Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-02-02
Bieruń: Organizacja zielonych lekcji nad morzem dla około 75 (+, - 10 %) uczniów klas III Szkoły Podstawowej nr 3 w Bieruniu, w tym przewóz uczniów autokarem do miejsca wypoczynku i z powrotem
Numer ogłoszenia: 32484 - 2012; data zamieszczenia: 02.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 3 w Bieruniu , ul. Węglowa 11, 43-155 Bieruń, woj. śląskie, tel. 032 2162970, faks 032 2162970.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp3.bierun.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła Podstawowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja zielonych lekcji nad morzem dla około 75 (+, - 10 %) uczniów klas III Szkoły Podstawowej nr 3 w Bieruniu, w tym przewóz uczniów autokarem do miejsca wypoczynku i z powrotem.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest organizacja zielonych lekcji nad morzem dla około 75 uczniów klas III SP-3 w tym: podstawienia w obie strony, zgodnie z ustalonym harmonogramem, czystego, sprawnego technicznie autokaru wysokiej klasy klimatyzacja, WC, DVD spełniającego wszelkie wymogi zezwalające na przewóz dzieci, zapewnienie dwóch kierowców, przejazd w ciągu dnia, zapewnienie ubezpieczenia autokaru oraz wymaganych koncesji, zapewnienia w przypadku awarii zastępczego autokaru na własny koszt, zakwaterowanie w jednym budynku, w którym znajduje się stołówka, w pokojach 2 - 4 osobowych z pełnym węzłem sanitarnym łazienka w każdym z pokoi; jednakowy standard pokoi dla wszystkich dzieci; zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków pobytu uczniów w trakcie 15 dniowego turnusu, 14 noclegów nad otwartym morzem ,duże miasta wykluczone, w małym ośrodku wypoczynkowym, maksymalnie do 180 miejsc, z bezpośrednim przejściem do morza,nie oddzielony od morza ulicą; pomoc przy wyładunku i załadunku bagażu; ciepła kolacja w dniu przyjazdu, śniadanie i prowiant na drogę powrotną, wyżywienie 3 x dziennie + podwieczorek, zgodne z zasadami higieny oraz racjonalnego żywienia dzieci, odpowiadające standardom pod względem ilości jak i jakości oraz wartości odżywczych, posiłek dla wszystkich na jedna zmianę; zapewnienie sali do zajęć dydaktycznych wyposażonej w tablicę, kredę; możliwość korzystania na terenie ośrodka z ogrodzonego placu zabaw i boiska; stała opieka medyczna + podstawowe leki ; atrakcyjne spędzenie zielonej szkoły poprzez: realizację profilaktyki zdrowotnej, zorganizowanie dwóch wycieczek autokarowych, jedna turystyczno- krajoznawcza, druga rekreacyjna, rejs statkiem, korzystanie w czasie niepogody ze sprzętu audiowizualnego w świetlicy, zapewnienie korzystania z zaplecza sportowo-rekreacyjnego, ogrodzone boisko na terenie ośrodka, zorganizowanie ogniska z pieczeniem kiełbasek, organizację dyskotek ewentualnie inne atrakcje; zapewnienie bezpłatnego pobytu i odrębnych pokoi dla opiekunów 1 na 15 dzieci i kierownika; zapewnienie ogrzewania w przypadku niskich temperatur, zapewnienie bezpłatnego pobytu dla opiekuna dziecka niepełnosprawnego, ośrodek przystosowany dla osób niepełnosprawnych,dziecko na wózku inwalidzkim.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.24.00.00 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych 60.17.20.00 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą 85.10.00.00 - Usługi ochrony zdrowia .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 23.05.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie wymaga się
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: tak
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Ocena spełnienia warunku będzie dokonana wg zasady: spełnia / nie spełnia, na podstawie przedłożonego przez wykonawcę : - oświadczenia (zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadają wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia warunku będzie dokonana wg zasady: spełnia/ nie spełnia, na podstawie przedłożonego przez wykonawcę : - oświadczenia (zgodnie z art.22 ust.1 pkt 2 ustawy PZP).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia warunku będzie dokonana wg zasady: spełnia/ nie spełnia, na podstawie przedłożonego przez wykonawcę : - oświadczenia (zgodnie z art.22 ust.1 pkt 3 ustawy PZP).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia warunku będzie dokonana wg zasady: spełnia/ nie spełnia, na podstawie przedłożonego przez wykonawcę : - oświadczenia (zgodnie z art.22 ust.1 pkt 3 ustawy PZP).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia warunku będzie dokonana wg zasady: spełnia/ nie spełnia, na podstawie przedłożonego przez wykonawcę: - oświadczenia (zgodnie z art.22 ust.1 pkt 4 ustawy PZP).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz oferty Prezentację fotograficzną, folder, stronę internetową obiektu. Dokładny i rzetelny opis bazy lokalowej, (zgodnie ze specyfikacją część III pkt. 2, Oświadczenie o posiadaniu opinii lub protokołu okresowej kontroli Państwowej Straży Pożarnej, Opinia Sanepidu lub Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w zakresie czystości powietrza.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp3.bierun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa nr 3 w Bieruniu
ul. Węglowa 11
43-155 Bieruń.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.02.2012 godzina 13:00, miejsce: Szkoła Podstawowa nr 3 w Bieruniu ul. Węglowa 11 43-155 Bieruń sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BIERUNIA
- Budowa ul. Słonecznej (ZRID - dokumentacja)
- Oprac.dokum.projekt.na potrzeby przebudowy drogi powiatowej 5923S, ul. Dzikowej w Lędzinach na odcinku od drogi gminnej ul. Czeremchy do drogi gminnej ul. Dzikowej w ramach usprawnienia komunikac.S1
- Naprawa posadowienia elektronicznej wagi samochodowej typu WSA02 nr 505 zlokalizowanej na Zakładzie Wzbogacania Miałów w Oddziale Piast-Ziemowit Ruch Piast
- Dostawa części zamiennych do obudów ścianowych - TAGOR dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział Zakład Remontowo-Produkcyjny, gr. mat. 295-27-03.
- Dostawa układów sterujących hydraulicznych typu FAMUR dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział Zakład Remontowo - Produkcyjny - nr grupy materiałowej 295-27-19.
- Remont systemów i urządzeń automatyzacji przenośników produkcji ATUT dla Oddziałów Polskiej Grupy Górniczej S.A.
więcej: przetargi w Bieruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ROK SZKOLNY 2025/2026 - Usługi w zakresie dowozu dzieci z terenu gminy Sadki do jednostek oświatowych w okresie od 1 września 2025 roku do czerwca 2026 roku - 1 rok szkolny
- Trening rozwojowy w formie wyjazdowej dla młodzieży usamodzielnianej w ramach projektu pn. "W Rodzinie"
- Organizacja obozów terapeutyczno-rekreacyjnych dla dzieci i opiekunów z rodzin zastępczych
- Wykonanie usług medycznych, tj. całodobowych świadczeń w zakresie badań lekarskich oraz usługi pobrania krwi wobec osób zatrzymanych/ doprowadzonych przez Policję na obszarze działania KMP w Legnicy.
- ORGANIZACJA KOLONII PROFILAKTYCZNO - TERAPEUTYCZNEJ W RAMACH PROJEKTU "AKADEMIA MALUSZKA"
- Organizacja kolonii letnich dla dzieci z terenu Gminy Głogów w 2025 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.