Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-01-29
Ostrów Wielkopolski: Uporządkowanie i wykaszanie terenów miejskich bez prawnego użytkownika
Numer ogłoszenia: 32406 - 2014; data zamieszczenia: 29.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski , Aleja Powstańców Wielkopolskich 18, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 062 5822400, 7366241, faks 062 5918206.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Uporządkowanie i wykaszanie terenów miejskich bez prawnego użytkownika.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Uporządkowanie i wykaszanie terenów miejskich bez prawnego użytkownika. I. Zamówienie obejmuje: 1) wykoszenie trawy z wygrabieniem (wraz z wywozem), 2) usunięcie drzewa (wraz z wywozem drewna - pień główny i grubizna powyżej 10 cm - do miejsca magazynowania oraz z uporządkowaniem pozostałości po usuwanym drzewie): a) o średnicy pnia poniżej 40 cm, b) o średnicy pnia 40 - 100 cm, c) o średnicy pnia powyżej 100 cm, 3) frezowanie pni (wraz z uzupełnieniem i wyrównaniem dołu ziemią): a) o średnicy pnia poniżej 40 cm, b) o średnicy pnia 40 - 100 cm, c) o średnicy pnia powyżej 100 cm, 4) cięcie pielęgnacyjne i sanitarne korony drzewa (wraz z wywozem), 5) cięcie pielęgnacyjne i sanitarne krzewu (wraz z wywozem), 6) strzyżenie żywopłotu (wraz z wywozem), 7) utylizacja śmieci, 8) nasadzenie drzewa o min. średnicy pnia 8 cm (wraz z zakupem i przywozem sadzonki, palików, wiązadeł), 9) nasadzanie krzewu (wraz z zakupem i przywozem sadzonki), 10) odśnieżanie chodników (wraz z wywozem), 11) odkucie lodu z chodników (wraz z wywozem), 12) usunięcie krzewu (wraz z wywozem), 13) posypanie mieszanką solno-piaskową chodników (wraz z zakupem mieszanki), 14) nawiezienie ziemi urodzajnej (wraz z dostarczeniem, rozładunkiem i rozplantowaniem), 15) udostępnienie placu magazynowania o powierzchni 800 m2, 16) inne prace porządkowe. II. Podczas realizacji umowy wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania: 1. ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (Dz. U. z 2013 r. poz. 627 ze zmianami), 2. ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2013 r. poz. 1399), 3. ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 ze zmianami). III. Maksymalna wartość zlecanych zadań nie przekroczy kwoty 160.000 zł brutto. IV. Inne wymagania. 1. Odbiór wykonanych usług będzie dokonywany przy udziale przedstawiciela zamawiającego i przedstawiciela wykonawcy. 2. Wykonawca zapewni plac do magazynowania, który będzie strzeżony, oświetlony oraz monitorowany, o powierzchni minimum 800 m2, położony na terenie miasta Ostrowa Wielkopolskiego. 3. Ilość oraz rodzaj przewiezionego drewna na plac magazynowy musi być każdorazowo potwierdzona wyciągiem z rejestru zwożonego drewna na plac magazynowy. 4. Wykonawca zapewni ewidencjonowanie drewna znajdującego się na placu magazynowym poprzez prowadzenie rejestru - zgodnie z wytycznymi przekazanymi przez zamawiającego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 63.12.10.00 - Usługi składowania i odzyskiwania .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest wymagane wniesienie wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten będzie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbioru odpadów komunalnych na terenie Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski grupy 20 02. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczenia oraz dokumentów o których mowa w pkt 7.1. i 7.2. SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia, o którym mowa w pkt 7.1. SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten będzie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje nie mniej niż: a) jednym podnośnikiem koszowym do 3,5 Mg (zasięg kosza min. 20 m), b) czterema przyczepami rolniczymi, w tym jedną do 1,5 Mg, c) jednym lekkim ciągnikiem rolniczym do 0,9 Mg, d) dwiema pilarkami łańcuchowymi, e) dwiema rębarkami do gałęzi i konarów drzew, f) dwiema frezarkami do pni, w tym jedną zaciągnikową, g) jednym placem do magazynowania, który będzie strzeżony, oświetlony oraz monitorowany o powierzchni minimum 800 m2, usytuowany na terenie miasta Ostrowa Wielkopolskiego, Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczenia i wykazu, o których mowa w pkt 7.1. i 7.3. SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten będzie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje nie mniej niż: a) dwiema osobami z uprawnieniami pilarzy drzew ozdobnych, b) dwiema osobami z uprawnieniami do kierowania ruchem drogowym. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, o których mowa w pkt 7.1. i 7.4. SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten będzie spełniony, jeżeli wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 80.000,00 zł, Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczenia i dokumentu, o których mowa w pkt 7.1. i 7.5. SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. w przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie dokumenty wymienione w pkt III.4.1. na spełnienie warunków, o których mowa w pkt III.3. mogą zostać złożone wspólnie, natomiast dokumenty wymienione w pkt III.4.2. i III.4.3. potwierdzające brak podstaw do wykluczenia oraz dokument wymieniony w pkt III.4.4. dot. przynależności do grupy kapitałowej, składa oddzielnie każdy z podmiotów, 2. w formie oryginału pisemne zobowiązanie (załącznik nr 8 do SIWZ) lub inne oświadczenie podmiotów, które oddają do dyspozycji wykonawcy składającemu ofertę niezbędne zasoby na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, w przypadku gdy wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy. W przypadku gdy wykonawca nie złoży zobowiązania z wykorzystaniem załącznika nr 8 do SIWZ, przedstawia w ofercie inne oświadczenie wystawione i podpisane przez podmiot oddający do dyspozycji zasoby, które musi: - zawierać nazwę i adres podmiotu oddającego do dyspozycji zasoby, - zawierać nazwę i adres wykonawcy, któremu oddaje się do dyspozycji zasób, - wskazywać konkretny udostępniany zasób wraz ze sposobem udostępnienia (dodatkowo: w przypadku udostępnienia potencjału technicznego wskazać rodzaj, ilość i zakres powierzonego zasobu; w przypadku udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia wskazać imię i nazwisko oraz rodzaj posiadanego uprawnienia wymaganego do realizacji zamówienia; w przypadku sytuacji ekonomicznej wskazać rodzaj i kwotę powierzonego zasobu), - zawierać okres jakiego dotyczy zobowiązanie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl/cache/15//1124/1216/6353/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Ostrowie Wielkopolskim, al. Powstańców Wielkopolskich 18, Referat Zamówień Publicznych, pokój 324 (III piętro).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.02.2014 godzina 15:00, miejsce: Urząd Miejski w Ostrowie Wielkopolskim, al. Powstańców Wielkopolskich 18, Referat Zamówień Publicznych, pokój 324 (III piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Oczyszczanie ręczne wybranych chodników i jezdni dróg powiatowych na terenie powiatu ostrowskiego
- Przebudowa drogi nr 5328P Uciechów - Raczyce na odc. dł. ok. 1000m
- Wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pn. "Modernizacja konstrukcji dachu budynku Szkoły Podstawowej nr 5 w Ostrowie Wielkopolskim"
- Modernizacja pomieszczeń budynku Bursy Szkolnej w Ostrowie Wielkopolskim
- Dostawa pieczywa i nabiału dla ZZOZ w Ostrowie Wielkopolskim
- Dostawa artykułów sypkich oraz mrożonek warzywnych i ryb mrożonych dla ZZOZ w Ostrowie Wielkopolskim
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Oczyszczanie terenów należących do Gminy Szemud oraz transport i utylizacja padłych zwierząt na okres 36 miesięcy
- Roboty budowlane związane z remontem części piwnicznej budynku Państwowej Szkoły Muzycznej I i II Stopnia w Nowym Targu - filia (obiekt) w Rabce Zdrój
- Wykonanie usługi nasadzenia i pielęgnacji drzew na terenie Gminy Wejherowo
- Przebudowa ul. Bluszczańskiej, w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Nowe drogi dla rowerów i stojaki rowerowe" na terenie m. st. Warszawy - Dzielnicy Mokotów .
- Zad 1: Zakup, dostarczenie i posadzenie 115 sztuk drzew działkach gminnych. Zad 2: Zakup, dostarczenie, posadzenie 8 sztuk drzew oraz 55 sztuk krzewów na działkach gminnych.
- Zagospodarowanie terenu wokół budynku Przedszkola ze żłobkiem w Sobieniach-Jeziorach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.