eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźWykonanie usług konserwacji instalacji elektrycznych w budynkach administrowanych przez A.N. Łódź-Górna Zachód oraz zabezpieczanie budynków i lokali po pożarach.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-20

Łódź: Wykonanie usług konserwacji instalacji elektrycznych w budynkach administrowanych przez A.N. Łódź-Górna Zachód oraz zabezpieczanie budynków i lokali po pożarach.
Numer ogłoszenia: 324643 - 2008; data zamieszczenia: 20.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Nieruchomościami Łódź-Górna "Zachód" , ul. Ciasna 19a/18, 93-547 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6842352, faks 042 6842352 w. 22.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: anzachod.toya.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług konserwacji instalacji elektrycznych w budynkach administrowanych przez A.N. Łódź-Górna Zachód oraz zabezpieczanie budynków i lokali po pożarach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie bieżących usług konserwacyjnych, naprawczych oraz całodobowego usuwania i zabezpieczania awarii na instalacjach elektrycznych w budynkach administrowanych przez A.N. Łódź-Górna Zachód a także zabezpieczanie budynków po pożarze..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.71.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1) Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.1) Od Wykonawcy wymagane jest posiadanie aktualnego dokumentu dopuszczającego Wykonawcę do obrotu prawnego objętego zamówieniem. 2) Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 2.1) Od Wykonawcy wymagane jest wykazanie co najmniej usług obejmujących zakres zbliżony do zakresu ujętego w formularzu cenowym - cenniku usług, trwające przez okres 12 miesięcy kalendarzowych. 2.2)Wykonawca musi wykazać, że dysponuje 6 osobowym personelem w tym 3 osobami posiadającymi ważne świadectwo kwalifikacyjne E w zakresie eksploatacji urządzeń i sieci elektrycznych na stanowisku eksploatacji. 2.3)Wykonawca musi wykazać, że kierownictwo przedmiotowych prac sprawować będzie osoba (wykonawca lub osoba zatrudniona przez wykonawcę) posiadająca uprawnienia budowlane w zakresie instalacji elektrycznych lub odpowiedni dokument stwierdzający przygotowanie zawodowe do kierowania pracami w zakresie instalacji elektrycznych oraz posiadającą ważne świadectwo kwalifikacyjne D uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru, wpisana na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 3) Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 3.1) Od Wykonawcy wymagane jest złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 4) Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 4.1) Od Wykonawcy wymagane jest złożenie oświadczenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia. Zamawiający, w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę wymaganych warunków, dokona oceny spełniania tych warunków w oparciu o załączone do oferty dokumenty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca złoży: Formularz ofertowy Formularz cenowy W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C.1) Wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej usługi obejmujące zakres zbliżony do zakresu ujętego w formularzu cenowym - cenniku usług, trwające przez okres 12 miesięcy kalendarzowych. Wykazane usługi muszą być poparte dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca. C.2) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykonawca musi wykazać, ze dysponuje 6 osobowym personelem w tym 3 osobami posiadającymi ważne świadectwo kwalifikacyjne E w zakresie eksploatacji urządzeń i sieci elektrycznych na stanowisku eksploatacji. Wykonawca musi wykazać, że kierownictwo przedmiotowych prac sprawować będzie osoba (wykonawca lub osoba zatrudniona przez wykonawcę) posiadająca uprawnienia budowlane w zakresie instalacji elektrycznych lub odpowiedni dokument stwierdzający przygotowanie zawodowe do kierowania pracami w zakresie instalacji elektrycznych oraz posiadającą ważne świadectwo kwalifikacyjne D uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru, wpisana na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego. C.3) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: anzachod.toya.net.pl..
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Ciasna 19a pok. 18 93-547 Łódź.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.12.2008 godzina 10:00, miejsce: ul. Ciasna 19a pok. 18 93-547 Łódź.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.