eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tuliszków › Prowadzenie zajęć integracji sensorycznej dla dzieci w wieku przedszkolnym na terenie Gminy Tuliszków

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-08-31

Tuliszków: Prowadzenie zajęć integracji sensorycznej dla dzieci w wieku przedszkolnym na terenie Gminy Tuliszków
Numer ogłoszenia: 324834 - 2012; data zamieszczenia: 31.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 304108 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina i Miasto Tuliszków, Plac Powstańców Styczniowych 1, 62-740 Tuliszków, woj. wielkopolskie, tel. 063 2793116, faks 063 2892105.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie zajęć integracji sensorycznej dla dzieci w wieku przedszkolnym na terenie Gminy Tuliszków.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć integracji sensorycznej dla dzieci w wieku przedszkolnym z terenu gminy Tuliszków, w budynku sali sportowej w Tuliszkowie na specjalnie przystosowanej do tego typu zajęć sali integracji sensorycznej. 2. Zajęcia będą prowadzone w okresie od 1 września 2012 roku do 31 stycznia 2014 roku. Zajęcia będą prowadzone przez dwóch terapeutów, po 450 godz. dla każdego terapeuty na pracę z dziećmi wraz udziałem rodziców (15 dzieci * ok. 30 godz. na 1 dziecko). 3. Szczegółowy zakres obowiązków : a) diagnozowanie dzieci z dysfunkcjami rozwojowymi, b) opracowanie indywidualnego programu terapeutycznego c) prowadzenie zajęć specjalistycznych d) współpraca z nauczycielami, rodzicami, e) prowadzenie dokumentacji 4. Wykonawcy wyłonieni w postępowaniu zatrudnieni zostaną na podstawie umowy zlecenia 5. Wynagrodzenie wykonawcy będzie naliczane wg. faktycznej ilości przepracowanych godzin, na podstawie kart pracy i dzienników zajęć. 6. Zmawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia w trakcie realizacji umowy zakresu opisanego przedmiotu zamówienia. Ilość godzin do przepracowania podana w SIWZ jest wartością szacunkową, służy obliczeniu ceny oferty i może ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy będzie przysługiwać tylko wynagrodzenie wynikające z faktycznie zrealizowanych usług. 7. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn. Przedszkolaki górą współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.1 - Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.11.00.00 - Usługi szkolnictwa przedszkolnego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn. Przedszkolaki górą współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.1 - Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CENTRUM WSPIERANIA ROZWOJU DZIECKA Agnieszka Grzelak, u. Spółdzielców 46/14P 62-510 Konin, 62-510 Konin, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 72000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 71100,00

  • Oferta z najniższą ceną: 71100,00 / Oferta z najwyższą ceną: 71100,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.