Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-10-01
Konstantynów: Budowa drogi gminnej Nr 100002L, od km 0+000 do km 1+341 w miejscowości Antolin, gm. Konstantynów
Numer ogłoszenia: 324606 - 2014; data zamieszczenia: 01.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Konstantynów , ul. Kard. St. Wyszyńskiego 2, 21-543 Konstantynów, woj. lubelskie, tel. 83 3414192.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugkonstantynow.bip.lubelskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa drogi gminnej Nr 100002L, od km 0+000 do km 1+341 w miejscowości Antolin, gm. Konstantynów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie nawierzchni asfaltowej na drodze gminnej Nr 100002L, od km 0+000 do km 1+341 w miejscowości Antolin, gm. Konstantynów Zadanie obejmuje: 1) oczyszczenie podbudowy 2626 m3 2) Wykonanie warstwy wyrównawczej z mieszanki mineralno-asfaltowej o grubości 1 cm. - 2330m3 3) Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej o grubości 4 cm. - 2330 m3.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby zamówienia nie wymaga posiadania specjalistycznych uprawnień. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp wg formuły spełnia /nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował co najmniej dwie roboty budowlane której przedmiotem była budowa bądź przebudowa dróg o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Ocena spełniania tego warunku dokonywana będzie według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie przedłożonych dokumentów
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp wg formuły spełnia /nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający uzna za spełniony, na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, oraz oświadczenia, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia (wymagana co najmniej jedna osoba przewidziana do pełnienia funkcji kierownika budowy posiadająca uprawnienia budowlane bez ograniczeń w branży drogowej, bądź też odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów umożliwiające wykonywanie funkcji kierownika budowy dla budowy będącej przedmiotem zamówienia).Ocena spełniania tego warunku dokonywana będzie według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie przedłożonych dokumentów
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 PLN.Ocena spełniania tego warunku dokonywana będzie według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie przedłożonych dokumentów
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Co najmniej dwie roboty budowlane której przedmiotem była budowa bądź przebudowa dróg o łącznej wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto;; - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) formularz ofertowy 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy/Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia - jeżeli dotyczy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana istotnych postanowień umowy w stosunku do treści złożonej oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy jest dopuszczalna z następujących powodów: w zakresie terminu realizacji zadania: 1) wstrzymania robót z przyczyn niezależnych od Wykonawcy w związku z ewentualnymi postępowaniami sądowymi, przed organami administracji państwowej lub samorządowej oraz w razie konieczności dokonania rozstrzygnięć sporów na gruncie ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, 2) opóźnienia w przekazaniu terenu budowy z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, 3) z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, 4) uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu umowy proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, 5) gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, 6) konieczności uzyskania dodatkowych uzgodnień lub decyzji administracyjnych, 7) wystąpienia problemów finansowych po stronie Zamawiającego z przyczyn od niego niezależnych 8) długotrwałego występowania niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie robót, 9) warunków gruntowych sprzecznych lub nie uwzględnionych w dokumentacji projektowej 10) sprzeczności mapy do celów projektowych z warunkami rzeczywistymi 11) podpisanie aneksu do umowy o dofinansowanie ww. inwestycji z Urzędem Wojewódzkim w Lublinie 12) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, w zakresie innym: 1) zmiany w obowiązujących przepisach prawa w tym prawa podatkowego, 2) rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią one jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Fakt zaistnienia którejkolwiek z wyżej wymienionych okoliczności musi mieć odzwierciedlenie na piśmie i wymaga potwierdzenia przez inspektora nadzoru. Warunkiem wprowadzenia zmian w umowie jest pisemny wniosek o zmianę umowy (zawarcie aneksu), oraz zgoda zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugkonstantynow.bip.lubelskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Konstantynów ul. Kard. St. Wyszyńskiego 2, 21-543 Konstantynów, pokój nr 4.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Konstantynów ul. Kard. St. Wyszyńskiego 2, 21-543 Konstantynów, pokój nr 16.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest dofinansowany z Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI KONSTANTYNÓW
więcej: przetargi KONSTANTYNÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa chodnika w Bornicach II etap
- Wykonanie nakładki w m. Lubnowy Małe dz. Nr 135
- Budowa drogi na dz. ew. nr 170/29, 171/6, 172/7, 173/11, 174/5, 175/5, 176/5, 177/5, 178/5 w miejscowości Emilianów
- Przebudowa drogi krajowej nr 25 w zakresie wykonania chodnika oraz skrzyżowania z ul. Komunalną w miejscowości NWW w ramach zadania pn. "Budowa skrzyżowania ulic Komunalnej i Bydgoskiej w NWW"
- "Poprawa gospodarki wodnej poprzez budowę zbiorników retencyjnych w miejscowości Jabłoń oraz Paszenki"
- "Przebudowa drogi gminnej 560036S ul. Ogrodowej na odcinku od skrzyżowania z DW494 ul. Wręczycka do skrzyżowania z DP 2048S ul. Główna w miejscowości Kalej" w formule zaprojektuj i wybuduj
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.