Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-02-04
Żerków: 1/341/2010 - Usuwanie awarii na obiektach gminnych w roku 2010
Numer ogłoszenia: 32460 - 2010; data zamieszczenia: 04.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy w Żerkowie , ul. Adama Mickiewicza 5, 63-210 Żerków, woj. wielkopolskie, tel. 062 7403024, faks 062 7403627.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zerkow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1/341/2010 - Usuwanie awarii na obiektach gminnych w roku 2010.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia podzielony jest na dwie części: Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na 1 lub 2 części zamówienia. W ofercie należy podać koszt wykonania prac czyli stawki i elementy kalkulacyjne, które będą potrzebne do sporządzania kosztorysów powykonawczych opartych na podstawie odpowiednich katalogów norm KNR. Roboty będą rozliczane przy zaproponowanych stawkach roboczogodzin, narzutów i kosztów materiałów, cen zakupu materiałów według przedstawionych faktur zakupu materiałów. Rozliczenie z Wykonawcą będzie następować na podstawie kosztorysów powykonawczych wykonanych w oparciu o stawki ofertowe, sprawdzonych pod względem merytorycznym i zaakceptowane przez wskazanego przez Zamawiającego inspektora nadzoru. Do oferty należy wpisać stawki roboczogodziny i narzuty R (robocizna) - zł Kp (koszty pośrednie) od (R+S) - % Kz (koszty zakupu) od M bezpośredni - % Zysk od (R+Kp(R), S+Kp(S) - % Wartość usług zrealizowanych w roku 2009 wyniosła: Część 1 - Roboty instalacyjno-budowlane - 65.000,00 zł Część 2 - Roboty elektryczne 46.000,00 - zł Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany wartości umowy w zależności od sytuacji i ilości awarii jakie wystąpią w ciągu roku. Część 1 - Roboty instalacyjno-budowlane Roboty instalacyjno- budowlane na obiektach infrastruktury technicznej, na terenie gminy Żerków. Typ obiektów których dotyczy zamówienie: stacje uzdatniania wody, oczyszczalnie ścieków, sieci wodociągowo-kanalizacyjne, przepompownie, kotłownie, lokale mieszkalne, świetlice wiejskie, inne obiekty będące własnością Gminy Żerków. Do oferty należy wpisać stawki roboczogodziny narzutów R (robocizna) - zł Kp (koszty pośrednie) od (R+S) - % Kz (koszty zakupu) od M bezpośredni - % Zysk od (R+Kp(R), S+Kp(S) - % Część 2 - Roboty elektryczne Roboty elektryczne na obiektach infrastruktury technicznej, na terenie gminy Żerków. Typ obiektów których dotyczy zamówienie: stacje uzdatniania wody, oczyszczalnie ścieków, sieci wodociągowo-kanalizacyjne, przepompownie, kotłownie, lokale mieszkalne, świetlice wiejskie, oświetlenie uliczne, inne obiekty będące własnością Gminy Żerków. Do oferty należy wpisać stawki roboczogodziny narzutów R (robocizna) - zł Kp (koszty pośrednie) od (R+S) - % Kz (koszty zakupu) od M bezpośredni - % Zysk od (R+Kp(R), S+Kp(S) - % Ze względu na specyfikę zadania (usuwanie awarii na obiektach infrastruktury służących do świadczenia usług podstawowych dla ludności gminy Żerków) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wypowiedzenia umowy ze skutkiem natychmiastowym, w przypadku rażącego zaniedbania ze strony Wykonawcy (np. nie usunięcia naprawy). Zamówienia będą realizowane niezwłocznie po złożeniu zlecenia. Czas reakcji Wykonawcy nie może przekraczać 2 godzin od powzięcia informacji o zleceniu. Zlecenia mogą być przekazywane ustnie lub telefonicznie przez pracowników UMiG Żerków lub za pomocą faksu. Wspólny Słownik Zamówień: kod CPV 45.45.30.00-7 Roboty remontowe i renowacyjne 31.68.25.00-5 Awaryjny sprzęt elektryczny 31.60.00.00-2 Sprzęt i aparatura elektryczna 50.00.00.00-5 Usługi naprawcze i konserwacyjne.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany wartości umowy w zależności od sytuacji i ilości awarii jakie wystąpią w ciągu roku.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 45.45.30.00-7, 31.68.25.00-5, 31.60.00.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia : nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia : nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia : nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia : nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia : nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie - akceptacja formy rozliczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany wartości umowy w zależności od sytuacji i ilości awarii jakie wystąpią w ciągu roku.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zerkow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Żerków (Gmina Żerków)
Ulica: A. Mickiewicza 5
63-210 Żerków
Sekretariat.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Żerków (Gmina Żerków) Ulica: A. Mickiewicza 5 63-210 Żerków Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Roboty instalacyjno-budowlane.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty instalacyjno- budowlane na obiektach infrastruktury technicznej, na terenie gminy Żerków. Typ obiektów których dotyczy zamówienie: stacje uzdatniania wody, oczyszczalnie ścieków, sieci wodociągowo-kanalizacyjne, przepompownie, kotłownie, lokale mieszkalne, świetlice wiejskie, inne obiekty będące własnością Gminy Żerków..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 45.45.30.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 2 - Roboty elektryczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty elektryczne na obiektach infrastruktury technicznej, na terenie gminy Żerków. Typ obiektów których dotyczy zamówienie: stacje uzdatniania wody, oczyszczalnie ścieków, sieci wodociągowo-kanalizacyjne, przepompownie, kotłownie, lokale mieszkalne, świetlice wiejskie, oświetlenie uliczne, inne obiekty będące własnością Gminy Żerków. 50.00.00.00-5 Usługi naprawcze i konserwacyjne 31.68.25.00-5 Awaryjny sprzęt elektryczny 31.60.00.00-2 Sprzęt i aparatura elektryczna.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 31.68.25.00-5, 31.60.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa Szkoły Podstawowej oraz budowa pełnowymiarowej sali gimnastycznej w msc. Skuły (dokończenie rozbudowy)
- Adaptacja II piętra budynku NU-MED na potrzeby Oddziału Onkologii Klinicznej funkcjonującego obecnie w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Wojewódzkim im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu.
- Wykonywanie konserwacji, napraw bieżących i głównych w branży dekarsko-blacharskiej w nieruchomościach zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania w 2025
- Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 części.
- Modernizacja kompleksu sportowego - "Moje Boisko- ORLIK 2012" w miejscowości Królówka
- Obsługa techniczna w 2025 roku dla nieruchomości Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy
więcej: Sprzęt i aparatura elektryczna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.