Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-11-30
Grodziczno: Przygotowanie i dostarczanie gorących posiłków dla uczniów szkół podstawowych i zespołów szkół z terenu Gminy Grodziczno.
Numer ogłoszenia: 324388 - 2015; data zamieszczenia: 30.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Grodzicznie , Grodziczno 17A, 13-324 Grodziczno, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 056 4729327, faks 056 4729327.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gops.grodziczno.biuletyn.net
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminna samorządowa jednostka organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i dostarczanie gorących posiłków dla uczniów szkół podstawowych i zespołów szkół z terenu Gminy Grodziczno..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostarczanie gorących posiłków dla uczniów szkół podstawowych i zespołów szkół z terenu Gminy Grodziczno, we wszystkie dni pracy poszczególnych szkół, z wyjątkiem świąt, ferii oraz innych dni, o których wcześniej poinformują dyrektorzy szkół. 2. Posiłki obiadowe powinny być przygotowane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 sierpnia 2015 roku w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z dnia 28 sierpnia 2015r. poz. 1256). W przypadku nowelizacji w/w rozporządzenia obowiązywać będą nowe przepisy. Wykonawca winien realizować zamówienie zgodnie z obowiązującymi przepisami za cenę posiłku zaproponowaną w ofercie. 3. Zgodnie z aktualnymi normami żywienia określonymi w rozporządzeniu Ministra Zdrowia (Dz. U. z dn 28 sierpnia 2015r. poz. 1256) przy wyliczeniu średnioważonej normy dla danej grupy uczniów, obiady podawane w stołówkach szkolnych powinny dostarczać 30% całodziennego zapotrzebowania energetycznego. 4. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę aby zapewnił różnorodność dostarczanych posiłków obiadowych z zachowaniem normy kaloryczności, zamawiający nie dopuszcza powtarzalności rodzajowo tych samych posiłków w ciągu tygodnia. 5. Liczba posiłków to około 250 posiłków dziennie. Może ona ulec zwiększeniu (+/- 20%) lub zmniejszeniu (+/- 20%) w trakcie realizacji umowy, w zależności od ilości dożywianych dzieci w danej szkole lub zespole. 6. Zaoferowana przez Wykonawcę cena za jeden posiłek pomimo zwiększenia lub zmniejszenia ilości dostarczanych gorących posiłków nie może ulec zmianie przez cały okres realizacji zamówienia. 7. Posiłki należy dostarczyć do szkół na terenie Gminy Grodziczno: 1) Zespołu Szkół w Nowym Grodzicznie, 2) Zespołu Szkół w Mrocznie, 3) Szkoły Podstawowej w Boleszynie, 4) Szkoły Podstawowej w Montowie, 5) Szkoły Podstawowej w Zwiniarzu, 6) Szkoły Podstawowej w Zajączkowie. 8. Zamawiający zastrzega sobie u Wykonawcy możliwość wykupienia posiłków przez innych uczniów, nie objętych dożywianiem, w cenie podanej w ofercie przetargowej. 9. Wykonawca winien dostarczyć gorące posiłki w pojemnikach termoizolacyjnych lub termosach z blachy nierdzewnej, zapewniających odpowiednie warunki higieniczno - sanitarne oraz powinien posiadać pojazd dostosowany do przewozu posiłków dopuszczony przez SANEPID. 10. Przygotowane przez Wykonawcę posiłki będą dowożone i dostarczane do stołówek/ punktów wydawania posiłków, własnym transportem Wykonawcy na jego koszt w ilości zgodnej z zamówieniem Zamawiającego na dany dzień, w godzinach wskazanych przez Zamawiającego. 11. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia gorących posiłków do danej szkoły podstawowej lub zespołu szkół wraz z zastawą stołową składającą się (w miarę potrzeby): z talerza głębokiego, z talerza płaskiego (mogą to być naczynia jednorazowe ), sztućców /łyżka, widelec, nóż (nie mogą to być sztućce jednorazowe). Zamawiający zastrzega sobie w trakcie realizacji umowy prawo do zmiany decyzji dotyczącej zastawy stołowej. 12. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania każdorazowo do GOPS w Grodzicznie oraz dyrektorów szkół jadłospisu na każdy kolejny tydzień dożywiania. Jadłospis należy dostarczać w formie pisemnej najpóźniej na trzy dni przed rozpoczęciem jego realizacji (załącznik nr 2 do umowy). Wykonawca winien zaproponować jadłospis zgodny z rozporządzeniem ministra zdrowia (Dz. U. z dn. 28 sierpnia 2015r. poz. 1256) w skali jednego tygodnia. 13. Wykonawca zobowiązany jest również prowadzić Ewidencję dostarczanych posiłków (załącznik nr 1 do umowy) i przekładać ją do podpisu dyrektorom szkół lub osobom przez nich upoważnionych w każdym dniu dostawy. Ewidencja dostarczanych posiłków podpisana przez dyrektora szkoły lub osobę przez niego upoważnioną stanowi potwirdzenie daty, godziny oraz ilości dostarczonych posiłków. 14. Dostarczenie gorących posiłków winno następować każdego dnia do godz. 10,00, za wyjątkiem świąt, ferii oraz dni, o których wcześniej poinformują Dyrektorzy poszczególnych jednostek. Miejsce dostarczenia gorących posiłków należy uzgodnić z Dyrektorem danej szkoły podstawowej lub zespołu szkół. 15. Wykonawca zobowiązany jest do utylizacji resztek i odpadów pokonsumpcyjnych. Po spożyciu posiłków przez uczniów Wykonawca zobowiązany jest do odbioru zużytych naczyń i sztućców. 16. Posiłki muszą być sporządzone zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej i sanitarnej dla żywienia zbiorowego oraz wykonane ze świeżych artykułów spożywczych posiadających aktualne terminy ważności. Wyklucza się mięso i przetwory z puszek konserwowych. 17. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za cały proces zamówienia, przygotowania i dostarczenia posiłków do szkół oraz pobrania próbek i przechowywania ich zgodnie z przepisami Sanepidu. 18. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za szkody wyrządzone Zamawiającemu i osobom trzecim korzystającym z posiłków dostarczanych przez Wykonawcę. 19. Dodatkowe wymagania związane z realizacją zamówienia- klauzula społeczna. Na podstawie art 29 oraz art. 36 ust. 2 pkt 9 ustawy PZP zamawiający wymaga aby wśród osób uczestniczących przy wykonywaniu zamówienia zatrudniona była co najmniej jedna osoba bezrobotna, która została wyłączona z ewidencji osób bezrobotnych w związku z podjęciem zatrudnienia na pełen etat zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (t.j. Dz. U. z 2013 roku poz 674 z późn. zm.). Wykonawca w przypadku uznania jego oferty jako najkorzystniejszej zobowiązany będzie zgodnie z działem III SIWZ przedłożyć decyzję Powiatowego Urzędu Pracy wskazującą wykreślenie danej osoby uczestniczącej w realizacji zamówienia z ewidencji osób bezrobotnych bezpośrednio przed podjęciem zatrudnienia u wykonawcy. Wykonawca dodatkowo zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu kserokopii umowy o pracę zawartej z osobą realizującą przedmiot zamówienia minimum na czas trwania realizacji przedmiotu zamówienia (oryginał umowy o pracę do wglądu Zamawiającego). Zamawiający uprawniony będzie do kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań dotyczących zatrudnienia wyżej wymienionej osoby. Wykonawca nie rzadziej niż raz na miesiąc ma obowiązek przedstawić Zamawiającemu dokumentację zatrudnienia osoby bezrobotnej (tj. listę obecności oraz listę płac zatrudnionego bezrobotnego). W przypadku niezatrudnienia w sposób nieprzerwany przy realizacji zamówienia wymaganej przez Zamawiającego liczby osób bezrobotnych, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną, w wysokości iloczynu kwoty najniższego wynagrodzenia, wraz z należnymi składkami na ubezpieczenie społeczne, oraz liczby miesięcy w okresie realizacji zamówienia za każdego niezatrudnionego bezrobotnego, poniżej liczby wymaganej przez Zamawiającego..
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Przedmiot zamówienia: gorące posiłki dla uczniów szkół podstawowych i zespołów szkół z terenu Gminy Grodziczno w ilości potrzebnej do zaspokojenia potrzeb.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.32.20.00 - Usługi gotowania posiłków 55.52.40.00 - Usługi dostarczania posiłków do szkół .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.06.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnienie tego warunku nastąpi poprzez złożenie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia) w oparciu o wyżej wymieniony dokument dołączony do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnienie tego warunku nastąpi poprzez złożenie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia) w oparciu o wyżej wymieniony dokument dołączony do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnienie tego warunku nastąpi poprzez złożenie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia) w oparciu o wyżej wymieniony dokument dołączony do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnienie tego warunku nastąpi poprzez złożenie oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień i złożenia oświadczenia dot. wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Na podstawie art 29 oraz art. 36 ust. 2 pkt 9 ustawy PZP zamawiający wymaga aby wśród osób uczestniczacych przy wykonywaniu zamówienia zatrudniona była conajmniej jedna osoba bezrobotna, która została wyłaczona z ewidencji osób bezrobotnych w związku z podjęciem zatrudnienia na pełen etat zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (t.j. Dz. U. z 2013 roku poz 674 z późn. zm.). Wykonawca w przypadku uznania jego oferty jako najkorzystniejszej zobowiazany będzie zgodnie z działem III SIWZ przedłożyć decyzję Powiatowego Urzędu Pracy wskazujacą wykreślenie danej osoby uczestniczacej w realizacji zamówienia z ewidencji osób bezrobotnych bezpośrednio przed podjęciem zatrudnienia u wykonawcy. Wykonawca dodatkowo zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu kserokopię umowy o pracę zawartej z osobą realizującą przedmiot zamówienia minimum na czas trwania realizacji przedmiotu zamówienia (oryginał umowy o pracę do wglądu Zamawiającego). Ponadto Wykonawca nie rzadziej niż raz na miesiąc ma obowiązek przedstawić Zamawiającemu dokumentację zatrudnienia osoby bezrobotnej (tj. listę obecności oraz listę płac zatrudnionego bezrobotnego). Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia) w oparciu o wyżej wymieniony dokument dołączony do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnienie tego warunku nastąpi poprzez złożenie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia) w oparciu o wyżej wymieniony dokument dołączony do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Wypełniony i podpisany formularz oferty, wg załącznika nr 1 do SIWZ, 2)Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dn. 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych- wg zał. nr 2 do SIWZ; 3)Wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wg zał. nr 3 do SIWZ; 4)Oświadczenie wykonawcy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - wg zał. nr 4 do SIWZ; 5)Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych -wg zał. nr 5 do SIWZ; 6)Odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo Zamówień Publicznych, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo Zamówień Publicznych wg zał. nr 6 do SIWZ; 7) listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy, tj. w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331 z poźn. zm.) albo informację, o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej - wg zał. nr 7 do SIWZ 8)Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 9)Pełnomocnictwo do podpisania oferty w przypadku, gdy ofertę podpisuje osoba, która nie jest wskazana we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej do reprezentacji podmiotu o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 10) Przykładowy jadłospis zgodny z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 sierpnia 2015 roku w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z dn. 28 sierpnia 2015r. poz. 1256) w skali jednego tygodnia. 11)Inne dokumenty i oświadczenia, o których mowa w SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Czas zgłoszenia przez Zamawiającego zapotrzebowania na zwiększoną / zmniejszoną liczbę posiłków w trakcie realizacji zamówienia - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie którego dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, obejmujących: 1)wystąpienie wyjątkowych okoliczności, niezależnych od stron umowy, których nie mogły one przewidzieć w chwili zawierania umowy wpływających na jej realizację, 2) wystąpienia zdarzeń wymuszających przerwę w realizacji zamówienia, niezależnych od Wykonawcy, 3) zmian terminu realizacji zamówienia, 4) zmian ilości dni dożywiania w przypadku nie otrzymania środków finansowych (dotacji) lub zmniejszenie kwoty dotacji, 5) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia, proponowanych przez jedną ze stron - jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, 6) inne zmiany, które spowodują ingerencję w określenie przedmiotu zamówienia. 7) zmian obowiązującej stawki podatku VAT. 2. Zmiany treści umowy pod rygorem nieważności wymagają zachowania formy pisemnej w postaci obustronnie podpisanego aneksu do umowy i może być dopuszczalna tylko w granicach unormowanych art. 144 ustawy PZP.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gops.grodziczno.biuletyn.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej; Grodziczno 17A; 13-324 Grodziczno.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2015 godzina 09:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Grodzicznie; Grodziczno 17a; 13-324 Grodziczno (pokój nr 2 - II piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI GRODZICZNO
- Przygotowywanie i dostarczanie gorących posiłków dla uczniów szkół z terenu Gminy Grodziczno.
- Dostawa energii elektrycznej do obiektów administrowanych przez Gminę Grodziczno
więcej: przetargi GRODZICZNO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługę cateringu - przygotowanie i dostawę gotowych posiłków do Szkoły Podstawowej nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi im. Jana Pawła II w Krotoszynie w okresie od stycznia do grudnia 2025 roku.
- Przygotowanie i dostawa posiłków dla uczniów i wychowanków Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Kopienicy
- Usługa cateringu- przygotowanie i dowóz posiłków do Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Bożkowie
- Zakup i dostawa wyżywienia w formie cateringu dla dzieci z oddziałów przedszkolnych i uczniów klas I - VIII Szkoły Podstawowej w Cianowicach na zasadach cateringowych w roku 2025
- Zakup i dostawa wyżywienia w formie cateringu dla dzieci z oddziałów przedszkolnych i uczniów klas I - VIII Szkoły Podstawowej w Smardzowicach na zasadach cateringowych w roku 2025
- Zakup i dostawa wyżywienia w formie cateringu dla dzieci z oddziałów przedszkolnych i uczniów klas I - VIII Szkoły Podstawowej w Szczodrkowicach na zasadach cateringowych w roku 2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.