Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-18
Tuszyn: BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ I DESZCZOWEJ
DZIELNICY TUSZYN LAS OBIEKT NR 3
DOKOŃCZENIE I ETAPU
Numer ogłoszenia: 32455 - 2008; data zamieszczenia: 18.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Tuszyn, ul. Piotrkowska 2/4, 95-080 Tuszyn, woj. łódzkie, tel. 042 6143325, fax 042 6143069.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuszyn.info.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ I DESZCZOWEJ DZIELNICY TUSZYN LAS OBIEKT NR 3 DOKOŃCZENIE I ETAPU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na budowie i przekazaniu do eksploatacji budowli z urządzeniami budowlanymi:kanalizacja sanitarna, grawitacyjna o średnicy 0,2 m z rur PVC o długości 563,50 mb, kanalizacja sanitarna ( przyłącza do granic posesji) , z rur PVC o średnicach od 0,16 do 0,2 m i średnicy 50 i 63 mm w granicach pasa drogowego w ilości 43 szt. o długości 150,5 mb, kanalizacja deszczowa z rur PVC o średnicy od 0,25 m do 0,315 m o łącznej długości 252,5 mb, przykanaliki z wpustami deszczowymi w ilości 6 szt. z rur PVC o średnicy 0,2 m o długości 19,0 mb, roboty rozbiórkowe nawierzchni, wymiana gruntu w wykopach i zagęszczenie do wskaźnika 1 wraz z badaniami, odtworzenie istniejących nawierzchni po robotach sieciowych w pasach drogowych, odwodnienie wykopów na czas robót, zgłoszenie z upoważnienia Zamawiającego zakończenia robót do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego,bieżąca obsługa geodezyjna budowy, zabezpieczenie dojść i dojazdów do posesji na czas robót, dokumentacja organizacji ruchu z uzgodnieniami, plan bioz, opłaty za zajęcie pasa drogowego, sporządzenie operatu kolaudacyjnego z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą Zarejestrowaną w Starostwie Powiatowym, wszelkie badania wraz z poniesieniem ich kosztów; wskaźników, jakości, opinie, uzgodnienia, zgłoszenia, niezbędne do przekazania zadania użytkownikowi i Zamawiającemu, poniesienie kosztów nadzoru archeologicznego, przygotowanie placu i zaplecza budowy wraz z zapewnieniem dostawy niezbędnych mediów i poniesieniem ich kosztów, przywrócenie placu i zaplecza budowy do stanu co najmniej sprzed rozpoczęcia prac, oznakowanie placu budowy w sposób zgodny z przepisami Prawa budowlanego, sporządzenie niezbędnych instrukcji obsługi,
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych Oryginalny kod CPV: 45.23.24.51 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.51 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.07.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 15000 PLN.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. a) udokumentują doświadczenie z wykonania w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed dniem wszczęcia postępowania (tj. roboty wykonane pomiędzy 18.02.2003 r a 18.02. 2008 r ), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - minimum 1 roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. budowa sieci kanalizacyjnej o długości co najmniej 1,0 km ( jeden kilometr), z przykanalikami w pasie drogowym , odtworzenie nawierzchni ulic po robotach sieciowych - realizacja na terenie jednostki administracyjnej miejskiej , z podaniem jej wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów, że robota ta została wykonana należycie ( np. referencje, protokoły odbioru). b) dysponują osobą, która przy realizacji przedmiotowego zamówienia sprawować będzie funkcję kierownika budowy - musi to być osoba posiadająca uprawnienia budowlane do nadzorowania i kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci , instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych i posiadać aktualny wpis do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, c) dysponują osobą, która przy realizacji przedmiotowego zamówienia sprawować będzie funkcję kierownika robót w specjalności drogowej i posiadać aktualny wpis do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotowego zamówienia. a) posiadają polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków odbędzie się w systemie zero-jedynkowym - wykonawca spełnia warunek - wykonawca nie spełnia warunku, na podstawie przedłożonych przez wykonawców dokumentów i oświadczeń. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu , zamawiający żąda przedłożenia przez wykonawcę następujących dokumentów i oświadczeń: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4 - 8 Pzp - w przypadku spółek informacja dotycząca aktualnych członków władz - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 Pzp - dot. podmiotów zbiorowych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6) oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Pzp - załącznik nr 4 do IDW 7) oświadczenie, że wykonawca spełnia wymagania określone w art.22 ust.1 Pzp - załącznik nr 2 do IDW, 8) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed dniem wszczęcia postępowania ( tj. roboty wykonane pomiędzy 18.02.2003 r a 18.02.2008 r), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości i daty oraz miejsca wykonania. Przez roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia należy rozumieć wykonanie minimum 1 roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. budowa sieci kanalizacyjnej o długości co najmniej 1,0 km ( jeden kilometr) z przykanalikami w pasie drogowym, odtworzenie nawierzchni ulic po robotach sieciowych - realizacja na terenie jednostki administracyjnej miejskiej, załącznik nr 6 do IDW, 9) dokumenty ( co najmniej 1 np. referencja, protokół odbioru), potwierdzający, że zamówienie o którym mowa w pkt.8 zostało wykonane należycie, 10) wykaz osób wymienionych w pkt.5 - 2) b) i c) - , które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia - załącznik nr 5 do IDW. Wymagane załączenie kserokopii uprawnień budowlanych tych osób w żądanych branżach wraz z ich aktualnym wpisem do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 11) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności , 12) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu - załącznik nr 3 do IDW
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tuszyn.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Tuszynie ul. Piotrkowska 2/4 95-080 Tuszyn.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2008 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miasta w Tuszynie ul. Piotrkowska 2/4 95-080 Tuszyn pok nr 1 - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI TUSZYN
- Rozbudowa i przebudowa sieci drogowej w Gminie Tuszyn - etap IV. Remont nawierzchni ul. Wodzińskiej w Wodzinie Majorackim - gmina Tuszyn.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Miasta w Tuszynie w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych w 2025 roku
więcej: przetargi TUSZYN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rewitalizacja parku przy zespole dworsko-folwarcznym w Biskupicach
- Bieżące utrzymanie i czyszczenie kanalizacji deszczowej na terenie miasta Świętochłowice
- "Budowa kanalizacji ścieków bytowych w miejscowościach: Duńkowice i Piaski na terenie gminy Radymno"
- Remonty cząstkowe dróg na terenie miasta i gminy Krapkowice
- Zaprojektowanie i budowa myjni samochodowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą.
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.