Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-20
Toruń: Dostawa urządzeń i materiałów medycznych dla zespołów ratunkowych Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Toruniu.
Numer ogłoszenia: 324547 - 2008; data zamieszczenia: 20.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego w Toruniu , ul. Konstytucji 3 Maja 40a, 87-100 Toruń, tel. 056 6584967.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń i materiałów medycznych dla zespołów ratunkowych Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Toruniu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń i materiałow medycznych dla zespołów ratunkowych Stacji w ilościach i asortymentach niżej określonych: Pakiet I: - defibrylator z modułem teletransmisji ekg 1 szt. Pakiet II: - Krzesełko kardiologiczne 1 szt. - nosze podbierające plastykowe 1 szt. - kołnierze ortopedyczne wielorazowe 10 szt. - ssak akumulatorowo-sieciowy 1 szt. - pulsoksymetr 1 szt. - pokrowiec na pulsoksymetr 1 szt. - resuscytator(worek samorozprężalny) dla dorosłych 8 szt. - deska ortopedyczna kompletna 1 szt. - laryngoskop z kpl łyżek 1 szt. - reduktor butlowy z szybkozłączką 1 szt. - maski krtaniowe dla dzieci i dorosłych 20 szt. - aparat do pomiaru RR 10 szt. - zestawy oparzeniowe 10 szt..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 33.14.11.16 - Zestawy opatrunkowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu Wykonawca jest obowiazany wnieśc wadium w wysokości: - pakiet I - 400 zł (słownie:czterysta złotych) - pakiet II - 250 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt złotych) w formach okreslonych w art.45 ust.6 ustawy Pzp.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać sie Wykonacy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawynakładają obowiazek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiazanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajacej wykonanie zamówienia, - nie podlegaja wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie przepisów art.24 ustawy Pzp. Ocena spełniania w/w warunków udziału w postepowaniu nastapi na podstawie przedstawionych oświadczeń i dokumentów. Dokumenty oceniane będą w trybie spełnia-nie spełnia, z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca warunki spełnił..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca winien złożyć: -oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy PZP na formularzu załączonym do SIWZ, aktualny odpis właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed terminem składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wspr999torun.webpark.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego
87-100 Toruń, ul. Grudziądzka 47/51.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2008 godzina 11:00, miejsce: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego 87-100 Toruń, ul Grudziądzka 47/51 - pokój 23.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet I- Dostawa urządzenia medycznego dla zespołów ratunkowych Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Toruniu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa defibrylatora z modułem do teletransmisji ekg dla zespołów ratunkowych Stacji..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet II: Dostawa materiałów i urządzeń medycznych dla zespołów ratunkowych Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Toruniu..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa urzadzen i materiałów medycznych dla zespołów ratunkowych Stacji w następujących ilościach i asortymencie: Pakiet II: - krzesełko kardiologiczne 1 szt. - nosze podbierajace plastykowe 1 szt. - kołnierze ortopedyczne wielorazowe 10 szt. - ssak akumulatorowo-sieciowy 1 szt. - pulsoksymetr 1 szt. - pokrowiec na pulsoksymetr 1 szt. - resuscytator(worek samorozprężlny) dla dorosłych 8 szt. - deska ortopedyczna kompletna 1 szt. - laryngoskop z kpl łyżek 1 szt. - reduktor butlowy z szybkozłączką 1 szt. - maski krtaniowe dla dzieci i dorosłych 20 szt. - aparat do pomiaru RR 10 szt. - zestawy oparzeniowe 10 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.11.16-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Dostawa odczynników do cytometrii
- Dostawa materiałów zużywalnych do sprzętu medycznego (II)
- Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Budowa budynku Centrum Aktywności Międzypokoleniowej wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Heweliusza 1-3 w Toruniu".
- Świadczenie usług nadzoru autorskiego nad oprogramowaniem HIS AMMS, LIS Infomedica oraz ERP Infomedica .
- Dostawa odczynników do 2 szt. analizatorów markerów kardiologicznych AQT90 FLEX (Zadanie Nr 1) i odczynników do 2 szt. analizatorów parametrów krytycznych ABL 837 FLEXQ (Zadanie Nr 2).
- Dostawa zestawów do tracheotomii metodą GRIGGSA, cewników do odsysania i akcesoriów
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa zamrażarek niskotemperaturowych, termomiksera i sprzętu medycznego w 4 pakietach
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu tj. kabiny do naświetleń promieniowaniem UVB, BIS do stanowiska do znieczulenia, USG dermatologicznego do badań skóry.
- Dostawa aparatu do laseroterapii.
- Przebudowa pomieszczeń przyziemia w budynku A na potrzeby Centralnej Sterylizatorni Szpitala Dziecięcego im. prof. dr. med. Jana Bogdanowicza SPZOZ w Warszawie
- Dostawa wyposażenia dla jeleniogórskich przedszkoli publicznych w ramach projektu ,,Akademia przedszkolaka"
- Dostawy drobnego sprzętu medycznego i środków ochrony indywidualnej - ZP-3/25
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.