Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-01-23
Poznań: Dostawa środków i materiałów czystościowych
Numer ogłoszenia: 32430 - 2013; data zamieszczenia: 23.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Poznaniu im. prof. Ludwika Bierkowskiego , ul. Dojazd 34, 60-631 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8464770, faks 61 8464765.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalmsw.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków i materiałów czystościowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków i materiałów czystościowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące pakiety: Pakiet nr 1 - Środki czyszcząco - pielęgnujące do powierzchni a) środek do codziennego mycia powierzchni dużych, b) środek do codziennego mycia powierzchni małych z substancją pielęgnującą, c) środek do mycia szyb, d) środek do gruntownego czyszczenia powierzchni dużych, e) akrylowana powłoka do zabezpieczania twardych podłóg, f) środek do codziennego mycia powierzchni i przedmiotów w pomieszczeniach sanitarnych, g) antybakteryjny żel do mycia i odkamieniania sanitariatów, h) preparat do czyszczenia i pielęgnacji stali nierdzewnej, i) butelka ze spryskiwaczem, j) odświeżacz powietrza, K) kostka wc Pakiet nr 2 - Preparaty do mycia i czyszczenia a) płyn do naczyń stołowych i sprzętu kuchennego, b) mleczko, c) proszek do czyszczenia, d) mydło w płynie, Pakiet nr 3 - Materiały do utrzymania czystości a) ręczniki jednorazowego użycia, b) papier toaletowy. Pakiet nr 4 - Worki foliowe na odpady a) worki, Pakiet nr 5 - Środek piorąco - dezynfekujący do tekstyliów, a) środek piorąco - dezynfekujący do tekstyliów, Pakiet nr 6 - Środek myjąco - dezynfekujący a) środek myjąco-dezynfekujący do małych i dużych powierzchni Pakiet nr 7 - Środki do będącego w posiadaniu Zamawiającego myjko - dezynfektora typ AT-OS AF 2.60P.G a) kwaśny środek płuczący do myjko dezynfektora b) środek myjący do myjko-dezynfektora Pakiet nr 8 - Środek do będącego w posiadaniu Zamawiającego myjko - dezynfektora typ Meiko Top line 20 a) środek myjąco nabłyszczający z odkamieniaczem do stosowania w myjniach sanitarnych.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9, 39.22.57.10-5, 39.81.11.00-1, 39.83.20.00-3, 33.71.19.00-6, 33.76.30.00-6, 33.76.10.00-2, 19.64.00.00-4, 33.63.16.00-8, 39.83.00.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
inne dokumenty
1) próbki oferowanego asortymentu wraz z jego wykazem asortymentowym. Próbki te Wykonawca składa na własny koszt. Na podstawie dołączonych próbek Zamawiający sprawdzi ich zgodność z wymogami określonymi w formularzu cenowym (załącznik nr 1). Przedmiotowe próbki należy dołączyć do oferty w nieprzekraczalnym terminie wyznaczonym do składania ofert, po 1 sztuce z każdego oferowanego asortymentu - najmniejsze dostępne opakowanie. Próbki należy tak oznakować, by ich identyfikacja z Wykonawcą nie budziła żadnych wątpliwości. Próbki te należy dostarczyć w oryginalnych opakowaniach, z co najmniej 1 miesięcznym terminem przydatności do użycia licząc od dnia otwarcia ofert 2) dla pakietu nr 1, 2, 5, 7, 8: a) dokumenty dopuszczające do obrotu i używania oraz karty charakterystyki (dla tych które muszą posiadać), zgodnie z obowiązującymi w Polsce przepisami, b) ulotki informacyjne lub karty techniczne w języku polskim oferowanego przedmiotu zamówienia zawierające potwierdzenie wymaganych cech, 3) dla pakietu 3 i 4 należy dołączyć karty techniczne potwierdzające wymagane cechy, 4) dla pakietu nr 5 należy dołączyć opinię (lub opinie) niezależnego instytutu potwierdzającą deklarowane przez producenta działanie mikrobójcze preparatu. 5) dla pakietu 6: a) dokument potwierdzający rejestrację środka jako wyrób medyczny lub produkt biobójczy, b) opinie niezależnych instytutów badawczych, potwierdzających działanie mikrobójcze zaoferowanego środka,
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) załącznik nr 1 do SIWZ -FORMULARZ CENOWY , 2) załącznik nr 2 do SIWZ - FORMULARZ OFERTY 3) pełnomocnictwo do podpisania oferty w przypadku, jeżeli osoba podpisująca ofertę nie jest osobą umocowaną na podstawie odpisu z właściwego rejestru lub nie jest Wykonawcą.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach: 1) dostawy po cenach niższych niż ustalone w umowie, z zastrzeżeniem warunków dotyczących jakości określonych w siwz i w umowie - w razie okresowych promocji cenowych niższych niż określone w załączniku nr 1 - stosowanych przez producentów, 2) zmiany danych Wykonawcy bądź Zamawiającego, 3) wprowadzenia odpowiedników spełniających wymagania określone w siwz przy założeniu, że ich cena nie będzie wyższa od ceny ofertowej, w następujących sytuacjach: a) wycofania produktu z rynku, b) zmiany nazwy produktu, c) zaprzestania wytwarzania produktu, d) wstrzymania produktu do obrotu, e) zmiany producenta, f) zmiany wielkości opakowania w poszczególnym asortymencie. 2. Wszelkie zmiany umowy, wymagają obustronnie podpisanego aneksu do umowy pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalmsw.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej MSW w Poznaniu, im. prof. L. Bierkowskiego, ul. Dojazd 34, 60-631 Poznań.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.01.2013 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej MSW w Poznaniu, im. prof. L. Bierkowskiego, ul. Dojazd 34, 60-631 Poznań, Dział Zamówień Publicznych i zaopatrzenia lub w kancelarii.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Środki czyszcząco -pielęgnujące do powierzchni.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki czyszcząco - pielęgnujące do powierzchni a) środek do codziennego mycia powierzchni dużych, b) środek do codziennego mycia powierzchni małych z substancją pielęgnującą, c) środek do mycia szyb, d) środek do gruntownego czyszczenia powierzchni dużych, e) akrylowana powłoka do zabezpieczania twardych podłóg, f) środek do codziennego mycia powierzchni i przedmiotów w pomieszczeniach sanitarnych, g) antybakteryjny żel do mycia i odkamieniania sanitariatów, h) preparat do czyszczenia i pielęgnacji stali nierdzewnej, i) butelka ze spryskiwaczem, j) odświeżacz powietrza, k) kostka wc.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9, 39.22.57.10-5, 39.81.11.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Preparaty do mycia i czyszczenia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparaty do mycia i czyszczenia a) płyn do naczyń stołowych i sprzętu kuchennego, b) mleczko, c) proszek do czyszczenia, d) mydło w płynie,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.20.00-3, 33.71.19.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Materiały do utrzymania czystości.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały do utrzymania czystości a) ręczniki jednorazowego użycia, b) papier toaletowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.30.00-6, 33.76.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Worki foliowe na odpady.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Worki foliowe na odpady a) worki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.64.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Środek piorąco - dezynfekujący do tekstyliów,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środek piorąco - dezynfekujący do tekstyliów, a) środek piorąco - dezynfekujący do tekstyliów,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Środek myjąco-dezynfekujący.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środek myjąco - dezynfekujący a) środek myjąco-dezynfekujący do małych i dużych powierzchni.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Środki do będącego w posiadaniu Zamawiającego myjko - dezynfektora typ AT-OS AF 2.60P.G.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki do będącego w posiadaniu Zamawiającego myjko - dezynfektora typ AT-OS AF 2.60P.G a) kwaśny środek płuczący do myjko dezynfektora b) środek myjący do myjko-dezynfektora.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Środek do będącego w posiadaniu Zamawiającego myjko - dezynfektora typ Meiko Top line 20.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środek do będącego w posiadaniu Zamawiającego myjko - dezynfektora typ Meiko Top line 20 a) środek myjąco nabłyszczający z odkamieniaczem do stosowania w myjniach sanitarnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zakup i dostawa artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego na potrzeby Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Poznaniu oraz podległych Placówek Terenowych
- Dostawa przełączników sieciowych
- Ochrona budynków i terenu Collegium Polonicum w Słubicach przed kradzieżą, rabunkiem lub niszczeniem.
- Roboty budowlane w budynku i na terenie Zespołu Pałacowo -Parkowego w Turwi- Etap 1
- Dostawa i wymiana urządzeń pomiarowych w budynkach zasobu ZKZL sp. z o.o
- Zakup energii elektrycznej na potrzeby Urzędu Statystycznego w Poznaniu i Oddziałów
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup materiałów chemicznych i biurowych dla Gminy Myślenice i jej jednostek
- Dostawa środków czystości
- Sukcesywne dostawy papieru toaletowego i ręczników papierowych z certyfikatem środowiskowym.
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku oraz preparatów do płukania ran i dezynfekcji z podziałem na pakiety
- Dostawa środków czystości, akcesoriów i urządzeń do sprzątania w latach 2025-2026
- Świadczenie usług utrzymania porządku i czystości pomieszczeń wewnątrz budynku oraz sprzątania terenu zewnętrznego wokół budynku w Urzędzie Skarbowym w Działdowie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.