eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jastrzębie-ZdrójDostawy sprzętu jednorazowego specjalistycznego użytku.BZP/38-382-44/15

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-11-30

Jastrzębie-Zdrój: Dostawy sprzętu jednorazowego specjalistycznego użytku.BZP/38-382-44/15
Numer ogłoszenia: 324098 - 2015; data zamieszczenia: 30.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 2 w Jastrzębiu Zdroju , al. Jana Pawła II 7, 44-335 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie, tel. 32 47 84 200, faks 32 47 84 506.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wss2.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy sprzętu jednorazowego specjalistycznego użytku.BZP/38-382-44/15.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego postępowania są sukcesywne dostawy sprzętu jednorazowego specjalistycznego użytku BZP/38/382-44/15.Przedmiot zamówienia został podzielony na 34 pakiety- Pakiet 1 - Dreny do drenażu klatki piersiowej, zgłębniki żołądkowe, dreny medyczne- Pakiet 2 - Zestawy do gastrostomii, zestawy do żywienia, worki do dobowej zbiórki moczu, zestawy do punkcji, cewnik urologiczny, szkiełka do badań mikroskopowych, łączniki, worki samoprzylepne- Pakiet 3 -Dreny łączące, worki ekstrakcyjne, oprzyrządowanie do systemu ssącego, proszek żelujący- Pakiet 4 - Cewnik Foleya, zgłębniki do karmienia, Dren Penrosa, zestawy do drenażu klatki piersiowej, zestaw do punkcji opłucnej, akcesoria laryngologiczne-Pakiet 5 - Cewniki typu- Foleya-urologiczny-pezzer-zewnętrzne, Dren Kehra- Pakiet 6 - Porty, zestawy wprowadzające, igły do portów, Zestaw do zabiegów nerkozastępczych, cewnik do hemofiltracji, worek na płyn odprowadzony- Pakiet 7 - Zestawy do niskociśnieniowego drenażu ran- Pakiet 8 - Introduktory, igły do przekłuwań, cewniki do aniografii, prowadniki- Pakiet 9 -Pas do kardiotokografu- Pakiet 10 - Pętle do migdałków- Pakiet 11 - Test urazowy suchy- Pakiet 12 - Szczoteczka do wymazów cytologicznych- Pakiet 1 3- Kanki doodbytnicze (cewniki rektalne)- Pakiet 14- Rurki rektoskopowe, rurki anoskopowe- Pakiet 15 - Pasta elektrodowa, kaniula donosowi- Pakiet 16 - Łyżka do videolaryngoskopu McGrath MAC- Pakiet 17 - Klipsy tytanowe- Pakiet 18 - Zestaw do drenażu niskociśnieniowego- Pakiet 19 - Zgłębniki do żywienia dojelitowego, zgłębniki gastrostomijne- Pakiet 20 - Taśma do operacyjnego leczenia wysiłkowego nietrzymania moczu- Pakiet 21 - Łączniik luer do sond moczowodowych- Pakiet 22 - Akcesoria pediatryczne do stomii- Pakiet 23 - Kanki dla bloku operacyjnego, dreny balonowe i łączące- Pakiet 24 - Części do dozownika tlenowego firmy Korgiel- Pakiet 25- Cewniki do odsysania, dreny Redona, pojemniki do odsysania, cewniki i maski do tlenu- Pakiet 26 - Maski i cewniki do tlenu pediatryczne i neonatologiczne- Pakiet 27 - Zestawy drenów do drenażu klatki piersiowej 2- butylowe- Pakiet 28 - Pojemniki i butelki- Pakiet 29 - Osłona na uchwyt lampy operacyjnej- Pakiet 30 - Wkłady i materiały zuzywalne do strzykawki automatycznejOpti Vantage DH- Pakiet 31- Cewniki i akcesoria do urodynamiki kompatybilne z aparatem Goby Tm firmy Laborie- Pakiet 32- Strzykawka Enteralna- Pakiet 33- Zestaw do żywienia dojelitowego, z końcówką typu ENLock- Pakiet 34- Zaciski do czepca typ SCZLP FIX.Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznego określenia zaoferowanych w ofercie produktów, charakteryzując je poprzez wskazanie producentów produktów i ich nazw handlowych lub numerów katalogowych.UWAGA-W Formularzu asortymentowo - cenowym w kolumnie -Producent i nazwa handlowa, Producent i nr katalogowy- w przypadku, gdy numer katalogowy nie jest stosowany należy podać symbol, bądź skrót pozwalający na jednoznaczną identyfikację danego produktu, który mógłby być stosowany do zamówień w przypadku zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą.Oferowane produkty muszą posiadać aktualne pozwolenia na dopuszczenie do obrotu i używania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. UWAGA-W Formularzu asortymentowo - cenowym w kolumnie -Nazwa i nr dokumentu dopuszczającego do obrotu- w przypadku asortymentu niewymagającego takiego dopuszczenia należy wpisać -Nie wymaga dopuszczenia-natomiast w przypadku braku numeru należy wpisać datę wydania dokumentu.Zamawiający wymaga dołączenia do oferty bezpłatnych próbek (dot. wyłącznie Pakietu 12) oferowanego asortymentu (zgodnie z poniższym wykazem) w celu dokonania weryfikacji zgodności zaoferowanych produktów z opisem przedmiotu zamówienia.Numer Pakietu-12,Ilość wymaganych próbek-2 sztuki.Próbki, o których mowa w pkt. 3.6. SIWZ winny być zaopatrzone w etykiety handlowe, sporządzone w języku polskim, zawierające niezbędne informacje potrzebne do bezpiecznego używania dla bezpośredniego użytkownika.Dostarczany przedmiot zamówienia winien być zaopatrzony w etykietę handlową, sporządzoną w języku polskim, zawierającą niezbędne informacje potrzebne do bezpiecznego używania dla bezpośredniego użytkownika.Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć wymieniony w Załączniku Nr 1 do umowy towar według cząstkowych zamówień składanych przez Zamawiającego w terminie do 3 lub 4 dni roboczych, od momentu złożenia zamówienia. Wielkość poszczególnych zamówień cząstkowych określane będą przez Zamawiającego i składane telefonicznie lub faksem.Dostawy będą realizowane w siedzibie Zamawiającego do Magazynu Apteki w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 13.00.Dostawy wraz z wniesieniem i rozładunkiem towaru odbywać się będą na koszt i ryzyko Wykonawcy loco magazyn Zamawiającego w opakowaniach zabezpieczających jakość dostarczanego towaru i odpowiadających warunkom transportu, odbioru i przechowywania.W przypadku stwierdzenia braków ilościowych lub wad jakościowych Zamawiający niezwłocznie powiadomi o tym Wykonawcę, który rozpatrzy reklamację dotyczącą, a) braków ilościowych - w ciągu 3 dni roboczych, b) wad jakościowych - w ciągu 7 dni roboczych od dnia jej otrzymania telefonicznie lub faksem. Zamawiający dodatkowo potwierdzi reklamację pismem poleconym.Dopuszcza się dokonanie przez Zamawiającego przesunięć ilościowych pomiędzy poszczególnymi pozycjami asortymentowymi w danym pakiecie, przy zachowaniu maksymalnej wartości danego pakietu, co nie będzie stanowić zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty.Oferowane produkty muszą posiadać termin ważności nie krótszy niż 12 miesięcy od momentu ich dostarczenia do Zamawiającego..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.14.16.00-6, 33.14.16.40-8, 33.14.16.41-5, 33.14.16.42-2, 33.14.12.00-2, 33.16.94.40-0, 33.16.60.00-1, 33.15.71.10-9, 33.79.30.00-5, 33.14.13.20-9, 33.14.16.20-2, 33.18.15.00-7, 33.14.16.24-0, 33.14.16.21-9, 33.14.13.23-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 34.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W postepowaniu wadium nie obowiązuje

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (według Załącznika nr 3).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (według Załącznika nr 3).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (według Załącznika nr 3).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (według Załącznika nr 3).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (według Załącznika nr 3).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

    III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

    W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

    • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
    • inne dokumenty

      a)szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (ulotki informacyjne, broszury, foldery, katalogi, itp.), z zaznaczeniem którego pakietu i której pozycji dotyczy; b)oświadczenie o posiadaniu pozwoleń na dopuszczenie do obrotu i używania - według Załącznika nr 6; c)oświadczenie, że oferowany asortyment może być użyty tylko jeden raz (w przypadku wyrobów jednorazowego użytku) - stosowną deklarację do wypełnienia przez wykonawcę zawarto w Formularzu oferty; d) oświadczenie, że oferowany asortyment jest sterylny, dotyczy wyrobów jednorazowego użytku - stosowną deklarację do wypełnienia przez wykonawcę zawarto w Formularzu oferty; e)bezpłatne próbki oferowanych produktów- dotyczy jedynie Pakietu nr 12- zamawiający do danego pakietu wymaga dostarczenia 2 sztuk produktu.

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    a)wypełniony formularz asortymentowo-cenowy zgodny w treści ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1, b)wypełniony Formularz oferty wraz z oświadczeniem o zapoznaniu się z treścią specyfikacji i wzorem umowy, o związaniu ofertą - zgodny w treści z wzorem stanowiącym Załącznik nr 2, c)pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu, z którego wynika zakres, podpisane przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli Wykonawca jest reprezentowany przez pełnomocnika lub jeżeli istnieje ustawowy obowiązek ustanowienia pełnomocnika). UWAGA: Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę udzielającą pełnomocnictwa lub kopii poświadczonej notarialnie.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1 - Cena - 97
    • 2 - Termin dostawy ( 3 lub 4 dni) - 3

    IV.2.2)

      przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

    Umowy w sprawach zamówień publicznych są jawne i podlegają udostępnianiu na zasadach określonych w przepisach o dostępie do informacji publicznej. Wzór umowy stanowi Załącznik nr 8.Zamawiający dopuszcza w szczególności zmianę postanowień umowy w przypadku: 1)zmiany cen w związku z korzystaniem z rabatów cenowych przyznanych przez Wykonawcę w okresie trwania umowy lub gdy w trakcie realizacji umowy produkcja produktu zostanie wstrzymana lub produkt zostanie wycofany ze sprzedaży, Wykonawca zaoferuje produkt równoważny dla wstrzymanego lub wycofanego produktu, w tej samej ilości, jednak nie droższy, 2)zmiany cen jednostkowych produktów objętych umową w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową. 3)w sytuacji, gdy w związku ze zmianą przepisowo prawa zmianie ulegnie stawka podatku VAT, Zamawiający dopuszcza zmiany wynagrodzenia o kwotę brutto wynikającą ze zmienionej obowiązującej stawki podatku VAT; 4)zmiany zakresu rzeczowego tj. zastąpienie produktu objętego umową innym produktem synonimem (odpowiednikiem), jednak nie droższym i nie o gorszych parametrach leczniczych, mogą nastąpić w przypadkach: a)definitywnego wycofania produktu z obrotu lub wykreślenia z rejestru produktów leczniczych i materiałów medycznych; b) wygaśnięcia świadectwa rejestracji c) wprowadzenia nowych produktów do obrotu i stosowania.

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wss2.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Specjalistyczny nr 2 Al. Jana Pawła II 7, 44-330 Jastrzębie - Zdrój.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2015 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat WSzS nr 2, w pokoju A1, na I piętrze.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dreny do drenażu klatki piersiowej, zgłębniki żołądkowe, dreny medyczne.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się Formularzu asortymentowo - cenowym ( Załącznik nr 1).

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

      • 1. Cena - 97
      • 2. Termin dostawy ( 3 lub 4 dni) - 3

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zestawy do gastrostomii, zestawy do żywienia, worki do dobowej zbiórki moczu, zestawy do punkcji, cewnik urologiczny, szkiełka do badań mikroskopowych, łączniki, worki samoprzylepne;.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się Formularzu asortymentowo - cenowym ( Załącznik nr 1).

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

      • 1. Cena - 97
      • 2. Termin dostawy ( 3 lub 4 dni) - 3

    CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dreny łączące, worki ekstrakcyjne, oprzyrządowanie do systemu ssącego, proszek żelujący.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzu asortymentowo - cenowym ( Załącznik nr 1 do SIWZ).

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

      • 1. Cena - 97
      • 2. Termin dostawy ( 3 lub 4 dni) - 3

    CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Cewnik Foleya, zgłębniki do karmienia, Dren Penrosea, zestawy do drenażu klatki piersiowej, zestaw do punkcji opłucnej, akcesoria laryngologiczne.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Formularzu asortymentowo- cenowym( Załącznik nr 1 do SIWZ).

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

      • 1. Cena - 97
      • 2. Termin dostawy ( 3 lub 4 dni) - 3

    CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Cewniki typu: Foleya/urologiczny/pezzer/zewnętrzne, Dren Kehra;.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Formularzu asortymentowo- cenowym( Załącznik nr 1 do SIWZ).

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

      • 1. Cena - 97
      • 2. Termin dostawy ( 3 lub 4 dni) - 3

    CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Porty, zestawy wprowadzające, igły do portów, Zestaw do zabiegów nerkozastępczych, cewnik do hemofiltracji, worek na płyn odprowadzony;.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Formularzu asortymentowo- cenowym( Załącznik nr 1 do SIWZ).

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

      • 1. Cena - 97
      • 2. Termin dostawy ( 3 lub 4 dni) - 3

    CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zestawy do niskociśnieniowego drenażu ran.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Formularzu asortymentowo- cenowym( Załącznik nr 1 do SIWZ).

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

      • 1. Cena - 97
      • 2. Termin dostawy ( 3 lub 4 dni) - 3

    CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Introduktory, igły do przekłuwań, cewniki do aniografii, prowadniki.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Formularzy asortymentowo- cenowym ( Załącznik nr 1 do SIWZ).

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

      • 1. Cena - 97
      • 2. Termin dostawy ( 3 lub 4 dni) - 3

    CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pas do kardiotokografu;.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Formularzy asortymentowo- cenowym ( Załącznik nr 1 do SIWZ).

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

      • 1. Cena - 97
      • 2. Termin dostawy ( 3 lub 4 dni) - 3

    CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pętle do migdałków;.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Formularzy asortymentowo- cenowym ( Załącznik nr 1 do SIWZ).

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

      • 1. Cena - 97
      • 2. Termin dostawy ( 3 lub 4 dni) - 3

    CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Test urazowy suchy.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Formularzy asortymentowo- cenowym ( Załącznik nr 1 do SIWZ).

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

      • 1. Cena - 97
      • 2. Termin dostawy ( 3 lub 4 dni) - 3

    CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Szczoteczka do wymazów cytologicznych.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Formularzy asortymentowo- cenowym ( Załącznik nr 1 do SIWZ).

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

      • 1. Cena - 97
      • 2. Termin dostawy ( 3 lub 4 dni) - 3

    CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Kanki doodbytnicze (cewniki rektalne).

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Formularzy asortymentowo- cenowym ( Załącznik nr 1 do SIWZ).

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

      • 1. Cena - 97
      • 2. Termin dostawy ( 3 lub 4 dni) - 3

    CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Rurki rektoskopowe, rurki anoskopowe.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Formularzu asortymentowo cenowym ( załącznik nr 1 do SIWZ).

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

      • 1. Cena - 97
      • 2. Termin dostawy ( 3 lub 4 dni) - 3

    CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pasta elektrodowa, kaniula donosowa.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Formularzu asortymentowo cenowym ( załącznik nr 1 do SIWZ).

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

      • 1. Cena - 97
      • 2. Termin dostawy ( 3 lub 4 dni) - 3

    CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Łyżka do videolaryngoskopu McGrath MAC.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Formularzu asortymentowo cenowym ( załącznik nr 1 do SIWZ).

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

      • 1. Cena - 97
      • 2. Termin dostawy ( 3 lub 4 dni) - 3

    CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Klipsy tytanowe.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Formularzu asortymentowo cenowym ( załącznik nr 1 do SIWZ).

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

      • 1. Cena - 97
      • 2. Termin dostawy ( 3 lub 4 dni) - 3

    CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Zestaw do drenażu niskociśnieniowego.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Formularzu asortymentowo cenowym ( załącznik nr 1 do SIWZ).

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

      • 1. Cena - 97
      • 2. Termin dostawy ( 3 lub 4 dni) - 3

    CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Zgłębniki do żywienia dojelitowego, zgłębniki gastrostomijne.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Formularzu asortymentowo cenowym ( załącznik nr 1 do SIWZ).

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

      • 1. Cena - 97
      • 2. Termin dostawy ( 3 lub 4 dni) - 3

    CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Taśma do operacyjnego leczenia wysiłkowego nietrzymania moczu;.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Formularzu asortymentowo cenowym ( załącznik nr 1 do SIWZ).

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

      • 1. Cena - 97
      • 2. Termin dostawy ( 3 lub 4 dni) - 3

    CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Łączniik luer do sond moczowodowych.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Formularzu asortymentowo cenowym ( załącznik nr 1 do SIWZ).

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

      • 1. Cena - 97
      • 2. Termin dostawy ( 3 lub 4 dni) - 3

    CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Akcesoria pediatryczne do stomii.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Formularzu asortymentowo cenowym ( załącznik nr 1 do SIWZ).

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

      • 1. Cena - 97
      • 2. Termin dostawy ( 3 lub 4 dni) - 3

    CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Kanki dla bloku operacyjnego, dreny balonowe i łączące.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Formularzu asortymentowo cenowym ( załącznik nr 1 do SIWZ).

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

      • 1. Cena - 97
      • 2. Termin dostawy ( 3 lub 4 dni) - 3

    CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Części do dozownika tlenowego firmy Korgiel.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Formularzu asortymentowo - cenowym ( załącznik nr 1 do SIWZ).

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

      • 1. Cena - 97
      • 2. Termin dostawy ( 3 lub 4 dni) - 3

    CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Cewniki do odsysania, dreny Redona, pojemniki do odsysania, cewniki i maski do tlenu.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Formularzu asortymentowo - cenowym ( załącznik nr 1 do SIWZ).

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

      • 1. Cena - 97
      • 2. Termin dostawy ( 3 lub 4 dni) - 3

    CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Maski i cewniki do tlenu pediatryczne i neonatologiczne.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Formularzu asortymentowo - cenowym ( załącznik nr 1 do SIWZ).

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

      • 1. Cena - 97
      • 2. Termin dostawy ( 3 lub 4 dni) - 3

    CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Zestawy drenów do drenażu klatki piersiowej 2- butylowe;.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Formularzu asortymentowo - cenowym ( załącznik nr 1 do SIWZ).

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

      • 1. Cena - 97
      • 2. Termin dostawy ( 3 lub 4 dni) - 3

    CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Pojemniki i butelki.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Formularzu asortymentowo - cenowym ( załącznik nr 1 do SIWZ).

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

      • 1. Cena - 97
      • 2. Termin dostawy ( 3 lub 4 dni) - 3

    CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Osłona na uchwyt lampy operacyjnej.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Formularzu asortymentowo - cenowym ( załącznik nr 1 do SIWZ).

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

      • 1. Cena - 97
      • 2. Termin dostawy ( 3 lub 4 dni) - 3

    CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: Wkłady i materiały zuzywalne do strzykawki automatycznejOpti Vantage DH.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Formularzu asortymentowo cenowym ( Załącznik nr 1 do SIWZ).

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

      • 1. Cena - 97
      • 2. Termin dostawy ( 3 lub 4 dni) - 3

    CZĘŚĆ Nr: 31 NAZWA: Cewniki i akcesoria do urodynamiki kompatybilne z aparatem Goby Tm firmy Laborie.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Formularzu asortymentowo cenowym ( Załącznik nr 1 do SIWZ).

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

    CZĘŚĆ Nr: 32 NAZWA: Strzykawka Enteralna.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Formularzu asortymentowo cenowym ( Załącznik nr 1 do SIWZ).

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

      • 1. Cena - 97
      • 2. Termin dostawy ( 3 lub 4 dni) - 3

    CZĘŚĆ Nr: 33 NAZWA: Zestaw do żywienia dojelitowego, z końcówką typu ENLock.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Formularzu asortymentowo - cenowym ( Załącznik nr 1 do SIWZ).

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

      • 1. Cena - 97
      • 2. Termin dostawy ( 3 lub 4 dni) - 3

    CZĘŚĆ Nr: 34 NAZWA: Zaciski do czepca typ SCZLP FIX.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Formularzu asortymentowo - cenowym ( Załącznik nr 1 do SIWZ).

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

      • 1. Cena - 97
      • 2. Termin dostawy ( 3 lub 4 dni) - 3

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.