Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-02
Ełk: Przebudowa drogi powiatowej nr 1874 N Prostki - Kopijki w km 0+013 - 2+929 wraz z przebudową mostu w km 0+483 w gminie Prostki, powiat ełcki
Numer ogłoszenia: 32423 - 2009; data zamieszczenia: 02.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Ełku , ul. Kolonia 1, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej nr 1874 N Prostki - Kopijki w km 0+013 - 2+929 wraz z przebudową mostu w km 0+483 w gminie Prostki, powiat ełcki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a) Przebudowa drogi powiatowej nr 1874 N Prostki - Kopijki w km 0+013 - 2+929 polegać będzie na wykonaniu : - poszerzenia nawierzchni z 4,0m do 5,5m; - warstwy wiążącej i ścieralnej z betonu asfaltowego jezdni drogi na ruch KR 2; - przepustów pod zjazdami; - obrzeży betonowych i chodnika z kostki brukowej betonowej; - renowacji rowów przydrożnych - montażu barier ochronnych stalowych. b) Remont mostu polegać będzie na wykonaniu : - wymiany izolacji; - uzupełnienia ubytków betonu w elementach konstrukcyjnych; - nawierzchni z betonu asfaltowego jezdni drogi na ruch KR 3; - krawężników betonowych i chodnika z kostki brukowej betonowej; - montażu poręczy mostowych. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia podany jest w załączonych przedmiarach robót stanowiących załączniki do specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.22.11.11 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 62 000,00 zł do dnia 23 lutego 2009 rIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy: 1) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; tj.: - posiadają zarejestrowaną działalność, - nie posiadają zaległości w opłacaniu podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne w Urzędzie Skarbowym, ZUS, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: - osoba pełniąca funkcję kierownika robót powinna posiadać uprawnienia konstrukcyjno-budowlane stosowne do zakresu robót, objętego przedmiotem zamówienia, - Wykonawca wykonał w ciągu ostatnich pięciu lat, co najmniej pięć przedsięwzięć odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia), - Wymaga się by Wykonawca dysponował (własnym, wynajętym lub dzierżawionym) sprzętem: - koparka o poj. łyżki min. 0,25 m3 - 1 szt. - wytwórnia mas bitumicznych z automatycznym sterowaniem i możliwością dozowania dodatków adhezyjnych o wydajności min. 60t/h z zapleczem laboratoryjnym - 1 szt. - układarka mas bitumicznych - 1 szt. - beczkowóz - szt. 1 - walec ogumiony - 1 szt. - walec stalowy gładki - 1 szt. - samochód samowyładowczy - min. 3 szt. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: - posiadają środki finansowe lub zdolności kredytową minimum 2 miliony zł, 4) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy (Prawo Zamówień Publicznych), 6) złożą ofertę zgodnie z wymogami SIWZ oraz przyjmą warunki umowy w/g załączonego wzoru, 7) udzielą gwarancji na przedmiot umowy minimum 36 miesięcy 8) wniosą wadium. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy są obowiązani przedłożyć: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) zaświadczenie Wykonawcy o braku zaległości w opłatach podatku w Urzędzie Skarbowym i składek w ZUS lub, że uzyskano przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji, 3) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz dokumentami potwierdzającymi należyte ich wykonanie - załącznik Nr 4; 4) wykaz sprzętu przewidzianego do realizacji zamówienia - załącznik Nr 5. Wymaga się by Wykonawca dysponował (własnym, wynajętym lub dzierżawionym) sprzętem: - koparka o poj. łyżki min. 0,25 m3 - 1 szt. - wytwórnia mas bitumicznych z automatycznym sterowaniem i możliwością dozowania dodatków adhezyjnych o wydajności min. 60t/h z zapleczem laboratoryjnym - 1 szt. - układarka mas bitumicznych - 1 szt. - beczkowóz - szt. 1 - walec ogumiony - 1 szt. - walec stalowy gładki - 1 szt. - samochód samowyładowczy - min. 3 szt. 5) wykaz osób zatrudnionych do realizacji zamówienia wraz z kserokopią dokumentów potwierdzających ich kwalifikacje zawodowe i uprawnienia oraz kserokopią zaświadczeń o przynależności do Izby Budowlanych - Załącznik Nr 6; 6) potwierdzenie udzielenia co najmniej trzyletniej gwarancji. 7) kopię polisy lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający, że oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 8) zaświadczenie oferenta, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (na załączonym druku) - załącznik nr 3, 9) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - środki finansowe lub zdolność kredytowa w wysokości minimum 2 miliony zł. 10) zaakceptują projekt umowy ( na załączonym druku) - załącznik nr 7 11) wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić na piśmie, pod rygorem nieważności (art. 99 § 2 Kodeks Cywilny), swojego przedstawiciela do reprezentowania wszystkich podmiotów występujących wspólnie w przedmiotowym zadaniu. Upoważnienie to musi być udokumentowane pełnomocnictwem przez uprawnionych przedstawicieli wszystkich Wykonawców występujących wspólnie; 12) wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant pozostałych, przy czym uregulowanie płatności następować będzie wprost na konto danego podmiotu (wyłącznie wskazanego w umowie) lub utworzone w banku wspólne (np. konsorcjum) konto rozliczeniowe, na które wpłacane będą należności za świadczenia wykonane przez poszczególne podmioty; 13) Zamawiający informuje, iż podmioty występujące wspólnie w przedmiotowym zamówieniu ponoszą solidarną odpowiedzialność, w myśl ustawy Prawo zamówień publicznych, Kodeksu Cywilnego i innych obowiązujących przepisów prawa; Wymagane dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania oferenta. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski sporządzonym przez tłumaczy przysięgłych, poświadczonym przez Wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.powiat.elk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Ełku, ul. Kolonia 1, 19 - 300 Ełk pok. nr 5. Specyfikację można odebrać osobiście lub za zaliczeniem pocztowym.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.02.2009 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Ełku 19 - 300 Ełk ul. Kolonia 1 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z EŁKU
- PROJEKT ROZBUDOWY ULICY WOJSKA POLSKIEGO NA ODCINKU OD ULICY MICKIEWICZA DO SKRZYŻOWANIA ULIC SIKORSKIEGO, 11-GO LISTOPADA I KAJKI W EŁKU
- Świadczenie usługi kompleksowej obsługi w zakresie realizacji projektów dofinansowanych ze środków Unii Europejskiej w podziale na dwie części - ZS1
- Świadczenie usługi kompleksowej obsługi w zakresie realizacji projektów dofinansowanych ze środków Unii Europejskiej w podziale na dwie części - ZS6
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego Malinówka
- "Rozwój infrastruktury szpitala ,,Pro-Medica'' w Ełku Sp. z o.o. poprzez budowę budynku wraz z wyposażeniem i infrastrukturą techniczną, z przeznaczeniem na opiekę długoterminową"
- Utwardzenie nawierzchni dróg powiatowych w obrębie m. Lisewo i Jędrzejki
więcej: przetargi w Ełku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej Nr 311104W - Kossobudy 4 w miejscowości Kossobudy, gmina Raciąż oraz Przebudowa drogi gminnej Nr 311109W Kossobudy - Żychowo nr ewid. działki 15 w m. Kossobudy.
- Przebudowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej nr 3 w Kłobucku
- Budowa ul. Jagodowej w Brzegu
- Budowa obiektów sportowo-rekreacyjnych przy ul. Berylowej 7 w Lublinie
- Przebudowa placu zabaw przy Żłobku Miejskim "Motylkowy Świat" w Legionowie, w formule zaprojektuj i wybuduj
- Modernizacja ulicy Ściegiennego w Olkuszu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.