To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-12-08
Piotrków Trybunalski: PROFESJONALNA OCHRONA OBIEKTÓW MIEJSKIEGO ZARZĄDU DRÓG I KOMUNIKACJI
W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM
Numer ogłoszenia: 324635 - 2011; data zamieszczenia: 08.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 292395 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji, ul. Belzacka 176, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 044 7339252, faks 044 7329253.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PROFESJONALNA OCHRONA OBIEKTÓW MIEJSKIEGO ZARZĄDU DRÓG I KOMUNIKACJI W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Profesjonalna ochrona obiektów Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w Piotrkowie Trybunalskim. 2. W ramach ochrony obiektów i mienia należy ochraniać n/w obiekty: a) przy ul. Belzackiej 176 - budynek biurowy o powierzchni 380,5 m2, b) przy ul. Kasztanowej 31 - budynek biurowy o powierzchni 935m2, 3. W ramach ochrony obiektów i mienia należy dozorować obiekty: a) przy ul. Kasztanowej 31 - budynek gospodarczy o powierzchni 96,5 m2, wpisany do rejestru zabytków, b) przy ul. Dworskiej 11 - budynek magazynowo - składowy o powierzchni 118 m2, c) przy ul. Dworskiej 11A - wiata magazynowa znajdująca się ok. 100 m od budynku biurowego przy ul. Belzackiej 176, d) parking (ogrodzony), na którym pozostawione są samochody służbowe. 4. W ramach ochrony należy również: a) wspomagać agentów ochrony w czasie dyżuru przez grupę szybkiego reagowania dyżurującą całodobowo (maksymalny czas reakcji 10 minut od momentu przyjęcia zgłoszenia), b) wykonywać prace gospodarcze w sposób niekolidujący ze ścisłą ochroną obiektów, tj. utrzymywanie we właściwym stanie terenu przy dojściu i wejściu do budynków biurowych, c) przestrzegać zakazu przebywania na terenie budynków po ich zamknięciu po godzinach urzędowania osób postronnych, d) prowadzenie książki wejść i wyjść wszystkich pracowników przebywających w budynkach przy ul. Belzackiej 176 i ul. Kasztanowej 31, po godzinie 15.00, e) współdziałać z jednostkami ochrony przeciwpożarowej w przypadku zagrożenia pożarowego, f) współdziałać z właściwą terytorialnie jednostką policji w zakresie bezpieczeństwa obiektów i ochrony mienia, g) prowadzenie przez Wykonawcę książki wpisów określającej czas wykonywanej pracy potwierdzony przez Zamawiającego. 5. Wszystkie usługi objęte przedmiotem zamówienia Wykonawca będzie realizował z wykorzystaniem własnych pracowników, środków i sprzętu 6. Wykonawca nie później niż 3 dni przed zakończeniem każdego miesiąca kalendarzowego będzie dostarczał Zamawiającemu zestawienie (grafik) pracowników, którzy będą wykonywali czynności określone w przedmiocie zamówienia, w następnym miesiącu kalendarzowym. 7. Ochrona przedmiotowych obiektów odbywać się będzie w dni powszednie od godz. 1500 do godz. 700 dnia następnego, w dni wolne od pracy, niedziele, święta - całodobowo, przez minimum dwóch nielicencjonowanych pracowników ochrony osób i mienia - jeden pracownik w budynku biurowym przy ul. Belzackiej 176 i drugi pracownik w budynku biurowym przy ul. Kasztanowej 31. Przydział ochrony pozostałych obiektów (wiata magazynowa przy ul. Dworskiej 11A oraz parking dla samochodów służbowych) należy do Wykonawcy usługi. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany, w zależności od bieżących potrzeb jednostki: a) ilości godzin świadczenia usługi ochrony i dozoru, b) wyłączenia z ochrony lub dozoru wybranego obiektu lub obiektów wymienionych w § 1 ust. 2 umowy. Wyłączenie takie wymaga zawiadomienia w formie pisemnej i będzie obowiązywało od pierwszego miesiąca następującego po miesiącu w którym nastąpiło zawiadomienie. 9. Przed przystąpieniem do świadczenia usługi przez Wykonawcę, Strony wspólnie dokonają oględzin strzeżonego mienia, określając jego stan techniczny oraz zabezpieczenia przed kradzieżą, uszkodzeniem lub zniszczeniem. Sporządzą protokół zdawczo - odbiorczy w terminie uzgodnionym przez obie Strony, nie później jednak, niż w ciągu miesiąca od zawarcia umowy. W protokole zdawczo-odbiorczym należy określić w szczególności stan przekazywanych pomieszczeń, ilość pomieszczeń wraz z wykazem mienia znajdującego się w strzeżonych obiektach. 10. Wykonawca zobowiązuje się przestrzegać na terenie budynków objętych ochroną całkowitego zakazu palenia tytoniu przez pracowników wykonujących usługę. 11. Odpowiedzialność Wykonawcy za powierzone obiekty i mienie rozpoczyna się od chwili faktycznego rozpoczęcia ochrony i dozoru mienia przez pracownika Wykonawcy. Faktyczny czas rozpoczęcia ochrony i dozoru odnotowuje pracownik Wykonawcy w prowadzonej książce wpisów czasu wykonywanej pracy. Od tej daty zaczynają biec wzajemne prawa i obowiązki Stron, wynikające z niniejszej umowy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA MUSI OCHRONA OSÓB I MIENIA ODDZIAŁ PIOTRKÓW TRYBUNALSKI
- SPÓŁDZIELNIA MUSI OCHRONA OSÓB I MIENIA, UL. TOPOLOWA 45, 97-300 PIOTRKÓW TRYBUNALSKI, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 71307,12 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 60960,00
Oferta z najniższą ceną: 60960,00 / Oferta z najwyższą ceną: 74041,92
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH, W TYM KURIERSKICH, W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM Z SIEDZIBY ZAMAWIAJĄCEGO DLA URZĘDU MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO OD 1.02.2026 R. DO 31.12.2027 R.
- Dostawa artykułów spożywczych - cukru, przetworów owocowych, produktów strączkowych, produktów sypkich, przypraw, koncentratów spożywczych, przetworów, dodatków do potraw oraz wody mineralnej
- Usługi kominiarskie w budynkach dzierżawionych i zarządzanych przez TBS Sp. z o.o. w Piotrkowie Trybunalskim.
- Sukcesywna, bezgotówkowa dostawa paliw płynnych do pojazdów i sprzętu silnikowego Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Piotrkowie Trybunalskim
- Zakup paliw płynnych do pojazdów i sprzętu Zarządu Dróg Powiatowych w Piotrkowie Trybunalskim i Starostwa Powiatowego w Piotrkowie Trybunalskim na 2026 rok
- Zarządzanie nieruchomościami gruntowymi zabudowanymi stanowiącymi zasób Miasta Zarządzanie nieruchomością zabudowaną budynkiem użytkowym przy ulicy Dmowskiego 47 w Piotrkowie Trybunalskim.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona mienia znajdującego się w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa oraz obiektów administracyjnych położonych na terenie działania KOWR OT w Koszalinie"
- Ochrona budynków Szpitala Regionalnego Centrum Medycznego w Białogardzie Sp. z o.o.
- Świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia oraz usług portierskich i monitoringu
- Ochrona osób i mienia wraz z monitoringiem oraz wsparciem grupy interwencyjnej na terenie obiektów Sądu Rejonowego w Nowej Soli
- Ochrona osób i mienia w Miejskim Przedsiębiorstwie Realizacji Inwestycji - mała
- Usługa całodobowej ochrony fizycznej obiektu, obsługi systemów i urządzeń zabezpieczenia technicznego Stadionu Miejskiego w Białymstoku
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





