eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BieruńOrganizacja zielonych lekcji nad morzem dla około 75 (+, - 10 %) uczniów klas III Szkoły Podstawowej nr 3 w Bieruniu, w tym przewóz uczniów autokarem do miejsca wypoczynku i z powrotem

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-02-02

Bieruń: Organizacja zielonych lekcji nad morzem dla około 75 (+, - 10 %) uczniów klas III Szkoły Podstawowej nr 3 w Bieruniu, w tym przewóz uczniów autokarem do miejsca wypoczynku i z powrotem
Numer ogłoszenia: 32484 - 2012; data zamieszczenia: 02.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 3 w Bieruniu , ul. Węglowa 11, 43-155 Bieruń, woj. śląskie, tel. 032 2162970, faks 032 2162970.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp3.bierun.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła Podstawowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja zielonych lekcji nad morzem dla około 75 (+, - 10 %) uczniów klas III Szkoły Podstawowej nr 3 w Bieruniu, w tym przewóz uczniów autokarem do miejsca wypoczynku i z powrotem.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest organizacja zielonych lekcji nad morzem dla około 75 uczniów klas III SP-3 w tym: podstawienia w obie strony, zgodnie z ustalonym harmonogramem, czystego, sprawnego technicznie autokaru wysokiej klasy klimatyzacja, WC, DVD spełniającego wszelkie wymogi zezwalające na przewóz dzieci, zapewnienie dwóch kierowców, przejazd w ciągu dnia, zapewnienie ubezpieczenia autokaru oraz wymaganych koncesji, zapewnienia w przypadku awarii zastępczego autokaru na własny koszt, zakwaterowanie w jednym budynku, w którym znajduje się stołówka, w pokojach 2 - 4 osobowych z pełnym węzłem sanitarnym łazienka w każdym z pokoi; jednakowy standard pokoi dla wszystkich dzieci; zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków pobytu uczniów w trakcie 15 dniowego turnusu, 14 noclegów nad otwartym morzem ,duże miasta wykluczone, w małym ośrodku wypoczynkowym, maksymalnie do 180 miejsc, z bezpośrednim przejściem do morza,nie oddzielony od morza ulicą; pomoc przy wyładunku i załadunku bagażu; ciepła kolacja w dniu przyjazdu, śniadanie i prowiant na drogę powrotną, wyżywienie 3 x dziennie + podwieczorek, zgodne z zasadami higieny oraz racjonalnego żywienia dzieci, odpowiadające standardom pod względem ilości jak i jakości oraz wartości odżywczych, posiłek dla wszystkich na jedna zmianę; zapewnienie sali do zajęć dydaktycznych wyposażonej w tablicę, kredę; możliwość korzystania na terenie ośrodka z ogrodzonego placu zabaw i boiska; stała opieka medyczna + podstawowe leki ; atrakcyjne spędzenie zielonej szkoły poprzez: realizację profilaktyki zdrowotnej, zorganizowanie dwóch wycieczek autokarowych, jedna turystyczno- krajoznawcza, druga rekreacyjna, rejs statkiem, korzystanie w czasie niepogody ze sprzętu audiowizualnego w świetlicy, zapewnienie korzystania z zaplecza sportowo-rekreacyjnego, ogrodzone boisko na terenie ośrodka, zorganizowanie ogniska z pieczeniem kiełbasek, organizację dyskotek ewentualnie inne atrakcje; zapewnienie bezpłatnego pobytu i odrębnych pokoi dla opiekunów 1 na 15 dzieci i kierownika; zapewnienie ogrzewania w przypadku niskich temperatur, zapewnienie bezpłatnego pobytu dla opiekuna dziecka niepełnosprawnego, ośrodek przystosowany dla osób niepełnosprawnych,dziecko na wózku inwalidzkim.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.24.00.00 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych 60.17.20.00 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą 85.10.00.00 - Usługi ochrony zdrowia .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 23.05.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymaga się

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: tak

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Ocena spełnienia warunku będzie dokonana wg zasady: spełnia / nie spełnia, na podstawie przedłożonego przez wykonawcę : - oświadczenia (zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia warunku będzie dokonana wg zasady: spełnia/ nie spełnia, na podstawie przedłożonego przez wykonawcę : - oświadczenia (zgodnie z art.22 ust.1 pkt 2 ustawy PZP).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia warunku będzie dokonana wg zasady: spełnia/ nie spełnia, na podstawie przedłożonego przez wykonawcę : - oświadczenia (zgodnie z art.22 ust.1 pkt 3 ustawy PZP).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia warunku będzie dokonana wg zasady: spełnia/ nie spełnia, na podstawie przedłożonego przez wykonawcę : - oświadczenia (zgodnie z art.22 ust.1 pkt 3 ustawy PZP).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia warunku będzie dokonana wg zasady: spełnia/ nie spełnia, na podstawie przedłożonego przez wykonawcę: - oświadczenia (zgodnie z art.22 ust.1 pkt 4 ustawy PZP).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz oferty Prezentację fotograficzną, folder, stronę internetową obiektu. Dokładny i rzetelny opis bazy lokalowej, (zgodnie ze specyfikacją część III pkt. 2, Oświadczenie o posiadaniu opinii lub protokołu okresowej kontroli Państwowej Straży Pożarnej, Opinia Sanepidu lub Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w zakresie czystości powietrza.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp3.bierun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa nr 3 w Bieruniu ul. Węglowa 11 43-155 Bieruń.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.02.2012 godzina 13:00, miejsce: Szkoła Podstawowa nr 3 w Bieruniu ul. Węglowa 11 43-155 Bieruń sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.