Ogłoszenie z dnia 2013-08-12
Żnin: Wykonanie projektu budowlanego i technicznego na wybudowanie strażnicy wraz z zapleczem technicznym, oraz lądowiskiem śmigłowców ratowniczych przy ul. Dąbrowskiego w Żninie zgodnie z założeniami.
Numer ogłoszenia: 324796 - 2013; data zamieszczenia: 12.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Żninie , ul. Spokojna 24, 88-400 Żnin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 30 33 450, faks 52 30 33 441.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://kppsp-znin.manifo.com
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu budowlanego i technicznego na wybudowanie strażnicy wraz z zapleczem technicznym, oraz lądowiskiem śmigłowców ratowniczych przy ul. Dąbrowskiego w Żninie zgodnie z założeniami..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompleksowego wielobranżowego projektu budowlanego i wykonawczego wraz z przedmiarem robót i kosztorysem inwestorskim oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, na wybudowanie strażnicy wraz z zapleczem technicznym, oraz lądowiskiem śmigłowców ratowniczych przy ul. Dąbrowskiego w Żninie zgodnie z założeniami. Dokumentacja powinna zostać opracowana w następującym zakresie: 1.Opracowanie w 4 kpl. branżowych projektów wykonawczych (wersja papierowa i elektroniczna w formatach dwg, pdf, doc w następujących branżach: a.architektoniczny, (zał. nr 3) b.konstrukcyjny, (zał. nr 3) c.instalacji elektrycznej (zasilanie podstawowe, zasilanie awaryjne, oświetlenie podstawowe, oświetlenie awaryjne, oświetlenie ewakuacyjne), -telefonicznej, -informatycznej, -antenowej na potrzeby radiotelefonów dla Powiatowego Stanowiska Kierowania, -przeciwpożarowej, -monitoringu, -systemu kontroli dostępu do pomieszczeń, -systemu powiadamiania strażaków o wyjeździe do akcji, -zdalnego otwierania bram garażowych i wjazdowych, -antenowej RTV, -radiowęzła, -sygnalizacji drogowej, -odgromowej, -automatycznych urządzeń rozłączających dla pojazdów pożarniczych d.instalacji sanitarnej, -C.W.U i woda zimna, -kanalizacja, -C.O. -Pozyskiwanie energii odnawialnej, -system odciągu spalin w garażach, -klimatyzacji (dla serwerowni, pomieszczeń Powiatowego Stanowiska Kierowania i panelu sekretariatu), -wentylacji i rekuperacji, -sprężonego powietrza na garażach i w warsztacie. 2.Dokonanie wszystkich niezbędnych uzgodnień projektowych z Zamawiającym oraz uzyskanie wszelkich niezbędnych, wymaganych prawem opinii itp. 3.Opracowanie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich do wszystkich branż projektowych (wersja papierowa i elektroniczna w formatach pdf, ath), 4.Wykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (wersja papierowa i elektroniczna w formatach pdf, doc), 5.Zakres opracowania obejmuje projekt budowlano-wykonawczy, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiary i kosztorysy inwestorskie oraz inne opracowania, niezbędne do realizacji inwestycji opracowane na podstawie udostępnionej przez Zamawiającego koncepcji w następujących formach: *projekty budowlano-wykonawcze dla potrzeb uzyskania pozwolenia na budowę 4 egz. w formie wydruku oraz 1 egz. na płycie CD/DVD w formach doc, dwg, pdf, *projekty technologii - 4 egz. w formie wydruku oraz 1 egz. na płycie CD/DVD w formatach doc, dwg, pdf, *przedmiary robót w podziale na poszczególne branże po 4 egz. w formie wydruku oraz 1 egz. na płycie CD/DVD w formacie możliwym do odczytania przez program kosztorysowy, *kosztorys inwestorski zbiorczy z podziałem na poszczególne branże 2 egz. w formie wydruku oraz 1 egz. na płycie CD/DVD w formacie możliwym do odczytania przez program kosztorysowy, *specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót 4 egz. w formie wydruku oraz 1 egz. na płycie CD/DVD, *wizualizacji projektowanego budynku wraz z zagospodarowaniem terenu w formacie ogólnie dostępnym, *uzyskanie prawomocnego pozwolenia na budowę..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego 71.22.10.00 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych 71.24.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania 71.24.20.00 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów 71.24.50.00 - Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje 71.24.80.00 - Nadzór nad projektem i dokumentacją 71.25.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ogłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (zgodnie z § 1 ust. 1 pkt. 1 rozporządzenie RM w sprawie określania dokumentów, jakich zamawiający może żądać od dostawcy lub wykonawcy w celu i potwierdzenia spełnienia warunków o których mowa w art.22 ust.1 ustawy PZP) wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed terminem otwarcia ofert.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Potwierdzenie zrealizowanych zamówień o porównywalnym charakterze i o wartości porównywalnej z wartością tego postępowania wykonanych w przeciągu ostatnich 3 lat.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie zgodne z prawdą.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://kppsp-znin.manifo.com/przetarg
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Żninine
ul. Spokojna 24 88-400 Żnin.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2013 godzina 09:00, miejsce: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Żninine ul. Spokojna 24 88-400 Żnin.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŻNINA
- Zakup i dostawa odlewów kompletnych zestawów kołowych do wagonów osobowych kolejki wąskotorowej dla Muzeum Ziemi Pałuckiej w Żninie
- zakup i dostawa odlewów kompletnych zestawów kołowych do wagonów osobowych kolejki wąskotorowej dla Muzeum Ziemi Pałuckiej w Żninie
- Remonty cząstkowe nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Żnin
- Przebudowa drogi gminnej nr 130227C w miejscowości Dobrylewo
więcej: przetargi w Żninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w Gminie Tomice
- Budowa ścieżki terenowo- rowerowej typu "Cross Country" wraz z zagospodarowaniem terenu, niezbędną infrastrukturą techniczną, niezbędnymi obiektami budowlanymi i obiektami małej architektury
- Rozbudowa sieci wodociągowej na nowych osiedlach wraz z przebudową istniejącej oraz budową sieci kanalizacji sanitarnej w Gminie Dominowo
- Odbudowa i renowacja kapliczki przydrożnej z figurą św. Jana Nepomucena w Piotrawinie
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowych wraz z nadzorem autorskim
- Budowa tężni solankowej w miejscowości Maniowy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.