Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-18
Pomiechówek: Wyposażenie pracowni gastronomicznej w narzędzia i urządzenia niezbędne do praktycznej nauki zawodu-kucharz małej gastronomii w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych im. gen. Władysława Sikorskiego w Pomiechówku.
Numer ogłoszenia: 324464 - 2009; data zamieszczenia: 18.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. gen. Władysława Sikorskiego , ul. Ogrodnicza 6, 05-180 Pomiechówek, woj. mazowieckie, tel. 0-22 785 41 43, faks 0-22 785 44 75.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomiechowek.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: edukacja.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyposażenie pracowni gastronomicznej w narzędzia i urządzenia niezbędne do praktycznej nauki zawodu-kucharz małej gastronomii w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych im. gen. Władysława Sikorskiego w Pomiechówku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia pracowni gastronomicznej obiektu szkolnego wraz z montażem nowych stanowisk roboczych w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych im. gen. Władysława Sikorskiego, ul. Ogrodnicza 6 w Pomiechówku. Wyżej wspomniany sprzęt i narzędzia obejmują: - Stanowisko szkoleniowe- 3 sztuki- wym. max. 3000x750x850; - Zmywarka uniwersalna- 1 sztuka- wym. min. 600x600x820, wielkość kosza min. 500x500mm - Stanowisko wykładowe z kuchnią indukcyjną- 1 sztuka- wym. max.1200x700x850mm - Stół ze zlewem jednokomorowym (L) i szafką- 1 sztuka- wym. max.1800x700x850 - Kuchnia mikrofalowa- 1 sztuka- wym. min. Szerokość obudowy 510mm, głębokość obudowy 510mm, wysokość obudowy 300mm - okap wywiewny- 4 sztuki- wym. max. 1000x1000x400mm+nadbudowa maskująca - mała witryna chłodnicza z drzwiami przeszklonymi- 1 sztuka- wym. min.600x600x850mm - chłodziarko-zamrażarka- 1 sztuka- wym. min. Szerokość 700-800mm, głębokość 800-900mm, wysokość 2000-2100mm - szafa na naczynia- 1 sztuka- wym. min.1000x600x1800mm - gofrownica- 3 sztuki - syfon z nabojami- 1 sztuka - mały robot kuchenny- 3 sztuki - maszynka do mięsa- 3 sztuki - Blender- 3 sztuki - garnki różnej pojemności do płyty indukcyjnej- 3 sztuki- 1 garnek poj. od 1,5l-2l., 1 garnek poj. od 2,5l-3l., 1 garnek poj. od 4l.-5l. - otwieracze profesjonalne do konserw- 3 sztuki - kociołek do podgrzewania zup- 1 sztuka- poj 10L -podgrzewacz gastronomiczny- 1 sztuka- wym. min. 650x350mm - garnki do ryb- 3 sztuki - waga- 3 sztuki - patelnia do naleśników- 9 sztuk- średnica 26cm, wysokość ok. 3 cm - naświetlacz do jaj- 1 sztuka- wymiary dostosowane na 30 jaj - blacha do ciast (keksówki)- 9 sztuk- wym. min. 300x200x70 mm - gałkownica do lodów- 3 sztuki-fi 50mm - wałki (inox)- 3 sztuki- fi. od 6-7cm, wys. 45-50mm - zestaw noży kuchennych- 3 zestawy - piec konwekcyjno- parowy + podstawa- 1 sztuka- wym. min. 700x750x600mm.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.70.00.00 - Sprzęt gospodarstwa domowego 39.14.10.00 - Meble i wyposażenie kuchni 39.15.12.00 - Stoły robocze 39.12.12.00 - Stoły 38.31.00.00 - Wagi precyzyjne 42.21.41.00 - Piece kuchenne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 02.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Pzp, 2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 pzp 3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. posiadają doświadczenie zawodowe w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy co najmniej 2 dostaw wyposażenia pomieszczenia gastronomicznego punktu zbiorowego żywienia (restauracja, bar, stołówka) lub pracowni gastronomicznej wraz z montażem o wartości nie mniejszej niż 150 000 zł. 5. posiada polisę ubezpieczeniową OC na kwotę nie niższą niż 200 000zł, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, Zamawiający będzie oceniał powyższe warunki na podstawie dokumentów, o których mowa w pkt. 6 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Oferta musi być zgodna ze wszystkimi wymogami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana metodą wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie warunków udziału w postępowaniu, skutkuje wykluczeniem Wykonawcy i odrzuceniem oferty z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: - formularz ofertowy, - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ust. 1 uPzp, -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; - imienny wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie - wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat robót dostawy wyposażenia pomieszczenia gastronomicznego punktu zbiorowego żywienia (restauracja, bar, stołówka) lub pracowni gastronomicznej wraz z montażem, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zawierający co najmniej 2 robót dostawy wyposażenia wraz z montażem o wartości nie mniejszej niż 150 000zł. Należy dostarczyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie tych zamówień. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt. 6.1 ppkt. 4), 5) niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, Wykonawca składa dokumenty potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenie osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Nie złożenie jakiegokolwiek dokumentu z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych skutkuje wykluczeniem Wykonawcy i odrzuceniem oferty..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 90
- 2 - gwarancja - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pomiechowek.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. Gen. Władysława Sikorskiego, ul. Ogrodnicza 6,
05-180 Pomiechówek, woj. mazowieckie, tel. (0-22) 785-41-43..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2009 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych im. gen. Władysława Sikorskiego, ul. Ogrodnicza 6, 05-180 Pomiechówek..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA SPRZĘTU AGD DLA WYDZIAŁU NAUK O ZIEMI I KSZTAŁTOWANIA ŚRODOWISKA UNIWERSYTETU WROCŁAWSKIEGO
- DOSTAWA SPRZĘTU AGD DLA WYDZIAŁU CHEMII UNIWERSYTETU WROCŁAWSKIEGO
- Dostawa lodówki do IHAR-PIB w Radzikowie
- Dostawa wyposażenia pracowni gastronomicznej, cukierniczej, wędliniarskiej oraz architektury krajobrazu Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Nowym Targu
- Dostawa autonomicznych maszyn czyszczących i myjki ciśnieniowej ciepłowodnej do Centrum Szkolenia Policji w Legionowie
- "Zakup wraz z dostawą mebli i wyposażenia biurowego, sprzętu AGD i RTV oraz zakup rolet okiennych wraz z montażem oraz pozostałego asortymentu dla ŚWK OHP oraz podległych jednostek"
więcej: Wagi precyzyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.