Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-02
Warszawa: adaptacja pomieszczeń bloku E oraz Sali Wydziału Obsługi Mieszkańców w budynku Urzędu Dzielnicy Praga Południe przy ul. Grochowskiej 274 Warszawie.
Numer ogłoszenia: 32467 - 2009; data zamieszczenia: 02.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd m. st. Warszawy dla Dzielnicy Praga Południe , ul. Grochowska 274, 03-841 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 3380826, faks 022 3380369.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pragapld.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: adaptacja pomieszczeń bloku E oraz Sali Wydziału Obsługi Mieszkańców w budynku Urzędu Dzielnicy Praga Południe przy ul. Grochowskiej 274 Warszawie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest adaptacja pomieszczeń bloku E oraz Sali Wydziału Obsługi Mieszkańców w budynku Urzędu Dzielnicy Praga Południe przy ul. Grochowskiej 274 Warszawie. Roboty te obejmują: - roboty budowlane (m. in. prace rozbiórkowe, wykonanie ścianek GR, wykonanie sufitów podwieszanych, wykonanie tynków zewnętrznych i wewnętrznych, wykonanie posadzek z kamieni sztucznych, montaż drzwi i okien, malowanie, wykonanie konstrukcji stalowej, wykonanie izolacji); - roboty sanitarne (m. in. montaż rurociągów z tworzyw sztucznych, montaż umywalek); - roboty elektryczne (m.in. montaż gniazd, układanie przewodów, montaż lamp, wykonanie instalacji alarmowej, komputerowej). Prace muszą być wykonywane w sposób niezakłócający bieżącego funkcjonowania Urzędu. Zamawiający przewiduje wykonywanie prac w godzinach, po godzinach funkcjonowania Urzędu oraz w dni wolne od pracy (sobota, niedziela) - pracę mogą być wykonywane 24h na dobę z uwzględnieniem powyższego. W przypadku prac uciążliwych muszą one być wykonywane po godzinach pracy Urzędu. Wykonawca przed przystąpieniem do prac uzgodni z Zamawiającym harmonogram prac i wpisze go do dziennika budowy znajdującego się u Zamawiającego. Wykonywane prace na bieżąco będą uzgadniane z Zamawiającym poprzez wpisy w dziennik budowy. Wykonawca zobowiązany jest przestrzegać wewnętrznych zasad, przepisów, jakie funkcjonują na terenie obiektu gdzie wykonywany jest remont. Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego sprzątnięcia miejsca prac. Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia z Zamawiającym pełnej kolorystyki materiałów oraz rodzaju wyposażenia użytego do wykonania przedmiotu zamówienia. Warunkiem zawarcia umowy będzie posiadanie ważnej polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) od prowadzonej działalności gospodarczej na cały czas trwania robót. Suma ubezpieczenia gwarancyjnego ogółem w wysokości min. 1.000.000,- zł..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 20.000,00 zł w terminie do dnia 25.02.2009 roku do godz. 900 w Urzędzie m. st. Warszawy Dzielnica Praga Południe. Wadium wnoszone może być w jednej z form podanych w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana wg zasady spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia wymagane w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę w terminie wskazanym w Części VIII pkt 1 i formie określonej w Części VII SIWZ: A. Formularz oferty o treści zgodnej ze wzorem, stanowiącym załącznik Nr 1. B. Parafowany wzór umowy, jako akceptacja jej treści i warunków wg załącznika Nr 3. C. Kosztorys ofertowy, sporządzony na podstawie dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik Nr 6, a w szczególności zgodnie z przedmiarami robót, które stanowią integralną część dokumentacji projektowej. D. Oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1. w celu potwierdzenia warunku, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, zamawiający żąda: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku; 2. w celu potwierdzenia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda: a) wykazu wykonanych 2 robót w czynnych obiektach o wartości nie mniejszej niż 800.000 zł. brutto każda w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Wykaz winien zawierać m. in. zakres wykonywanych robót, miejsce realizacji, wartość brutto zamówienia, datę wykonania robót, nazwę Zamawiającego (wzór stanowi załącznik Nr 4). Do wykazu robót należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje lub inne dokumenty); b) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności - wzór stanowi załącznik Nr 5. Wykonawca musi udokumentować (wskazać w załączniku Nr 5) iż dysponuje min.: - 2 robotnikami wykwalifikowanymi w specjalności instalacyjnej sanitarnej w tym 1 spawaczem z uprawnieniami; - 2 robotnikami wykwalifikowanymi w specjalności instalacyjnej elektrycznej z uprawnieniami SEP; - 6 robotnikami wykwalifikowanymi w specjalności budowlanej. Do wykazu należy dołączyć uprawnienia SEP i spawalnicze. c) uprawnień budowlanych wykonawczych w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, instalacyjnej w zakresie instalacji cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do odpowiedniej izby samorządu zawodowego. W przypadku wniosku składanego wspólnie przez kilku Wykonawców, uprawnienia budowlane musi posiadać tylko 1 kierownik budowy dla danej specjalności. d) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. w celu potwierdzenia warunku, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda: a) polisy ubezpieczenia OC, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 4. w celu potwierdzenia warunku, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający żąda: a) oświadczenia o treści określonej w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku Nr 2; b) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c) aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosku; d) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku; f) potwierdzenia wniesienia wadium..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 90
- 2 - okres gwarancji - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zamowienia.pragapld.waw.pl..
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Praga Południe, ul. Grochowska 274, 03-841 Warszawa, stanowisko 4 i 5..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.02.2009 godzina 09:00, miejsce: Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Praga Południe, ul. Grochowska 274, 03-841 Warszawa, stanowisko 4 i 5..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Usługi bieżącej konserwacji i napraw samochodów eksploatowanych w MzOR ARiMR w 2025 r."
- Wykonanie robót w ramach realizacji zadania pn. Modernizacja pomieszczenia pod utworzenie informatycznego środowiska zapasowego COAR [lokalizacja Warszawa, ul. Powsińska]
- Dostawa artykułów spożywczych, nabiału i przetworów mlecznych oraz warzyw i owoców do jednostek obsługiwanych przez Zespół do obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych Nr 3 w Warszawie na rok 2025.
- Roboty remontowo-budowlane, konserwacyjne w obiektach ZDM
- 964/2024 Świadczenie usług w zakresie opróżniania wskazanych koszy ulicznych i usuwania padliny z ulic i poboczy na terenie dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Wsparcie techniczne dla oprogramowania IBM SPSS - PS IMAGO PRO
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeńskich
- Adaptacja II piętra budynku NU-MED na potrzeby Oddziału Onkologii Klinicznej funkcjonującego obecnie w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Wojewódzkim im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu.
- Modernizacja boiska na terenie Szkoły Podstawowej nr 10 im. Jana Kasprowicza przy ul. Przybyszewskiego 119 w Inowrocławiu
- Wykonanie robót budowlanych w ramach projektu pn. "Poprawa dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami do świadczeń podstawowej opieki zdrowotnej w SPZOZ w Tomaszowie Lubelskim."
- Modernizacja kompleksu sportowego - "Moje Boisko- ORLIK 2012" w miejscowości Królówka
- Dostawa mebli wraz z ich montażem w pokojach na budynku F Ośrodka Rehabilitacyjno-Wypoczynkowego "Syrena" w Mielnie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.