eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Usługa utrzymania sprawności technicznej urządzeń, instalacji i sieci energetycznej, instalacji i sieci wodno - kanalizacyjnej oraz pozostałej infrastruktury technicznej w obiektach administrowanych przez Zakład Targowisk Miejskich w Katowicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-20

Katowice: Usługa utrzymania sprawności technicznej urządzeń, instalacji i sieci energetycznej, instalacji i sieci wodno - kanalizacyjnej oraz pozostałej infrastruktury technicznej w obiektach administrowanych przez Zakład Targowisk Miejskich w Katowicach
Numer ogłoszenia: 324747 - 2008; data zamieszczenia: 20.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Targowisk Miejskich w Katowicach , ul. Gliwicka 154, 40-859 Katowice, woj. śląskie, tel. 032/ 250-40-08, faks (032) 250 40 08.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ztm.katowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład budżetowy Miasta Katowice.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa utrzymania sprawności technicznej urządzeń, instalacji i sieci energetycznej, instalacji i sieci wodno - kanalizacyjnej oraz pozostałej infrastruktury technicznej w obiektach administrowanych przez Zakład Targowisk Miejskich w Katowicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa utrzymania sprawności technicznej urządzeń, instalacji i sieci energetycznej, instalacji i sieci wodno - kanalizacyjnych oraz pozostałej infrastruktury technicznej w obiektach administrowanych przez Zakład Targowisk Miejskich w Katowicach. Miejsce wykonywania prac objętych przedmiotem zamówienia: 1.Katowice, ul. Gliwicka 154 (siedziba zamawiającego), 2.Katowice, ul. Pukowca 23 (targowisko miejskie), 3.Katowice, ul. Katowicka 61(targowisko miejskie), 4.Katowice, Pl. K. Miarki (targowisko miejskie). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych 50.80.00.00 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art. 22, ust. 1, pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą) , w tym wykonawcy, których przedmiot działalności jest zgodny z przedmiotem niniejszego zamówienia, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art.22, ust.1, pkt 2 ustawy), w tym: a)wykonawcy, którzy będą realizować zamówienie osobami posiadającymi wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, w tym osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania prac na stanowisku dozoru i eksploatacji w zakresie obsługi, konserwacji, remontów i kontrolno-pomiarowym dla następujących urządzeń, instalacji i sieci: -stacji trafo 6; 20 kV, -sieci niskiego napięcia: kablowej, napowietrznej, oświetlenia zewnętrznego, wewnętrznego (w obiektach administrowanych przez zamawiającego), b)wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować podnośnikiem (zwyżką) umożliwiającym wykonywanie prac na wysokości 16m, niezbędnym do konserwacji i usuwania awarii oświetlenia zewnętrznego, c)wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania należycie wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22, ust. 1, pkt 3 ustawy), w tym posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, w tym wykonawcy którzy nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/ na podstawie informacji zawartych w złożonych oświadczeniach i dokumentach. Niespełnienie któregokolwiek z wyżej wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą (art. 24 ustawy)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy którzy ubiegają się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do złożenia: 1)oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, którego treść określa załącznik do SIWZ, 2)polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 3)wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, 4)wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacją na temat zakresu wykonywanych przez nich czynności, 5)dokumentów stwierdzających, że osoba, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, tj. osoba wymieniona w wykazie, o którym mowa w pkt.4, posiada wymagane obowiązującymi przepisami uprawnienia (świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do wykonywania pracy na stanowisku dozoru i eksploatacji w zakresie obsługi, konserwacji, remontów i kontrolno - pomiarowym dla urządzeń, instalacji i sieci, o których mowa w ust. 1, pkt 2 , ppkt a), 6)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7)aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ztm.katowice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Targowisk Miejskich w Katowicach, ul. Gliwicka 154, 40-859 Katowice, sekretariat.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Zakład Targowisk Miejskich w Katowicach, ul. Gliwicka 154, 40-859 Katowice, sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.