eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GrudziądzDostawa artykułów chemicznych i środków czystości dla Grupy Zakupowej organizowanej przez GPP Sp. z o.o.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-11-30

Grudziądz: Dostawa artykułów chemicznych i środków czystości dla Grupy Zakupowej organizowanej przez GPP Sp. z o.o.
Numer ogłoszenia: 324386 - 2015; data zamieszczenia: 30.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Grudziądzki Park Przemysłowy Sp. z o.o. , ul. Waryńskiego 32-36, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. +48 56 696 80 91 do 93, faks +48 56 4506103, +48 56 6968098.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gpp.grudziadz.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów chemicznych i środków czystości dla Grupy Zakupowej organizowanej przez GPP Sp. z o.o..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów chemicznych i środków czystości dla potrzeb niżej wymienionych jednostek mających siedzibę w Grudziądzu w roku 2016, sukcesywnie, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem. 1. Urząd Miejski ul. Ratuszowa 1; 2. Szkoła Podstawowa Nr 3 ul. Narutowicza 6; 3. Szkoła Podstawowa Nr 4 ul. Jaśminowa 2; 4. Szkoła Podstawowa Nr 5 ul. Sienkiewicza 24; 5. Szkoła Podstawowa Nr 9 ul. Forteczna 29; 6. Szkoła Podstawowa Nr 12 ul. Moniuszki 14; 7. Zespół Szkół Specjalnych ul. Sikorskiego 42; 8. Szkoła Podstawowa Nr 15 ul. Bydgoska 24; 9. Szkoła Podstawowa Nr 16 ul. Kochanowskiego 19; 10. Szkoła Podstawowa Nr 18 ul. Dąbrówki 7; 11. Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 1 ul. Droga Mazurska 2; 12. Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 2 ul. Sobieskiego 12; 13. Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 3 ul. Korczaka 23; 14. Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 4 ul. Żeromskiego 8; 15. Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 5 ul. Nauczycielska 19; 16. Gimnazjum Nr 4 ul. Konarskiego 14; 17. Gimnazjum Nr 6 ul. Al. 23 Stycznia 30; 18. Gimnazjum Nr 7 ul. Mikołaja z Ryńska 6; 19. Gimnazjum Nr 8 ul. Legionów 2; 20. Gimnazjum Nr 9 ul. Paderewskiego 10; 21. I Liceum Ogólnokształcące ul. Sienkiewicza 27; 22. II Liceum Ogólnokształcące ul. Marcinkowskiego 10; 23. III Liceum Ogólnokształcące ul. Legionów 2; 24. IV Liceum Ogólnokształcące ul. Sobieskiego 12; 25. Zespół Szkół Ekonomicznych ul. Konarskiego 39; 26. Zespół Szkół Budowlanych i Plastycznych ul. Czarnieckiego 9; 27. Zespół Szkół Mechanicznych ul. Hallera 31; 28. Zespół Szkół Gastronomiczno - Hotelarskich ul. Skłodowskiej-Curie 22/24; 29. Zespół Szkół Rolniczych ul. Lipowa 33; 30. Zespół Szkół Technicznych ul. Hoffmanna 1-7; 31. Centrum Kształcenia Ustawicznego ul. Legionów 2; 32. Centrum Kształcenia Praktycznego ul. Czarnieckiego 5/7; 33. Zespół Placówek Młodzieżowych Bursa ul. Hallera 37; 34. Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy Nr 1 ul. Parkowa 25; 35. Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy Nr 2 ul. Kasprowicza 4; 36. Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna ul. Korczaka 23; 37. Ognisko Pracy Pozaszkolnej ul. Chełmińska 104; 38. Centrum Profilaktyki i Terapii ul. Śniadeckich 6; 39. Centrum Pomocy Dziecku i Poradnictwa Rodzinnego ul. Mikołaja z Ryńska 8; 40. Dom Dziennego Pobytu ul. Piłsudskiego 111; 41. Przedszkole Miejskie Śródmieście ul. Grobowa 15; 42. Przedszkole Miejskie Rządz ul. Łęgi 17; 43. Przedszkole Miejskie Tarpno ul. Legionów 30; 44. Przedszkole Miejskie Mniszek ul. Sportowców 2; 45. Przedszkole Miejskie Lotnisko ul. Kustronia 6; 46. Przedszkole Miejskie Kopernik ul. Dworcowa 35; 47. Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie ul. Waryńskiego 34A; 48. Miejski Ośrodek Rekreacji i Wypoczynku ul. Za Basenem 2; 49. Powiatowy Urząd Pracy ul. Parkowa 22; 50. Zarząd Dróg Miejskich ul. Waryńskiego 34A; 51. Muzeum ul. Wodna 3/5; 52. Biblioteka Miejska ul. Legionów 28; 53. Centrum Kultury Teatr ul. Focha 19; 54. Żłobek Miejski Nr 1 ul. Kazimierza Mastalerza 6; 55. Grudziądzki Park Przemysłowy Sp. z o.o. ul. Waryńskiego 32-36; 56. OPEC GRUDZIĄDZ Sp. z o.o. ul. Budowlanych 7; 57. Miejski Zakład Komunikacji Sp. z o.o. w Grudziądzu ul. Dworcowa 47; II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wykaz ilościowy asortymentu został określony w załączniku nr 1 do ogłoszenia. III. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, będzie zawierał odrębne umowy (łącznie 57 umów), z każdą z jednostek wskazanych powyżej. Wzór umowy, który będzie zawarty z: - OPEC GRUDZIĄDZ Sp. z o.o., stanowi załącznik nr 3 do ogłoszenia, - MZK Grudziądz Sp. z o.o., stanowi załącznik nr 3a do ogłoszenia, - jednostkami, określonymi w pozycjach 1-55, stanowi załącznik 3b do ogłoszenia. Dostawy produktów będących przedmiotem postępowania będą dokonywane zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem poszczególnych jednostek do ich siedziby od 1 stycznia 2016 roku do 31 grudnia 2016 roku. Dostawy dla OPEC GRUDZIĄDZ Sp. z o.o. będą obejmowały okres od dnia 25.04.2016 r. do dnia 25.01.2017 r. IV. Składając wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej należy uzupełnić wszystkie wymagane dane oraz przedłożyć oświadczenia oraz wykaz dostaw zrealizowanych przez Wykonawcę (wzór na którym należy przedłożyć wymagane dokumenty znajduję się w załączniku nr 2 do ogłoszenia).

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00 - Środki czyszczące i polerujące 39.20.00.00 - Wyposażenie domowe 39.70.00.00 - Sprzęt gospodarstwa domowego .

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykonanie lub wykonywanie w sposób należyty w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej trzech dostaw artykułów chemicznych i środków czystości na kwotę minimum 50 tys. zł w przeciągu ostatnich 3 lat. W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca przedłoży wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) głównych dostaw artykułów chemicznych i środków czystości, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do ogłoszenia z dowodami, że dostawy wykonane zostały należycie, a w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw ciągłych, że dostawy są wykonywane należycie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.6) Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: www.aukcjegpp.grudziadz.pl

IV.4.7) Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: http://bip.gpp.grudziadz.pl/

IV.4.8) Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: Wymagania formalne: 1. W celu wzięcia udziału w licytacji należy zarejestrować się jako Wykonawca na Portalu MarketPlanet Oneplace na stronie https://oneplace.marketplanet.pl/web/panel?supplier=GPP Po dokonaniu rejestracji na wskazany adres e-mail zostanie przesłany login i hasło niezbędne do zalogowania. 2. Wykonawca przed przystąpieniem do licytacji musi zalogować się na stronie Platformy Zakupowej GPP i zaakceptować regulamin licytacji. 3. Licytacja elektroniczna odbywać się będzie na Platformie Zakupowej GPP pod adresem: www.aukcjegpp.grudziadz.pl 4. Rejestracja i udział w licytacji jest dla wykonawców bezpłatny. Wymagania techniczne: 1. komputer klasy PC, 2. system operacyjny: Windows 7, Vista, XP, Linux. Zalecany: Windows 7, 3. przepustowość łącza minimum: 64kbit/s, 4. przeglądarka internetowa: Internet Explorer od wersji 8.0 w wersjach wspieranych przez producenta oprogramowania Microsoft, Firefox od wersji 10.0 w wersjach wspieranych przez producenta oprogramowania Mozilla, 5. zalecana rozdzielczość: 1024 x 768, 6. komunikacja szyfrowana certyfikatem SSL.

IV.4.9) Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: 1. Zamawiający ustalił cenę (brutto) wywoławczą na kwotę 414 000,00 zł 2.Krok postąpienia wynosi 200 zł (lub jego wielokrotność) co oznacza że ofertę prowadzącą należy przelicytować dokładnie o kwotę 200 złotych lub jej wielokrotność 3. W czasie trwania licytacji elektronicznej Wykonawcy, składają za pośrednictwem Internetu swoje oferty cenowe za pomocą formularza umieszczonego na stronie internetowej www.aukcjegpp.grudziadz.pl 4. Ofertę składa się w postaci elektronicznej. 5. Oferty składane przez Wykonawców podlegają automatycznej klasyfikacji na podstawie ceny. 6. Od momentu otwarcia do momentu zamknięcia licytacji, Zamawiający i Wykonawcy przekazują wnioski, oświadczenia i inne informacje drogą elektroniczną. 7. Testowa licytacja elektroniczna rozpocznie się w dniu poprzedzającym termin właściwej licytacji o godz. 10:00 pod adresem www.aukcjegpp.grudziadz.pl. 8. Licytacji będzie podlegać łączna kwota brutto wykonania całego zamówienia.

IV.4.10) Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

  • Licytacja jednoetapowa czas trwania: 15 minut

IV.4.11) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: 09.12.2015 godzina 08:00, miejsce: Grudziądzki Park Przemysłowy Sp. z o.o. ul. Waryńskiego 32-36 86-300 Grudziądz Biuro Zarządu (Sekretariat - I piętro).

IV.4.12) Termin otwarcia licytacji elektronicznej: 5 dni od dnia przesłania zaproszenia do składania ofert o godz. 10:00.

IV.4.13) Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy):

Upływa w dniu otwarcia, o godzinie 10:15

IV.4.14 Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy (dotyczy licytacji elektronicznej):

Nie dotyczy

IV.4.15 Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego (dotyczy licytacji elektronicznej):

Zgodnie z Załącznikami nr 3, 3a, 3b do ogłoszenia

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.