Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-11-30
Jastrzębie-Zdrój: Dostawy sprzętu jednorazowego specjalistycznego użytku.BZP/38-382-44/15
Numer ogłoszenia: 324098 - 2015; data zamieszczenia: 30.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 2 w Jastrzębiu Zdroju , al. Jana Pawła II 7, 44-335 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie, tel. 32 47 84 200, faks 32 47 84 506.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wss2.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy sprzętu jednorazowego specjalistycznego użytku.BZP/38-382-44/15.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego postępowania są sukcesywne dostawy sprzętu jednorazowego specjalistycznego użytku BZP/38/382-44/15.Przedmiot zamówienia został podzielony na 34 pakiety- Pakiet 1 - Dreny do drenażu klatki piersiowej, zgłębniki żołądkowe, dreny medyczne- Pakiet 2 - Zestawy do gastrostomii, zestawy do żywienia, worki do dobowej zbiórki moczu, zestawy do punkcji, cewnik urologiczny, szkiełka do badań mikroskopowych, łączniki, worki samoprzylepne- Pakiet 3 -Dreny łączące, worki ekstrakcyjne, oprzyrządowanie do systemu ssącego, proszek żelujący- Pakiet 4 - Cewnik Foleya, zgłębniki do karmienia, Dren Penrosa, zestawy do drenażu klatki piersiowej, zestaw do punkcji opłucnej, akcesoria laryngologiczne-Pakiet 5 - Cewniki typu- Foleya-urologiczny-pezzer-zewnętrzne, Dren Kehra- Pakiet 6 - Porty, zestawy wprowadzające, igły do portów, Zestaw do zabiegów nerkozastępczych, cewnik do hemofiltracji, worek na płyn odprowadzony- Pakiet 7 - Zestawy do niskociśnieniowego drenażu ran- Pakiet 8 - Introduktory, igły do przekłuwań, cewniki do aniografii, prowadniki- Pakiet 9 -Pas do kardiotokografu- Pakiet 10 - Pętle do migdałków- Pakiet 11 - Test urazowy suchy- Pakiet 12 - Szczoteczka do wymazów cytologicznych- Pakiet 1 3- Kanki doodbytnicze (cewniki rektalne)- Pakiet 14- Rurki rektoskopowe, rurki anoskopowe- Pakiet 15 - Pasta elektrodowa, kaniula donosowi- Pakiet 16 - Łyżka do videolaryngoskopu McGrath MAC- Pakiet 17 - Klipsy tytanowe- Pakiet 18 - Zestaw do drenażu niskociśnieniowego- Pakiet 19 - Zgłębniki do żywienia dojelitowego, zgłębniki gastrostomijne- Pakiet 20 - Taśma do operacyjnego leczenia wysiłkowego nietrzymania moczu- Pakiet 21 - Łączniik luer do sond moczowodowych- Pakiet 22 - Akcesoria pediatryczne do stomii- Pakiet 23 - Kanki dla bloku operacyjnego, dreny balonowe i łączące- Pakiet 24 - Części do dozownika tlenowego firmy Korgiel- Pakiet 25- Cewniki do odsysania, dreny Redona, pojemniki do odsysania, cewniki i maski do tlenu- Pakiet 26 - Maski i cewniki do tlenu pediatryczne i neonatologiczne- Pakiet 27 - Zestawy drenów do drenażu klatki piersiowej 2- butylowe- Pakiet 28 - Pojemniki i butelki- Pakiet 29 - Osłona na uchwyt lampy operacyjnej- Pakiet 30 - Wkłady i materiały zuzywalne do strzykawki automatycznejOpti Vantage DH- Pakiet 31- Cewniki i akcesoria do urodynamiki kompatybilne z aparatem Goby Tm firmy Laborie- Pakiet 32- Strzykawka Enteralna- Pakiet 33- Zestaw do żywienia dojelitowego, z końcówką typu ENLock- Pakiet 34- Zaciski do czepca typ SCZLP FIX.Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznego określenia zaoferowanych w ofercie produktów, charakteryzując je poprzez wskazanie producentów produktów i ich nazw handlowych lub numerów katalogowych.UWAGA-W Formularzu asortymentowo - cenowym w kolumnie -Producent i nazwa handlowa, Producent i nr katalogowy- w przypadku, gdy numer katalogowy nie jest stosowany należy podać symbol, bądź skrót pozwalający na jednoznaczną identyfikację danego produktu, który mógłby być stosowany do zamówień w przypadku zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą.Oferowane produkty muszą posiadać aktualne pozwolenia na dopuszczenie do obrotu i używania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. UWAGA-W Formularzu asortymentowo - cenowym w kolumnie -Nazwa i nr dokumentu dopuszczającego do obrotu- w przypadku asortymentu niewymagającego takiego dopuszczenia należy wpisać -Nie wymaga dopuszczenia-natomiast w przypadku braku numeru należy wpisać datę wydania dokumentu.Zamawiający wymaga dołączenia do oferty bezpłatnych próbek (dot. wyłącznie Pakietu 12) oferowanego asortymentu (zgodnie z poniższym wykazem) w celu dokonania weryfikacji zgodności zaoferowanych produktów z opisem przedmiotu zamówienia.Numer Pakietu-12,Ilość wymaganych próbek-2 sztuki.Próbki, o których mowa w pkt. 3.6. SIWZ winny być zaopatrzone w etykiety handlowe, sporządzone w języku polskim, zawierające niezbędne informacje potrzebne do bezpiecznego używania dla bezpośredniego użytkownika.Dostarczany przedmiot zamówienia winien być zaopatrzony w etykietę handlową, sporządzoną w języku polskim, zawierającą niezbędne informacje potrzebne do bezpiecznego używania dla bezpośredniego użytkownika.Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć wymieniony w Załączniku Nr 1 do umowy towar według cząstkowych zamówień składanych przez Zamawiającego w terminie do 3 lub 4 dni roboczych, od momentu złożenia zamówienia. Wielkość poszczególnych zamówień cząstkowych określane będą przez Zamawiającego i składane telefonicznie lub faksem.Dostawy będą realizowane w siedzibie Zamawiającego do Magazynu Apteki w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 13.00.Dostawy wraz z wniesieniem i rozładunkiem towaru odbywać się będą na koszt i ryzyko Wykonawcy loco magazyn Zamawiającego w opakowaniach zabezpieczających jakość dostarczanego towaru i odpowiadających warunkom transportu, odbioru i przechowywania.W przypadku stwierdzenia braków ilościowych lub wad jakościowych Zamawiający niezwłocznie powiadomi o tym Wykonawcę, który rozpatrzy reklamację dotyczącą, a) braków ilościowych - w ciągu 3 dni roboczych, b) wad jakościowych - w ciągu 7 dni roboczych od dnia jej otrzymania telefonicznie lub faksem. Zamawiający dodatkowo potwierdzi reklamację pismem poleconym.Dopuszcza się dokonanie przez Zamawiającego przesunięć ilościowych pomiędzy poszczególnymi pozycjami asortymentowymi w danym pakiecie, przy zachowaniu maksymalnej wartości danego pakietu, co nie będzie stanowić zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty.Oferowane produkty muszą posiadać termin ważności nie krótszy niż 12 miesięcy od momentu ich dostarczenia do Zamawiającego..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.14.16.00-6, 33.14.16.40-8, 33.14.16.41-5, 33.14.16.42-2, 33.14.12.00-2, 33.16.94.40-0, 33.16.60.00-1, 33.15.71.10-9, 33.79.30.00-5, 33.14.13.20-9, 33.14.16.20-2, 33.18.15.00-7, 33.14.16.24-0, 33.14.16.21-9, 33.14.13.23-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 34.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W postepowaniu wadium nie obowiązuje
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (według Załącznika nr 3).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (według Załącznika nr 3).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (według Załącznika nr 3).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (według Załącznika nr 3).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (według Załącznika nr 3).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
inne dokumenty
a)szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (ulotki informacyjne, broszury, foldery, katalogi, itp.), z zaznaczeniem którego pakietu i której pozycji dotyczy; b)oświadczenie o posiadaniu pozwoleń na dopuszczenie do obrotu i używania - według Załącznika nr 6; c)oświadczenie, że oferowany asortyment może być użyty tylko jeden raz (w przypadku wyrobów jednorazowego użytku) - stosowną deklarację do wypełnienia przez wykonawcę zawarto w Formularzu oferty; d) oświadczenie, że oferowany asortyment jest sterylny, dotyczy wyrobów jednorazowego użytku - stosowną deklarację do wypełnienia przez wykonawcę zawarto w Formularzu oferty; e)bezpłatne próbki oferowanych produktów- dotyczy jedynie Pakietu nr 12- zamawiający do danego pakietu wymaga dostarczenia 2 sztuk produktu.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a)wypełniony formularz asortymentowo-cenowy zgodny w treści ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1, b)wypełniony Formularz oferty wraz z oświadczeniem o zapoznaniu się z treścią specyfikacji i wzorem umowy, o związaniu ofertą - zgodny w treści z wzorem stanowiącym Załącznik nr 2, c)pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu, z którego wynika zakres, podpisane przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli Wykonawca jest reprezentowany przez pełnomocnika lub jeżeli istnieje ustawowy obowiązek ustanowienia pełnomocnika). UWAGA: Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę udzielającą pełnomocnictwa lub kopii poświadczonej notarialnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 97
- 2 - Termin dostawy ( 3 lub 4 dni) - 3
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Umowy w sprawach zamówień publicznych są jawne i podlegają udostępnianiu na zasadach określonych w przepisach o dostępie do informacji publicznej. Wzór umowy stanowi Załącznik nr 8.Zamawiający dopuszcza w szczególności zmianę postanowień umowy w przypadku: 1)zmiany cen w związku z korzystaniem z rabatów cenowych przyznanych przez Wykonawcę w okresie trwania umowy lub gdy w trakcie realizacji umowy produkcja produktu zostanie wstrzymana lub produkt zostanie wycofany ze sprzedaży, Wykonawca zaoferuje produkt równoważny dla wstrzymanego lub wycofanego produktu, w tej samej ilości, jednak nie droższy, 2)zmiany cen jednostkowych produktów objętych umową w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową. 3)w sytuacji, gdy w związku ze zmianą przepisowo prawa zmianie ulegnie stawka podatku VAT, Zamawiający dopuszcza zmiany wynagrodzenia o kwotę brutto wynikającą ze zmienionej obowiązującej stawki podatku VAT; 4)zmiany zakresu rzeczowego tj. zastąpienie produktu objętego umową innym produktem synonimem (odpowiednikiem), jednak nie droższym i nie o gorszych parametrach leczniczych, mogą nastąpić w przypadkach: a)definitywnego wycofania produktu z obrotu lub wykreślenia z rejestru produktów leczniczych i materiałów medycznych; b) wygaśnięcia świadectwa rejestracji c) wprowadzenia nowych produktów do obrotu i stosowania.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wss2.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Specjalistyczny nr 2 Al. Jana Pawła II 7, 44-330 Jastrzębie - Zdrój.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2015 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat WSzS nr 2, w pokoju A1, na I piętrze.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dreny do drenażu klatki piersiowej, zgłębniki żołądkowe, dreny medyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się Formularzu asortymentowo - cenowym ( Załącznik nr 1).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. Termin dostawy ( 3 lub 4 dni) - 3
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zestawy do gastrostomii, zestawy do żywienia, worki do dobowej zbiórki moczu, zestawy do punkcji, cewnik urologiczny, szkiełka do badań mikroskopowych, łączniki, worki samoprzylepne;.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się Formularzu asortymentowo - cenowym ( Załącznik nr 1).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. Termin dostawy ( 3 lub 4 dni) - 3
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dreny łączące, worki ekstrakcyjne, oprzyrządowanie do systemu ssącego, proszek żelujący.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzu asortymentowo - cenowym ( Załącznik nr 1 do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. Termin dostawy ( 3 lub 4 dni) - 3
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Cewnik Foleya, zgłębniki do karmienia, Dren Penrosea, zestawy do drenażu klatki piersiowej, zestaw do punkcji opłucnej, akcesoria laryngologiczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Formularzu asortymentowo- cenowym( Załącznik nr 1 do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. Termin dostawy ( 3 lub 4 dni) - 3
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Cewniki typu: Foleya/urologiczny/pezzer/zewnętrzne, Dren Kehra;.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Formularzu asortymentowo- cenowym( Załącznik nr 1 do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. Termin dostawy ( 3 lub 4 dni) - 3
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Porty, zestawy wprowadzające, igły do portów, Zestaw do zabiegów nerkozastępczych, cewnik do hemofiltracji, worek na płyn odprowadzony;.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Formularzu asortymentowo- cenowym( Załącznik nr 1 do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. Termin dostawy ( 3 lub 4 dni) - 3
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zestawy do niskociśnieniowego drenażu ran.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Formularzu asortymentowo- cenowym( Załącznik nr 1 do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. Termin dostawy ( 3 lub 4 dni) - 3
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Introduktory, igły do przekłuwań, cewniki do aniografii, prowadniki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Formularzy asortymentowo- cenowym ( Załącznik nr 1 do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. Termin dostawy ( 3 lub 4 dni) - 3
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pas do kardiotokografu;.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Formularzy asortymentowo- cenowym ( Załącznik nr 1 do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. Termin dostawy ( 3 lub 4 dni) - 3
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pętle do migdałków;.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Formularzy asortymentowo- cenowym ( Załącznik nr 1 do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. Termin dostawy ( 3 lub 4 dni) - 3
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Test urazowy suchy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Formularzy asortymentowo- cenowym ( Załącznik nr 1 do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. Termin dostawy ( 3 lub 4 dni) - 3
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Szczoteczka do wymazów cytologicznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Formularzy asortymentowo- cenowym ( Załącznik nr 1 do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. Termin dostawy ( 3 lub 4 dni) - 3
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Kanki doodbytnicze (cewniki rektalne).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Formularzy asortymentowo- cenowym ( Załącznik nr 1 do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. Termin dostawy ( 3 lub 4 dni) - 3
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Rurki rektoskopowe, rurki anoskopowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Formularzu asortymentowo cenowym ( załącznik nr 1 do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. Termin dostawy ( 3 lub 4 dni) - 3
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pasta elektrodowa, kaniula donosowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Formularzu asortymentowo cenowym ( załącznik nr 1 do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. Termin dostawy ( 3 lub 4 dni) - 3
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Łyżka do videolaryngoskopu McGrath MAC.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Formularzu asortymentowo cenowym ( załącznik nr 1 do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. Termin dostawy ( 3 lub 4 dni) - 3
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Klipsy tytanowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Formularzu asortymentowo cenowym ( załącznik nr 1 do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. Termin dostawy ( 3 lub 4 dni) - 3
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Zestaw do drenażu niskociśnieniowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Formularzu asortymentowo cenowym ( załącznik nr 1 do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. Termin dostawy ( 3 lub 4 dni) - 3
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Zgłębniki do żywienia dojelitowego, zgłębniki gastrostomijne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Formularzu asortymentowo cenowym ( załącznik nr 1 do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. Termin dostawy ( 3 lub 4 dni) - 3
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Taśma do operacyjnego leczenia wysiłkowego nietrzymania moczu;.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Formularzu asortymentowo cenowym ( załącznik nr 1 do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. Termin dostawy ( 3 lub 4 dni) - 3
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Łączniik luer do sond moczowodowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Formularzu asortymentowo cenowym ( załącznik nr 1 do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. Termin dostawy ( 3 lub 4 dni) - 3
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Akcesoria pediatryczne do stomii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Formularzu asortymentowo cenowym ( załącznik nr 1 do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. Termin dostawy ( 3 lub 4 dni) - 3
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Kanki dla bloku operacyjnego, dreny balonowe i łączące.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Formularzu asortymentowo cenowym ( załącznik nr 1 do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. Termin dostawy ( 3 lub 4 dni) - 3
CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Części do dozownika tlenowego firmy Korgiel.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Formularzu asortymentowo - cenowym ( załącznik nr 1 do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. Termin dostawy ( 3 lub 4 dni) - 3
CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Cewniki do odsysania, dreny Redona, pojemniki do odsysania, cewniki i maski do tlenu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Formularzu asortymentowo - cenowym ( załącznik nr 1 do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. Termin dostawy ( 3 lub 4 dni) - 3
CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Maski i cewniki do tlenu pediatryczne i neonatologiczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Formularzu asortymentowo - cenowym ( załącznik nr 1 do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. Termin dostawy ( 3 lub 4 dni) - 3
CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Zestawy drenów do drenażu klatki piersiowej 2- butylowe;.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Formularzu asortymentowo - cenowym ( załącznik nr 1 do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. Termin dostawy ( 3 lub 4 dni) - 3
CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Pojemniki i butelki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Formularzu asortymentowo - cenowym ( załącznik nr 1 do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. Termin dostawy ( 3 lub 4 dni) - 3
CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Osłona na uchwyt lampy operacyjnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Formularzu asortymentowo - cenowym ( załącznik nr 1 do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. Termin dostawy ( 3 lub 4 dni) - 3
CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: Wkłady i materiały zuzywalne do strzykawki automatycznejOpti Vantage DH.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Formularzu asortymentowo cenowym ( Załącznik nr 1 do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. Termin dostawy ( 3 lub 4 dni) - 3
CZĘŚĆ Nr: 31 NAZWA: Cewniki i akcesoria do urodynamiki kompatybilne z aparatem Goby Tm firmy Laborie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Formularzu asortymentowo cenowym ( Załącznik nr 1 do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 32 NAZWA: Strzykawka Enteralna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Formularzu asortymentowo cenowym ( Załącznik nr 1 do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. Termin dostawy ( 3 lub 4 dni) - 3
CZĘŚĆ Nr: 33 NAZWA: Zestaw do żywienia dojelitowego, z końcówką typu ENLock.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Formularzu asortymentowo - cenowym ( Załącznik nr 1 do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. Termin dostawy ( 3 lub 4 dni) - 3
CZĘŚĆ Nr: 34 NAZWA: Zaciski do czepca typ SCZLP FIX.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Formularzu asortymentowo - cenowym ( Załącznik nr 1 do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. Termin dostawy ( 3 lub 4 dni) - 3
INNE PRZETARGI Z JASTRZĘBIA ZDROJU
- Zakup 9-cio osobowego busa na potrzeby pracowników Zakładu Aktywności Zawodowej w Jastrzębiu-Zdroju
- Zakup serwerów na potrzeby utworzenia klastra wysokiej dostępności dla systemów bezpieczeństwa Urzędu Miasta Jastrzębie-Zdrój w ramach projektu grantowego Cyberbezpieczny Samorząd
- Dostawy wyrobów medycznych stosowanych w kardiologii inwazyjnej - powtórzenie
- Sukcesywne dostawy chleba do Zakładu Karnego w Jastrzębiu-Zdroju
więcej: przetargi w Jastrzębiu Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa zestawów do dożylnego podawania cystostatyków wraz z dzierżawą pomp objętościowych, kompatybilnych z zestawami do dożylnej podaży leków cytostatycznych
- DOSTARCZANIE AKCESORIÓW DO KARDIOMONITORÓW PRODUKCJI PHILIPS ORAZ KART DO MONITORA HEMODYNAMICZNEGO
- EOP.332.42.24 Dostawa materiałów medycznych i środków dezynfekcyjnych do SP ZOZ WSPR w Białymstoku
- Dzierżawa mieszalnika przeznaczonego do produkcji mieszanin do żywienia pozajelitowego wraz z zakupem przewodów i opakowań na gotowe mieszaniny
- Dostawa wyrobów do zabiegów RIRS, ureterorenoskopu giętkiego cyfrowego wielorazowego, koszulek dostępu moczowodowego do giętkich ureterorenoskopów z funkcją odsysania (...) w podziale na 24 części.
- Dostawa zestawów do redukcji patogenów w osoczu i KKP
więcej: Cewniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.