawiającego; 3) ochronie obiektów, pomieszczeń i urządzeń Zamawiającego przed dostępem do nich osób nieuprawnionych; 4) zapobieganiu zakłóceniom porządku na terenie należącym do Zamawiającego, ujawnianiu faktów dewastacji mienia Zamawiającego i w razie potrzeby reagowaniu odpowiednio do sytuacji oraz powiadamianiu Zamawiającego; 5) osobistej interwencji w przypadku zadziałania urządzenia alarmowo-przywoławczego w miejscu wskazanym przez centralkę lub w przypadku zgłoszenia przez osobę przebywającą na terenie Ośrodka; 6) niezwłocznym powiadamianiu organów ścigania o czynach przestępczych zaistniałych na terenie należącym do Zamawiającego i zabezpieczenie miejsca ich popełnienia do czasu przybycia organów ścigania; 7) stosowaniu wewnętrznych procedur i instrukcji funkcjonujących u Zamawiającego; 8) stałej obsłudze istniejących systemów kontrolnych i zabezpieczających - nadzorowanie sprawności sygnalizacji alarmowych i ppoż. oraz obsługa monitoringu wizyjnego; 9) stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemie alarmowym Zamawiającego; 10) przewożeniu i konwojowaniu dwóch kasjerek z wartościami pieniężnymi na trasie: siedziba MOPS - bank obsługujący Zamawiającego w Jeleniej Górze - siedziba MOPS, w okresie od poniedziałku do piątku jeden raz dziennie - wyjazd o godzinie 800 z siedziby MOPS; 11) natychmiastowej reakcji grupy interwencyjnej własnej w razie konieczności; 12) zobowiązaniu się Wykonawcy do kontroli podległych pracowników w godzinach nocnych nie rzadziej niż 1 raz w miesiącu. Zadania II polegającego na: ochronie poprzez świadczenie usługi transmisji alarmów inicjowanych przez dwa odrębne systemy alarmowe zainstalowane w obiekcie - Dziennym Domu Pomocy Społecznej w Jeleniej Górze, przy ul. Kilińskiego 16. W przypadku odebrania przez Alarmowe Centrum Monitorowania stanu alarmowego z monitorowanego obiektu Wykonawca uruchomi własną grupę interwencyjną, mającą na celu szybkie dotarcie do w/w obiektu, sprawdzenie przyczyny alarmu i zabezpieczenie go w przypadku stwierdzenia śladów napadu do momentu przybycia osoby uprawnionej przez Zamawiającego lub w razie konieczności do momentu przybycia funkcjonariuszy policji. Zakres monitorowania powinien obejmować: włamanie, napad, sabotaż, usterki techniczne, test łączności, uzbrojenia, rozbrojenia. Wykonawca w ramach abonamentu wydzierżawi Zamawiającemu odpowiedni sprzęt łączności do realizacji transmisji. Harmonogram czasu pracy ochrony pierwszego systemu: a) od poniedziałku do piątku w godzinach od 1600 do 800 dnia następnego - (zastrzega się możliwość zmiany przedziału godzin w przypadku zmian godzin pracy DzDPS); b) w soboty, niedziele i święta oraz w dni wolne od pracy - całodobowo. Harmonogram czasu pracy ochrony drugiego systemu: a) od poniedziałku do piątku w godzinach od 1800 do 1200 dnia następnego - (zastrzega się możliwość zmiany przedziału godzin w przypadku zmian godzin pracy DzDPS); b) w soboty, niedziele i święta oraz w dni wolne od pracy - całodobowo..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.40.00 - Usługi w zakresie nadzoru 60.17.10.00 - Wynajem samochodów osobowych wraz z kierowcą .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie o dysponowaniu własnymi grupami interwencyjnymi, które dotrą w każdej chwili do ochranianego obiektu w maksymalnym czasie 15 minut,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Referencje - 20
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Umowa może być zmieniona w stosunku do złożonej oferty na niżej określonych warunkach: a) w stosunku do terminu realizacji umowy, gdy konieczność wprowadzenia zmiany wynikła z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; b) w przypadku zmiany sposobu i zakresu realizacji zamówienia, gdy konieczność ich wprowadzenia wyniknie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; c) w stosunku do osób - wówczas, gdy nastąpiła: zmiana osób realizujących zadanie pod warunkiem, że osoby te będą spełniały wymagania określone w SIWZ, d) w innych sytuacjach, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego (np. obniży to koszty lub skróci czas realizacji zadania).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.jelenia-gora.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
58-506 Jelenia Góra, al. Jana Pawła II 7
pok. nr 109.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2015 godzina 11:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej 58-506 Jelenia Góra, al. Jana Pawła II 7 pok. nr 101 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z JELENIEJ GÓRY
- Usługa zakwaterowania wraz z wyżywieniem podczas organizacji w 2025 roku Regionalnych Mistrzostw w Ratownictwie Medycznym
- Odpady budowlane i rozbiórkowe inne niż niebezpieczne dostarczane do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (...)
- Dostawy leków i materiałów medycznych jednorazowego użytku na potrzeby magazynu leków gotowych Działu Farmacji Szpitalnej w SP ZOZ Szpitalu Specjalistycznym MSWiA w Jeleniej Górze w 2025 roku.
- PRZYGOTOWANIE I WYDAWANIE GORĄCEGO POSIŁKU DLA PODOPIECZNYCH MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W JELENIEJ GÓRZE W OKRESIE OD 02.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- USŁUGA CATERINGOWA: PRZYGOTOWANIE I DOSTARCZENIE GORĄCYCH POSIŁKÓW DLA UCZESTNIKÓW DZIENNEGO DOMU SENIOR+ W JELENIEJ GÓRZE I DZIENNEGO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W JELENIEJ GÓRZE, W 2025 ROKU
- FW Śniatowo - przeprowadzenie badań stałych zbiorników ciśnieniowych (w miejscu ich zainstalowania) w 16 elektrowniach wiatrowych Vestas V90 wraz z ich rejestracją w Urzędzie Dozoru Technicznego (UDT)
więcej: przetargi w Jeleniej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa usługa ochrony fizycznej mienia oraz monitoringu obiektów Instytutu Ogrodnictwa - Państwowego Instytutu Badawczego II
- Świadczenie usługi wynajmu samochodu wraz z kierowcą do transportu krwi i jej składników dla Zespołu Medycznego w Warszawie.
- Świadczeniu usługi ochrony osób i mienia w budynkach Prokuratury Regionalnej we Wrocławiu w budynkach przy ul. Sądowej 2 i Piłsudskiego 76/78 przez okres 12 m. 01.01.2025 do 31.12.2025
- "Świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia Ośrodka Sportu i Rekreacji "Wyspiarz" w Świnoujściu w roku 2025.
- Świadczenie usług transportowych dwoma pojazdami wraz z kierowcami, obejmujących przewóz łączny materiałów i osób do budynków komunalnych oraz lokali mieszkalnych będących własnością Gminy, (...)
- Usługi ochrony osób i mienia w Muzeum Wsi Opolskiej w Opolu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.