Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-11-30
Łódź: Wykonanie trzech badań ewaluacyjnych
Numer ogłoszenia: 324732 - 2015; data zamieszczenia: 30.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Łódzkie , al. Piłsudskiego 8, 90-051 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6633385, 6633384, faks 042 6633391.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodzkie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie trzech badań ewaluacyjnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie trzech badań ewaluacyjnych z podziałem na 3 Części/Zadania: CZĘŚĆ 1 - Wykonanie badania: Ocena wpływu środków unijnych na rozwój sektora B+R CZĘŚĆ 2 - Wykonanie badania: Ocena wpływu funduszy unijnych na poprawę jakości i dostępności usług społecznych oraz zdrowotnych, w tym wysokospecjalistycznych, dla mieszkańców województwa łódzkiego CZĘŚĆ 3 - Wykonanie badania: System wyboru projektów ze szczególnym uwzględnieniem kryteriów wyboru projektów.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.11.00.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wprowadza obowiązku wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) dotyczy CZĘŚCI Nr 1 opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający uzna, że Wykonawcy spełniają niniejszy warunek, jeżeli wykażą, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali (zakończyli), co najmniej trzy badania ewaluacyjne/społeczne, każde o wartości minimum 50 000,00 zł brutto. b) dotyczy CZĘŚCI Nr 2 opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający uzna, że Wykonawcy spełniają niniejszy warunek, jeżeli wykażą, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali (zakończyli), co najmniej trzy badania ewaluacyjne/społeczne, każde o wartości minimum 50 000,00 zł brutto. c) dotyczy CZĘŚCI Nr 3 opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający uzna, że Wykonawcy spełniają niniejszy warunek, jeżeli wykażą, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali (zakończyli): co najmniej dwa badania ewaluacyjne w obszarze rozwoju społeczno-gospodarczego, każde o wartości minimum 80 000,00 zł brutto oraz co najmniej jedną usługę doradztwa dla instytucji zarządzającej programem operacyjnym z wykorzystaniem funduszy strukturalnych organizacji międzynarodowej zrzeszającej grupę państw z obowiązkiem rozliczania się z przyznanego dofinansowania o wartości usługi minimum 40 000 zł brutto. Uwaga: Dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego powyżej, jeśli wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs PLN do tej waluty podawany przez NBP na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs walut publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w BZP, w którym zostanie on opublikowany.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) dotyczy CZĘŚCI Nr 1 opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający uzna, że Wykonawcy spełniają niniejszy warunek, jeżeli wykażą, iż dysponują lub będą dysponować zespołem badawczym składającym się co najmniej z czterech członków posiadających następujące doświadczenie: 1) Kierownik badania, który posiada doświadczenie w kierowaniu co najmniej dwoma badaniami ewaluacyjnymi/społecznymi dotyczącymi programu/ów współfinansowanego/ych ze środków organizacji międzynarodowej zrzeszającej grupę państw z obowiązkiem rozliczania się z przyznanego dofinansowania, o wartości każdego badania nie mniejszej niż 50 000 zł brutto każde. 2) Pozostałe osoby Zespołu Badawczego tj. minimum trzy osoby, które posiadają następujące doświadczenie: a) Pierwsza osoba, która opracowała lub brała udział w opracowaniu metodologii przeprowadzenia 2 badań ewaluacyjnych/społecznych , o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł brutto każde oraz jest autorem lub współautorem raportu końcowego co najmniej dwóch badań ewaluacyjnych/społecznych o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł brutto każde, b) Pozostałe dwie osoby w Zespole, z których każda jest autorem lub współautorem raportu końcowego co najmniej dwóch badań ewaluacyjnych / analiz / ekspertyz dotyczących wsparcia sektora B+R. Jedna osoba może pełnić tylko jedną funkcję w zespole. b) dotyczy CZĘŚCI Nr 2 opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający uzna, że Wykonawcy spełniają niniejszy warunek, jeżeli wykażą, iż dysponują lub będą dysponować zespołem badawczym składającym się co najmniej z trzech członków posiadających następujące doświadczenie i wykształcenie: 1) Kierownika badania, który kierował realizacją przynajmniej trzech analiz i/lub ewaluacji i/lub badań w zakresie usług społecznych, każde o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł brutto oraz jest autorem lub współautorem przynajmniej dwóch raportów z badań dotyczących usług społecznych 2) Osoby posiadającej doświadczenie w opracowywaniu metodologii badań społecznych i doświadczenie w zakresie stosowania metod i technik badań ewaluacyjnych/społecznych w tym w zakresie stosowania wskaźników syntetycznych. 3) Osoby pełniącej rolę autora lub współautora raportu z badania wykonanego w ramach przedmiotowego zamówienia w zakresie części 2, który posiada co najmniej stopień naukowy doktora oraz jest autorem lub współautorem co najmniej 5 publikacji w dziedzinie usług społecznych, opublikowanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert. Jedna osoba może pełnić tylko jedną funkcję w zespole. c) dotyczy CZĘŚCI Nr 3 opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający uzna, że Wykonawcy spełniają niniejszy warunek, jeżeli wykażą, iż dysponują lub będą dysponować zespołem badawczym składającym się co najmniej z czterech członków posiadających następujące wykształcenie i doświadczenie: 1) Kierownika badania posiadającego wykształcenie wyższe, który kierował realizacją co najmniej 2 badań ewaluacyjnych w zakresie rozwoju społeczno-gospodarczego o wartości każdego badania nie mniejszej niż 80 000 zł brutto oraz posiada doświadczenie w zakresie prac nad przygotowaniem przynajmniej 2 raportów ewaluacyjnych. 2) Pozostałe osoby Zespołu Badawczego tj. minimum trzy osoby, które posiadają następujące wykształcenie i doświadczenie a) Koordynatora prac merytorycznych posiadającego wykształcenie wyższe oraz doświadczenie w realizacji przynajmniej 2 badań ewaluacyjnych (w tym w zakresie stosowania metod i technik badań ewaluacyjnych oraz w zakresie prac nad przygotowaniem raportów ewaluacyjnych) o wartości każdego badania nie mniejszej niż 80 000 zł brutto, b) Pozostałe 2 osoby, z których każda posiada wykształcenie wyższe oraz brała udział w realizacji co najmniej 2 badań ewaluacyjnych o wartości każdego badania nie mniejszej niż 80 000 zł brutto; Jedna osoba może pełnić tylko jedną funkcję w zespole. Uwaga: Dotyczy wszystkich części zamówienia : Żaden z członków zespołu badawczego nie może: a. być pracownikiem instytucji zaangażowanej w zarządzanie i wdrażanie RPO WŁ na lata 2007-2013 / 2014-2020, b. być członkiem Komitetu Monitorującego RPO WŁ na lata 2007-2013 / 2014-2020. Każdy z członków zespołu badawczego zobowiązany jest przed zawarciem umowy do podpisania deklaracji poufności ewaluatora. Dla potrzeb oceny spełniania warunków określonych powyżej, jeśli wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs PLN do tej waluty podawany przez NBP na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs walut publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w BZP, w którym zostanie on opublikowany. Wykonawca w trakcie wykonywania danej części zamówienia będzie mógł zmienić personel delegowany do wykonania zamówienia pod warunkiem, iż będzie on spełniał wyżej określone wymagania. W przypadku zmiany personelu, Wykonawca wskaże osobę o takim samym lub wyższym wykształceniu i doświadczeniu, jak określone powyżej. W przypadku zmiany personelu zastosowanie znajdzie § 2 ust 3 projektów umów odpowiednio dla danej części zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Za główne usługi w zakresie części 1 i 2 Zamawiający przyjmuje usługi polegające na wykonaniu badania ewaluacyjnego. Za główne usługi w zakresie części 3 Zamawiający przyjmuje usługi polegające na wykonaniu badania ewaluacyjnego oraz usługi doradztwa dla instytucji zarządzającej programem operacyjnym z wykorzystaniem funduszy strukturalnych organizacji międzynarodowej zrzeszającej grupę państw z obowiązkiem rozliczania się z przyznanego dofinansowania Zamawiający wymaga, aby w wykazie głównych usług znalazły się również usługi potwierdzające spełnienie warunku udziału w postępowaniu dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia, o którym mowa w pkt 6.1.2 SIWZ. Zamawiający wymaga załączenia dowodów, o których mowa poniżej tylko odnośnie usług potwierdzających spełnianie warunku udziału w postępowaniu dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia, o którym mowa w pkt 6.1.2 SIWZ. Dowodami potwierdzającymi czy usługi zostały wykonane należycie są: a) poświadczenie; b) oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w punkcie a). Przez poświadczenie należy rozumieć dokument potwierdzający określone fakty lub wiedzę wystawcy, którego wystawcą nie jest wykonawca. Poświadczeniem będą zatem zarówno dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, np. referencje, jak i dokumenty wystawione przez inny podmiot, który posiada kompetencje, by poświadczyć określone fakty. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej.; - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz ofertowy przygotowany zgodnie ze wzorem określonym w Załączniku Nr 2 do SIWZ (wolne miejsca w formularzu wypełnia Wykonawca), podpisany przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (cena w formularzu powinna być podana zgodnie z pkt 13 SIWZ), Szczegółowy opis sposobu realizacji przedmiotu zamówienia w ramach części zamówienia na które składana jest oferta, podpisany przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy sporządzony odpowiednio dla danej części zamówienia zgodnie z wymaganiami zawartymi w pkt. 14.SIWZ; UWAGA: Powyższy dokument będzie oceniany w ramach określonych w niniejszej SIWZ kryteriów innych niż cena przyjętych przez Zamawiającego do oceny odpowiednio dla danej części zamówienia Dokument ten stanowić będzie treść oferty oraz będzie dokumentem stanowiącym o zgodności oferty z przedmiotem zamówienia. W związku z powyższym w sytuacji: braku dokumentu lub gdy dokument ten będzie wskazywał na niezgodność złożonej oferty z SIWZ, oferta zostanie odrzucona, jako oferta, której treść nie odpowiada treści SIWZ (art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp). Dokument ten nie będzie podlegał uzupełnieniu na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. Obok wymaganych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz ust 2 pkt 5) ustawy Pzp, do oferty należy dołączyć także (jeżeli dotyczy): - w przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna tj. wspólnicy spółki cywilnej) - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (w przypadku wspólników spółek cywilnych nie jest wymagane składanie pełnomocnictwa, gdy z załączonych do oferty dokumentów wynika umocowanie dla wspólnika podpisującego ofertę i załączone do niej dokumenty, do reprezentowania spółki cywilnej), - w przypadku, gdy ofertę podpisuje osoba, która nie jest wskazana we właściwym rejestrze - odpowiednie pełnomocnictwo. Uwaga:Załączniki do niniejszej specyfikacji nie mają charakteru wymaganych formularzy a jedynie stanowią wzory. Przy posługiwaniu się nimi prosimy o szczególne zwrócenie uwagi, aby ich treść odpowiadała faktycznej zawartości oferty. W przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia lub inny dokument, z którego będzie jednoznacznie wynikać uprawnienie do dysponowania zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. Uwaga: Treść zobowiązania lub innego dokumentu podmiotu trzeciego musi określać: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany do umowy zostały przewidziane w zakresie części /zadania 3 niniejszego zamówienia i zostały opisane w § 4 projektu umowy stanowiącym Załącznik nr 9C do SIWZ 1. Strony przewidują możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy w następujących warunkach: a) w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług, b) w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r., o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 2. W sytuacji wystąpienia okoliczności wskazanych w ust. 1 lit. a) Wykonawca składa pisemny wniosek o zmianę umowy w zakresie płatności wynikających z faktur/rachunków wystawionych po wejściu w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług. Wniosek powinien zawierać wyczerpujące uzasadnienie faktyczne i prawne oraz dokładne wyliczenie kwoty wynagrodzenia Wykonawcy po zmianie umowy. 3. W sytuacji wystąpienia okoliczności wskazanych w ust. 1 lit. b) Wykonawca składa pisemny wniosek o zmianę umowy w zakresie płatności wynikających z faktur/rachunków wystawionych po wejściu w życie przepisów zmieniających wysokość minimalnego wynagrodzenia za pracę. Wniosek powinien zawierać wyczerpujące uzasadnienie faktyczne i prawne oraz dokładne wyliczenie kwoty wynagrodzenia Wykonawcy po zmianie umowy, w szczególności Wykonawca będzie zobowiązany wykazać związek pomiędzy wnioskowaną kwotą podwyższenia wynagrodzenia umownego a wpływem zmiany minimalnego wynagrodzenia za pracę na kalkulację ceny ofertowej. Wniosek powinien obejmować jedynie te dodatkowe koszty realizacji zamówienia, które Wykonawca obowiązkowo ponosi w związku z podwyższeniem wysokości płacy minimalnej. Nie będą akceptowane koszty wynikające z podwyższenia wynagrodzeń pracowników Wykonawcy, które nie są konieczne w celu ich dostosowania do wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę. 4. W sytuacji wystąpienia okoliczności wskazanych w ust. 1 lit. c) Wykonawca składa pisemny wniosek o zmianę umowy w zakresie płatności wynikających z faktur/rachunków wystawionych po zmianie zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne. Wniosek powinien zawierać wyczerpujące uzasadnienie faktyczne i prawne oraz dokładne wyliczenie kwoty wynagrodzenia Wykonawcy po zmianie umowy, w szczególności Wykonawca będzie zobowiązany wykazać związek pomiędzy wnioskowaną kwotą podwyższenia wynagrodzenia umownego a wpływem zmiany zasad, o których mowa w ust. 1 lit. c), na kalkulację ceny ofertowej. Wniosek powinien obejmować jedynie te dodatkowe koszty realizacji zamówienia, które Wykonawca obowiązkowo ponosi w związku ze zmianą zasad, o których mowa w ust. 1 lit. c). 5. Zamawiający po zaakceptowaniu wniosków, o których mowa w ust. 2, 3 lub 4 wyznacza datę podpisania aneksu do umowy. 6. Zamiana umowy skutkuje zmianą wynagrodzenia jedynie w zakresie płatności realizowanych po dacie zawarcia aneksu do umowy, o którym mowa w ust. 5. 7. Obowiązek wykazania wpływu zmian, o których mowa w ust. 1, na koszty wykonania zamówienia należy do Wykonawcy pod rygorem odmowy dokonania zmiany umowy przez Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lodzkie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego, al. Piłsudskiego 8, 90-051 Łódź piętro XV, pokój 1521..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2015 godzina 09:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego, al. Piłsudskiego 8, 90-051 Łódź, Biuro Podawcze (parter budynku).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia w zakresie każdej z części jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie badania: Ocena wpływu środków unijnych na rozwój sektora B+R.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie badania: Ocena wpływu środków unijnych na rozwój sektora B+R Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi : Załącznik Nr 1A do SIWZ - SOPZ w przypadku CZĘŚCI Nr 1 oraz Załącznik Nr 9A do SIWZ - Projekt umowy w przypadku CZĘŚCI Nr 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.11.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 98.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 40
- 2. Metodyka realizacji badania ewaluacyjnego - 60
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie badania: Ocena wpływu funduszy unijnych na poprawę jakości i dostępności usług społecznych oraz zdrowotnych, w tym wysokospecjalistycznych, dla mieszkańców województwa łódzkiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie badania: Ocena wpływu funduszy unijnych na poprawę jakości i dostępności usług społecznych oraz zdrowotnych, w tym wysokospecjalistycznych, dla mieszkańców województwa łódzkiego Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi : Załącznik Nr 1B do SIWZ - SOPZ w przypadku CZĘŚCI Nr 2, oraz Załącznik Nr 9B do SIWZ - Projekt umowy w przypadku CZĘŚCI Nr 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.11.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 112.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 40
- 2. Podejście metodologiczne - 60
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie badania: System wyboru projektów ze szczególnym uwzględnieniem kryteriów wyboru projektów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie badania: System wyboru projektów ze szczególnym uwzględnieniem kryteriów wyboru projektów Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi : Załącznik Nr 1C do SIWZ - SOPZ w przypadku CZĘŚCI Nr 3 oraz Załącznik Nr 9C do SIWZ - Projekt umowy w przypadku CZĘŚCI Nr 3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.11.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 46
- 2. Metodyka realizacji badania ewaluacyjnego - 44
- 3. Liczba dodatkowych godzin wsparcia eksperckiego w ramach modelu partycypacyjnego - 10
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO DLA BIBLIOTEKI POLITECHNIKI ŁÓDZKIEJ - serwery i macierz
- 184/TP/ZP/D/2024 - Dostawa narzędzi chirurgicznych dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego nr 2 Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Zakup trzech motorowerów przeznaczonych do egzaminowania dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi
- Dostawa aparatu do izolacji DNA
- Świadczenie usług w zakresie rezerwacji, wystawiania, sprzedaży i dostarczania biletów lotniczych, kolejowych i autobusowych oraz rezerwacji i sprzedaży usług noclegowych w 2025 r.
- Usługi medycyny pracy dla pracowników, kandydatów do pracy i stażystów Izby Administracji Skarbowej w Łodzi oraz jednostek jej podległych
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYKONANIE OPRACOWANIA DOTYCZĄCEGO MIGRACJI KURAKÓW LEŚNYCH WSIEDLONYCH NA TERENIE NADLEŚNICTWA RUSZÓW, NA PODSTAWIE WYKONYWANYCH POMIARÓW TELEMETRYCZNYCH I OBSERWACJI BEZPOŚREDNIEJ
- Badanie ewaluacyjne pt. "Ewaluacja śródokresowa wdrażania Programu Współpracy INTERREG Polska-Saksonia 2021-2027"
- Świadczenie usług doradczych dla Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej w zakresie wsparcia analitycznego dotyczącego Europejskiego Funduszu Społecznego Plus
więcej: Usługi badawcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.