Ogłoszenie z dnia 2016-10-17
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):
www.zojo.katowice.plOgłoszenie nr 324859 - 2016 z dnia 2016-10-17 r.
Katowice: Pełnienie funkcji koordynatora szkolnego w ramach realizacji projektu pt. "Wędrówki szlakami nowoczesnej edukacji - zajęcia dla uczniów katowickich szkół" w podziale na 3 zadania
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt finansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego, Oś Priorytetowa XI Wzmocnienie potencjału edukacyjnego, Działanie 11.1 Ograniczenie przedwczesnego kończenia nauki szkolnej oraz zapewnienie równego dostępu do dobrej jakości edukacji elementarnej, kształcenia podstawowego i średniego, Poddziałanie 11.1.4 Poprawa efektywności kształcenia ogólnego - konkurs
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Obsługi Jednostek Oświatowych, krajowy numer identyfikacyjny
, ul.
ul. Mariacka 23
23,
40014
Katowice, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
, e-mail
, faks
.
Adres strony internetowej (URL): www.zojo.katowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
tak
www.zojo.katowice.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
nie
www.zojo.katowice.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Adres:
ul Mariacka 23, 40-014 Katowice
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji koordynatora szkolnego w ramach realizacji projektu pt. "Wędrówki szlakami nowoczesnej edukacji - zajęcia dla uczniów katowickich szkół" w podziale na 3 zadania
Numer referencyjny: ZP/640/2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiot zamówienia jest wybór wykonawcy na pełnienie funkcji koordynatora szkolnego w ramach realizacji projektu pt. "Wędrówki szlakami nowoczesnej edukacji - zajęcia dla uczniów katowickich szkół" z podziałem na trzy zadania. Każdy z koordynatorów szkolnych będzie miał za zadanie koordynować zadania w przydzielonych mu szkołach w Katowicach, przez cały okres obowiązywania umowy. Zakres zadań koordynatora szkolnego obejmuje w szczególności: a. przestrzeganie postanowień umowy o dofinansowanie Projektu "Wędrówki szlakami nowoczesnej edukacji - zajęcia dla uczniów katowickich szkół", zapisów SIWZ oraz złożonej oferty. b. udział w spotkaniach Zespołu Roboczego. c. udział w spotkaniach roboczych z personelem szkół biorącym udział w projekcie. d. koordynowanie i nadzór nad prawidłowym przebiegiem wszystkich działań projektowych w danej szkole. e. stała i ścisła współpraca z Dyrektorem danej szkoły oraz Kierownikiem projektu. f. przekazywanie na bieżąco do Kierownika projektu informacji o ewentualnie powstałych nieprawidłowościach i problemach w związku z realizacją zadań w projekcie. g. współpracy z Kierownikiem projektu w organizacji akcji promocyjno-informacyjnej. h. organizacji zajęć pozalekcyjnych w szkołach, w tym pośrednictwo pomiędzy zespołem roboczym, a szkołami i osobami prowadzącymi zajęcia w ramach projektu. i. monitoring i nadzór nad realizowanymi zajęciami w danej szkole we współpracy ze Specjalistą ds. obsługi projektu oraz potwierdzania wykonania zadań na comiesięcznych sprawozdaniach przygotowywanych i składanych przez osoby prowadzące zajęcia w ramach Projektu. j. opracowywanie, na podstawie sprawozdań osób prowadzących zajęcia w ramach Projektu, comiesięcznych sprawozdań zbiorczych zawierających kwintesencję wykonanych prac (Załącznik Nr 1 do wzoru umowy). k. przedkładanie do Specjalisty ds. obsługi projektu comiesięcznych sprawozdań potwierdzonych przez Dyrektorów szkół i zatwierdzanych przez Kierownika projektu. l. rekrutacja uczestników do projektu, w tym w szczególności: o przekazywanie Dyrektorom szkół dokumentów rekrutacyjnych, o przyjmowanie i weryfikacja poprawności wypełnienia dokumentów rekrutacyjnych uczniów i uczennic, o nadzorowanie przebiegu rekrutacji w danej szkole oraz czynnego udziału w pracach w Komisji Rekrutacyjnej, o bieżące przekazywanie zebranych i zweryfikowanych dokumentów rekrutacyjnych do Specjalisty ds. ewidencji. m. przekazywanie zebranych i zweryfikowanych dokumentów rekrutacyjnych do Specjalisty ds. ewidencji uczestników, jednak nie rzadziej niż jeden raz w miesiącu. n. nadzoru nad realizacją umów dotyczących dostaw materiałów i pomocy dydaktycznych dla szkoły, gdzie osobą upoważnioną do potwierdzenia odbioru jest Dyrektor Szkoły. o. opracowania w uzgodnieniu z Dyrektorem szkoły kwartalnych harmonogramów form wsparcia realizowanych w danej szkole oraz ich bieżącej aktualizacji: o Harmonogramy należy przekazywać Kierownikowi Projektu na 7 dni roboczych poprzedzających rozpoczęcie kwartału, w którym będą realizowane poszczególne zajęcia. o W przypadku wystąpienia zmian w przekazanych harmonogramach, należy niezwłocznie przekazać zaktualizowany harmonogram Kierownikowi Projektu. p. prowadzenie bieżącego monitoringu prawidłowości realizacji harmonogramu projektu oraz kwartalnych harmonogramów form wsparcia w danej szkole. q. sporządzanie zestawień tabelarycznych uczestników projektu, form wsparcia, itp., wskazanych przez Kierownika projektu. r. archiwizacja dokumentacji związanych z realizacją Projektu zgodnie z wymogami, które zostały określone w umowie o dofinansowanie Projektu. s. udziału w przeprowadzanych kontrolach Projektów w trakcie trwania realizacji, jak i po jego zakończeniu, oraz do sporządzania ewentualnych, wymaganych uzupełnień pokontrolnych, zarówno w trakcie jak i po zakończeniu okresu umowy oraz realizacji Projektu. t. wykonywania innych nie wymienionych zadań, niezbędnych do prawidłowej realizacji Projektu
II.5) Główny kod CPV: 79.42.11.00 - Usługi nadzoru nad projektem inne niż w zakresie robot budowlanych
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 30/06/2018
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Za minimalny poziom zdolności uznane zostanie, wykazanie przez Wykonawcę, że dysponuje minimum jedną osobą odpowiedzialną za świadczenie usług i zdolną do wykonania zamówienia posiadającą co najmniej wykształcenie wyższe I stopnia
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
tak
Informacje dodatkowe:
a) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
b) Zamawiający jednocześnie informuje, iż "stosowna sytuacja" o której mowa w pkt a) wystąpi wyłącznie w przypadku kiedy:
(1) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie w sposób realny będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Uwaga:
Ze względu na zastosowanie w niniejszym przetargu nieograniczonym procedury odwróconej, zobowiązanie podmiotu trzeciego, albo inny dokument, służący wykazaniu udostępnienia potencjału przez podmiot trzeci w zakresie określonym w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp nie musi zostać złożony przez wszystkich Wykonawców do oferty. Zobowiązanie podmiotu trzeciego, albo inny dokument, o którym mowa powyżej będzie żądany przez Zamawiającego na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp wyłącznie od Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona w rankingu ofert pod kątem kryteriów oceny ofert.
(2) Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 ustawy Pzp.
c) Z zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności: zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty, których wskazane zdolności dotyczą
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
nie
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
1. W celu wstępnego potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda od wszystkich Wykonawców: w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 22 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 2. Zgodnie z art. 24 ust. 8 Pzp wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16-20 Pzp, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. - Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu wykonawcy, uzna za wystarczające dowody przedstawione na podstawie art. 24 ust. 8 Pzp
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiający wezwie do złożenia w terminie 5 dni, następujących oświadczeń i dokumentów aktualnych na dzień ich złożenia:
a) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
1. Cena oferty | 60 |
2. DOŚWIADCZENIE osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia w realizacji projektów finansowanych ze środków EFS | 20 |
3. STAŻ osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia w pracy dydaktycznej lub administracyjnej w placówkach oświatowych | 20 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 25/10/2016, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1
Nazwa: Zadanie nr 1
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 1 Pełnienie funkcji koordynatora szkolnego w następujących szkołach: 1. Szkoła Podstawowa nr 18 w Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 1 w Katowicach 2. Szkoła Podstawowa Nr 20 im. Tadeusza Rejtana w Katowicach 3. Szkoła podstawowa w Zespole Szkolno-Przedszkolnym dla Dzieci Niesłyszących i Słabo Słyszących w Katowicach 4. Gimnazjum nr 3 im. Alfreda Szklarskiego w Katowicach 5. Gimnazjum nr 9 im. Romualda Traugutta w Katowicach 6. Gimnazjum nr 31 w Zespole Szkolno-Przedszkolnym dla Dzieci Niesłyszących i Słabo Słyszących w Katowicach 7. Technikum nr 13 w Zespole Szkół Zawodowych im. Romualda Mielczarskiego w Katowicach 8. XV Liceum Ogólnokształcące im. rtm. Witolda Pileckiego w Katowicach 9. XX Liceum Ogólnokształcące w Zespole Szkolno-Przedszkolnym dla Dzieci Niesłyszących i Słabo Słyszących w Katowicach Liczba osób świadczących usługę: 1 osoba; Przewidywany okres realizacji zamówienia: do 30.06.2018 r.; Przewidywane minimalne zaangażowanie w skali miesiąca wynosi 64 godziny
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79421100-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30/06/2018
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
1. Cena oferty | 60 |
2. DOŚWIADCZENIE osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia w realizacji projektów finansowanych ze środków EFS | 20 |
3. STAŻ osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia w pracy dydaktycznej lub administracyjnej w placówkach oświatowych | 20 |
Część nr: 2
Nazwa: Zadanie nr 2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 2 Pełnienie funkcji koordynatora szkolnego w następujących szkołach: 1. Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Katowicach 2. Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Jana III Sobieskiego w Katowicach 3. Szkoła Podstawowa Nr 27 im. Władysława Szafera w Katowicach 4. Gimnazjum nr 12 Zespole Szkół Nr 1 im. gen. Jerzego Ziętka w Katowicach 5. Gimnazjum nr 14 im. Juliusza Słowackiego w Katowicach 6. Gimnazjum nr 35 im. Powstańców Śląskich Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących Nr 2 w Katowicach 7. Technikum nr 8 im. Obrońców Poczty Polskiej w Gdańsku w Katowicach 8. Technikum nr 20 w Zespole Szkół Nr 1 im. gen. Jerzego Ziętka w Katowicach Liczba osób świadczących usługę: 1 osoba; Przewidywany okres realizacji zamówienia: do 30.06.2018 r.; Przewidywane minimalne zaangażowanie w skali miesiąca wynosi 64 godziny
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79421100-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30/06/2018
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
1. Cena oferty | 60 |
2. DOŚWIADCZENIE osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia w realizacji projektów finansowanych ze środków EFS | 20 |
3. STAŻ osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia w pracy dydaktycznej lub administracyjnej w placówkach oświatowych | 20 |
Część nr: 3
Nazwa: Zadanie nr 3
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 3 Pełnienie funkcji koordynatora szkolnego w następujących szkołach: 1. Szkoła Podstawowa Nr 42 im. Józefy Kantorówny w Katowicach 2. Szkoła Podstawowa Nr 44 im. Marii Skłodowskiej-Curie w Katowicach 3. Szkoła Podstawowa Nr 45 im. K. Makuszyńskiego w Katowicach 4. Gimnazjum nr 10 im. Jerzego Kukuczki w Katowicach 5. Gimnazjum nr 11 im. Adama Mickiewicza w Katowicach 6. Gimnazjum nr 13 im. Huberta J. Wagnera w Katowicach 7. Technikum nr 1 w Zespole Szkół Budowlanych im. Powstańców Śląskich w Katowicach 8. Technikum nr 3 w Zespole Szkół Gastronomicznych im. Gustawa Morcinka w Katowicach Liczba osób świadczących usługę: 1 osoba; Przewidywany okres realizacji zamówienia: do 30.06.2018 r.; Przewidywane minimalne zaangażowanie w skali miesiąca wynosi 64 godziny
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79421100-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30/06/2018
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
1. Cena oferty | 60 |
2. DOŚWIADCZENIE osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia w realizacji projektów finansowanych ze środków EFS | 20 |
3. STAŻ osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia w pracy dydaktycznej lub administracyjnej w placówkach oświatowych | 20 |
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Usługi transportowe dla osób z niepełnosprawnościami w 2025 r.
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE I NAPRAWY ELEMENTÓW KONSTRUKCYJNYCH, ODWODNIENIA, WYPOSAŻENIA I URZĄDZEŃ BEZPIECZEŃSTWA RUCHU NA OBIEKTACH INŻYNIERSKICH W CIĄGU SIECI DRÓG WOJEWÓDZKICH WOJEWÓDZTWA ŚLĄSKIEGO.
- KONSERWACJA URZĄDZEŃ WCHODZĄCYCH W SKŁAD WYPOSAŻENIA TECHNICZNEGO TUNELU KATOWICKIEGO I W KOPULE NAD RONDEM
- Dostawa kalorymetru skaningowego
- Obsługa samochodami ciężarowymi zwałów węgla w Polskiej Grupie Górniczej S.A. Oddział KWK Staszic-Wujek (2025-2026)
- Zakup traktorków ogrodowych typu rider (łamany) z osprzętem
więcej: przetargi w Katowicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.