eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówOPRACOWANIE SIWZ NA WYBÓR WYKONAWCY ROBÓT DLA KONTRAKTU II - MODERNIZACJA ZAKŁADU UZDATNIANIA WODY PITNEJ - GOSPODARKA OSADAMI

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-07-05

POZYCJA 32465

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Rzeszów: OPRACOWANIE SIWZ NA WYBÓR WYKONAWCY ROBÓT DLA KONTRAKTU II - MODERNIZACJA ZAKŁADU UZDATNIANIA WODY PITNEJ - GOSPODARKA OSADAMI Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o., do kontaktów: Janusz Buszta, ul. Naruszewicza 18, 35-055 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8536728, fax 017 8509658, 8535483, e-mail: sekretariat@mpwik.rzeszow.pl, www.mpwik.rzeszow.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: inny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 12. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OPRACOWANIE SIWZ NA WYBÓR WYKONAWCY ROBÓT DLA KONTRAKTU II - MODERNIZACJA ZAKŁADU UZDATNIANIA WODY PITNEJ - GOSPODARKA OSADAMI. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi opracowanie kompletnej SIWZ na wybór wykonawcy robót dla Kontraktu II - Modernizacja Zakładu Uzdatniania Wody Pitnej - Gospodarka Osadami w ramach Projektu pn. Program poprawy wody pitnej dla aglomeracji rzeszowskiej. Kontrakt jest objęty współfinansowaniem z Funduszu Spójności. Powyższy Kontrakt na Roboty powinien być przygotowany w oparciu o Warunki Kontraktu na Budowę dla robót budowlanych i inżynieryjnych projektowanych przez Zamawiającego, pierwsze wydanie w języku angielskim 1999, przygotowane i opublikowane przez Międzynarodową Federację Inżynierów Konsultantów (Federation des Ingenieurs-Conseils - FIDIC) oraz wydanie angielsko-polskie 2000, Prawo Zamówień Publicznych i polskie prawo budowlane oraz obowiązujące w tym zakresie przepisy. Wykonawca powinien wykonywać swoje obowiązki ściśle współpracując z Zamawiającym. Wykonawca musi na bieżąco uzgadniać przygotowaną dokumentację z Zamawiającym i wprowadzać do niej ustalone zmiany. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Rzeszów, woj. podkarpackie, Polska. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.21.00.00 - Techniczne usługi doradcze Kod CPV wg słownika 2008: 71.60.00.00 - Usługi w zakresie testowania technicznego, analizy i konsultacji technicznej Oryginalny kod CPV: 74.23.18.00 - Inżynieryjne usługi doradcze i konsultacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.80.00 - Inżynieryjne usługi doradcze i konsultacyjne 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Do Wykonawcy należy przeanalizowanie i uzupełnienie dokumentacji projektowo-kosztorysowej (min pod względem dostosowania do obowiązujących przepisów) dostarczonej przez Zamawiającego, sporządzenie kompletnej SIWZ oraz pomoc techniczną(m.in. odpowiadanie na pytania wykonawców) podczas przeprowadzanego przetargu na realizację pn. Modernizacja Zakładu Uzdatniania Wody Pitnej - Gospodarka Osadami. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.08.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium - 2000,00 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Finansowanie ze środków Funduszu Spójności i środków własnych Zamawiającego. Płatności: 1) I rata - płatność 50 % ceny oferty po akceptacji SIWZ przez Zamawiającego potwierdzonej protokołem zdawczo-odbiorczym. 2) II rata - płatność 30 % ceny oferty po otrzymaniu pozytywnej opinii SIWZ przez Jednostkę Pośredniczącą i Sektorowego Pełnomocnika (SUZ) potwierdzonym protokołem zdawczo-odbiorczym podpisanym przez obie strony 3) III rata- płatność 20 % ceny oferty po terminie uprawomocnienia się wyboru wykonawcy dla kontraktu II- roboty - Modernizacja Zakładu Uzdatniania Wody Pitnej - Gospodarka Osadami i zatwierdzeniu przez Zamawiającego raportu końcowego, potwierdzonego protokołem zdawczo-odbiorczym. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: a) wskaże do wykonania niniejszego zamówienia następujące osoby: - Specjalista ds. Prawnych -ma posiadać następujące kwalifikacje: wyższe wykształcenie prawnicze, co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe, w tym wykonanie conajmniej dwóch zatwierdzonych SIWZ w oparciu o prawo zamówień publicznych oraz Warunki FIDIC. Specjalista musi znać przepisy polskiego prawa zamówień publicznych, prawa budowlanego oraz Warunki FIDIC, biegła znajomość języka polskiego - Specjalista ds. Przetargów -ma posiadać następujące kwalifikacje wyższe wykształcenie prawnicze, ekonomiczne, lub inżynierskie, co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe, w tym wykonanie, co najmniej dwóch zatwierdzonych SIWZ w oparciu o prawo zamówień publicznych oraz Warunki FIDIC. Specjalista musi znać przepisy polskiego prawa zamówień publicznych, prawa budowlanego oraz Warunki FIDIC, biegła znajomość języka polskiego - Inżynier sanitarny -ma posiadać następujące kwalifikacje: wyższe wykształcenie z zakresu inżynierii sanitarnej, co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe plus conajmniej 3 letnie doświadczenie w projektowaniu i budowie zakładów uzdatniania wody. Specjalista musi znać przepisy Polskiego Prawa Budowlanego, przepisy i standardy dotyczące ochrony środowiska (Ustawa z dnia 18 lipca 2001 Prawo Wodne z późno zmianami, Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo Ochrony Środowiska z późno zmianami) oraz normy i przepisy branżowe, biegła znajomość języka polskiego. - Specjalista ds. środowiska - ma posiadać następujące kwalifikacje: wyższe wykształcenie z zakresu inżynierii środowiskowej, conajmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe plus co najmniej 3 letnie doświadczenie w projektowaniu i budowie zakładów uzdatniania wody. Specjalista musi znać przepisy Polskiego Prawa Budowlanego, przepisy i standardy dotyczące ochrony środowiska (Ustawa z dnia 18 lipca 2001 Prawo Wodne z późno zmianami, Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo Ochrony Środowiska z późno zmianami) oraz normy i przepisy branżowe, biegła znajomość języka polskiego. - Specjalista ds. budowlanych -ma posiadać następujące kwalifikacje: wyższe wykształcenie z zakresu inżynierii budowlanej, co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe plus co najmniej 3 letnie doświadczenie w projektowaniu i budowie zakładów uzdatniania wody. Specjalista musi znać przepisy Polskiego Prawa Budowlanego, przepisy i standardy dotyczące ochrony środowiska (Ustawa z dnia 18 lipca 2001 Prawo Wodne z późno zmianami, Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo Ochrony Środowiska z późno zmianami) oraz normy i przepisy branżowe, biegła znajomość języka polskiego. - Specjalista ds. elektrycznych -ma posiadać następujące kwalifikacje: wyższe inżynierskie elektryczne, conajmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe plus co najmniej 3 letnie doświadczenie z zakresu automatyzacji oraz w projektowaniu i budowie instalacji dla zakładów uzdatniania wody. Specjalista musi znać przepisy Polskiego Prawa Budowlanego, przepisy i standardy dotyczące ochrony środowiska (Ustawa z dnia 18 lipca 2001 Prawo Wodne z późno zmianami, Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo Ochrony Środowiska z późno zmianami) oraz normy i przepisy branżowe, biegła znajomość języka polskiego. Warunki FIDIC oznaczają Warunki Kontraktu na Budowę dla robót budowlanych i inżynieryjnych projektowanych przez Zamawiającego, pierwsze wydanie w języku angielskim 1999, przygotowane i opublikowane przez Międzynarodową Federację Inżynierów Konsultantów (Federation des Ingenieurs-Conseils - FIDIC) oraz wydanie angielsko-polskie 2000 b) wykonał w okresie ostatnich trzech lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 usługi, których przedmiotem jest opracowanie SIWZ w oparciu o warunki FIDIC, na budowę lub modernizację zakładu uzdatniania wody o wartości robót dla każdej z nich co najmniej 6 mln PLN. c) Wykonawca osiągnął w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy -za ten okres przychód w wysokości co najmniej 1 500 000 PLN. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.Z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. l pkt 9 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: a) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; b) sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć: a) wykaz wykonanych usług których przedmiotem jest opracowanie SIWZ w oparciu o FIDIC, na budowę lub modernizację zakładu uzdatniania wody o wartości robót dla każdej z nich co najmniej 6 mln PLN bez VAT. oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie, b) wykaz osób, które będą wykonywać niniejsze zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2005/S 27 - 26038 z dnia 04.02.2005. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 2003/PL/16/P/PE/040-VIIb. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 05.08.2005, cena - 50 PLN. Warunki i sposób płatności: Sposób płatności: za zaliczeniem pocztowym, w kasie Zamawiającego. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 09.08.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 09.08.2005, godzina 10:15, jak w pkt 1.1, pok. nr 102.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Program poprawy wody pitnej dla aglomeracji rzeszowskiej współfinansowany przez Fundusz Spójności, nr Ref. 2003/PL/16/P/PE/040. 4) Informacje dodatkowe: 1. Termin wykonania zamówienia: z dniem uprawomocnienia się wyboru wykonawcy robót dla kontraktu II - Modernizacja zakładu uzdatniania wody pitnej - Gospodarka Osadami jednakże nie później niż do 31.08.2006 r 2 Wykonawca zobowiązuje się najpóźniej do dnia podpisania umowy przedłożyć Zamawiającemu polisę ubezpieczeniową odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością. Zakres ubezpieczenia - wszelkie szkody osobowe i rzeczowe powstałe w następstwie działań wynikających z przedmiotu niniejszego zamówienia, jak również za szkodę wynikłą z niewykonania bądź nienależytego wykonania zobowiązania wynikającego z przedmiotu niniejszej umowy. Sumy gwarancyjne: OC kontrakt - suma gwarancyjna na jedno i wszystkie zdarzenia - 250 000,00 PLN. 5) Data wysłania ogłoszenia: 28.06.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.