eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrynicaPrzetarg nieograniczony na sukcesywną sprzedaż i dostawę szwów chirurgicznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-20

Krynica: Przetarg nieograniczony na sukcesywną sprzedaż i dostawę szwów chirurgicznych
Numer ogłoszenia: 324507 - 2008; data zamieszczenia: 20.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Szpital im. dr J. Dietla w Krynicy Zdroju , ul. Kraszewskiego 142, 33-380 Krynica, woj. małopolskie, tel. 018 4712807, 4715196, faks 018 4712338.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-krynica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na sukcesywną sprzedaż i dostawę szwów chirurgicznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST sukcesywna sprzedaż i dostawa szwów chirurgicznych według 6 pakietów zgodnie z opisem, asortymentem i ilościami opisanymi w załączniku nr 1 do specyfikacji, przez okres 12 miesięcy. 2. Zamówienie składa się z 6 części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do specyfikacji. 3. Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia dotyczące przedmiotu zamówienia: termin ważności przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 2 lata od daty dostawy - dotyczy pakietu nr 1, 3, 5 i 6. 4. Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia dotyczące przedmiotu zamówienia: termin ważności przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 3 lata od daty dostawy - dotyczy pakietu nr 2 i 4. 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych według pakietów. Ilość pakietów oferowanych przez Wykonawcę w postępowaniu jest dowolna, Zamawiający nie określa minimalnej ani maksymalnej ilości pakietów, w których Wykonawca może złożyć ofertę. 7. ZAMÓWIENIE Z PRAWEM OPCJI - Zamawiający, zgodnie z art. 34 ust. 5 ustawy określił maksymalną ilość przedmiotu zamówienia; jednocześnie wskazuje, korzystając z prawa opcji, minimalny zakup przedmiotów w ilości 80% wartości umowy określonej w załączniku nr 1 do specyfikacji - formularz ofertowy, co może być spowodowane brakiem potrzeby zabezpieczenia jednostki w dany asortyment. TERMIN REALIZACJI: 1. Wymagany termin realizacji zamówienia: sukcesywne dostawy szwów chirurgicznych przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy zgodnie ze złożonym zamówieniem 2. Realizacja dostaw szwów chirurgicznych odbywać się będzie nie później niż w ciągu 4 dni od dnia otrzymania zamówienia telefonicznie lub faksem. Możliwość dostaw awaryjnych (tzw. cito) do 24 godzin od daty telefonicznego (lub faksem) złożenia. 3. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć szwy chirurgiczne bezpośrednio do magazynu mieszczącego się w siedzibie Zamawiającego na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji, stosownym transportem i na koszt Wykonawcy. 4. Zamówiona partia musi być dostarczona w całości. Zamawiający nie dopuszcza dzielenia poszczególnych partii dostaw..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21 - Szwy chirurgiczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w Postępowaniu: a) W zakresie warunku wskazanego w punkcie 1.b wymagane jest posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia w zakresie dostawy odzieży medycznej. Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń. b) W zakresie warunku wskazanego w punkcie 1.c Wykonawca powinien wykazać się posiadaniem środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości minimum odpowiadającej wartości złożonej oferty. Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń. c) W zakresie warunków wskazanych w punkcie 1.a i 1.d ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne a) Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych punkcie poniższym ogłoszenia. b) Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z ww warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. c) Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków w postępowaniu oraz potwierdzających spełnienie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego lub którzy złożyli ww. dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania; oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy wymaganiom określonych przez Zamawiającego nie później niż w dniu wyznaczonym przez Zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów. d) Nie złożenie oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków lub złożenie dokumentów zawierających błędy z zastrzeżeniem zapisu pkt. c skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. O wykluczenie z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy zostaną niezwłocznie zawiadomieni. Oferta Wykonawcy wykluczonego zostanie uznana za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców musi przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1.1. Na potwierdzenie warunków szczegółowych określonych w punkcie powyższym 2.b ogłoszenia - wraz z ofertą każdy z Wykonawców musi złożyć: a) oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; (wzór oświadczenia zał. nr 2A do siwz) 1.2. Na potwierdzenie warunków szczegółowych określonych w punkcie powyższym 2.c ogłoszenia - wraz z ofertą każdy z Wykonawców musi złożyć: b) oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za-pewniającej wykonanie Zamówienia ( wzór oświadczenia zał. nr 2A do siwz) 1.3. Na potwierdzenie warunków szczegółowych określonych w punkcie powyższym 2.a ogłoszenia - do oferty każdy z Wykonawców musi załączyć: a) Oświadczenie Wykonawcy w zakresie niepodlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 P.z.p. ( wzór oświadczenia zał. nr 2A do siwz), b) oświadczenie, że posiada uprawnienia do realizacji tego rodzaju przedmiotu zamówienia, (wzór oświadczenia zał. nr 2A do siwz), c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) jeśli Wykonawcą jest spółka cywilna, oprócz zaświadczeń o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej dla każdego z przedsiębiorców, będących wspólnikami spółki, przedłożyć należy wyciąg z umowy spółki oraz ewentualna uchwałę wszystkich wspólników w zakresie należytej reprezentacji (art. 866 k.c.). W przypadku, gdy dokumenty ofertowe podpisuje jeden ze wspólników spółki cywilnej, pozostali jej przedsiębiorcy muszą przedłożyć stosowne dla niego upoważnienie do reprezentowania w sprawie (wybór Wykonawcy, będącego spółka cywilną, skutkuje podpisaniem umowy ze wszystkimi przedsiębiorcami prowadzącymi w jej formie i nazwie działalność gospodarczą) e) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; f) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; g) dokument dopuszczający oferowany przedmiot zamówienia do obrotu wynikający z ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2004 r . Nr 93. poz. 896), deklaracja zgodności CE i inne wymagane przepisami prawa dokumenty - każdy dokument musi zostać opisany której pozycji i pakietu dotyczy h) katalogi, materiały informacyjne, które będą potwierdzać spełnianie przez asortyment proponowany przez Wykonawcę parametry wymagane przez Zamawiającego - każda strona materiału informacyjnego musi zostać podpisana którego pakietu i pozycji dotyczy i) próbki - po minimum 3 saszetki 1) pakiet nr 1 poz. 1 2) pakiet nr 2 poz. 1 3) pakiet nr 3 poz. 5 i poz. 12 4) pakiet nr 4 poz. 2 i poz. 4 5) pakiet nr 5 poz. 4 i poz. 8 6) pakiet nr 6 poz. 12, poz. 18 i poz. 27 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.1.3: 2.1. pkt. c), d), f) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że : a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2.2. pkt. e - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy. 3. Dokumenty, o których mowa w pkt. 2 ppkt. 2.1 lit. a i b oraz w pkt. 2.2., powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2 specyfikacji, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapis pkt.3 i 4 ogłoszenia stosuje się odpowiednio..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Ocena Techniczna Jakość - 40

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-krynica.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SPZOZ Szpital im. dr J. Dietla ul. Kraszewskiego 142 33-380 Krynica-Zdrój pokój 109.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2008 godzina 12:00, miejsce: SPZOZ Szpital im. dr J. Dietla ul. Kraszewskiego 142 33-380 Krynica-Zdrój pokój 118.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: pakiet nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: nić wchłanialna, syntetyczny poliglikonatu monofilament - 244 saszetki.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Ocena Techniczna Jakość - 40

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: pakiet nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szew odbarczający, przeciwwentracyjny dla zapobiegania rozejścia się rany operacyjnej u pacjentów z grupy ryzyka - 20 saszetek.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Ocena Techniczna Jakość - 40

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: pakiet nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: nić wchłanialna syntetyczna powlekana plecionka z kwasu poliglikolowego - 1872 saszetki.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Ocena Techniczna Jakość - 40

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: pakiet nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: nić niewchłanialna syntetyczna polipropylenowy monofilament - 820 saszetek.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Ocena Techniczna Jakość - 40

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: pakiet nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: nić niewchłanialna syntetyczny poliamidowy monofilament - 6048 saszetek.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Ocena Techniczna Jakość - 40

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: pakiet nr 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: nić wchłanialna syntetyczna plecionka z kwasu poliglikowego pokryta płaszczem - 8388 saszetek.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Ocena Techniczna Jakość - 40

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.