Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-06-06
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: ZAKUP I DOSTAWA OSPRZĘTU KOMPUTEROWEGO Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Jednostka Wojskowa 2063, do kontaktów: Antoni Pawłowski, ul. Banacha 2, 02-097 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6824581, 6824375, 6824121, fax 022 6824108, e-mail: jw2063@neostrada.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.jw2063.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Jednostka Wojskowa 2063, Antoni Pawłowski, Banacha 2, 02-097 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022-6824-121, fax 022-6824-108, e-mail: szp.jw2063@gazeta.pl, www.jw2063.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: jednostka wojskowa; Obrona. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Tak.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP I DOSTAWA OSPRZĘTU KOMPUTEROWEGO. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Magazyny Jednostki Wojskowej 2063 na terenie Warszawy. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa osprzętu komputerowego dla Instytucji będących na zaopatrzeniu Jednostki Wojskowej Nr 2063. 2.Zakres przedmiotowy: wg CPV 30217000-3 - części, akcesoria i wyroby komputerowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi formularz cenowy/oferta wykonawcy zał. nr 2 do SIWZ). ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składanie przez WYKONAWCĘ ofert z równoważnym osprzętem komputerowym. Osprzęt komputerowy stanowiący przedmiot niniejszego zamówienia musi być fabrycznie nowy, dostarczony do ZAMAWIAJĄCEGO w oryginalnych opakowaniach producenta, musi posiadać na opakowaniach zewnętrznych logo i nazwę producenta, opis zawartości i numer katalogowy. W przypadku dostawy zamienników wymagane jest podanie na opakowaniu oznaczenia oryginalnego osprzętu, którego dotyczy zamiennik. W przypadku składania ofert z równoważnym (nie oryginalnym) osprzętem komputerowym, WYKONAWCA zobowiązany jest przedłożyć na każdą pozycję na oferowane przez siebie zamienniki wraz ze składaną ofertą, certyfikat zgodności technicznej z oryginalnymi produktami, wydany przez jednostki posiadające status \notyfikowanej jednostki certyfikującej/kontrolującej\ na mocy ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności ( Dz. U. z 2004 r. Nr 204 poz.2087). 3. Dane techniczne, gwarancje i serwisowanie: w Formularzu Cenowym (zał. Nr 2 do SIWZ), przedmiot zamówienia został opisany normami, parametrami oraz znakami towarowymi dla wskazania WYKONAWCOM standardów jakimi powinien kierować się on przy doborze oferowanego osprzętu komputerowego w składanej ofercie. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Na potwierdzenie spełnienia warunków określonych w pkt. 5 wszyscy WYKONAWCY muszą złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego (KRS) lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 oraz w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) oświadczenie pisemne o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (na formularzu ofertowym określonym w zał. nr 3 do SIWZ), 6) wykaz ważniejszych dostaw za okres ostatnich 3 lat (licząc do daty złożenia oferty) o podobnym charakterze, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, na kwotę nie mniejszą niż 200 tys. zł brutto każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (na formularzu określonym w zał. nr 4 do SIWZ), 7) informację banku, lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym WYKONAWCA posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową WYKONAWCY na kwotę nie mniejszą niż 250.000 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 8) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę nie mniejszą niż 300.000,00 zł., z aktualnym dowodem wpłaty należnej składki ubezpieczenia. 1. Wyżej wymienione dokumenty dostarcza się w oryginale lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez WYKONAWCĘ. 2. W przypadku nie złożenia zastrzeżenia, o którym mowa w art. 8 ust. 3 ustawy Pzp, ZAMAWIAJĄCY może udostępnić ofertę wraz z załącznikami zainteresowanym WYKONAWCOM. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.21.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia stanowi formularz cenowy/oferta wykonawcy zał. nr 2 do SIWZ. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 45
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Nie wymagane. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Nie dotyczy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Nie dotyczy. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Nie dotyczy.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jw2063.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: nie dotyczy. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.06.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 20.06.2007, godzina 10:00, JEDNOSTKA WOJSKOWA 2063 ul. Banacha 2, 00-909 WARSZAWA,pokój 113.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 04.06.2007.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "dostosowanie infrastruktury technicznej w Zakładach Diagnostyki Obrazowej i Radiologii do wymogów technicznych stacji diagnostycznych" - stacje diagnostyczne i sprzęt sieciowy - powtórka
- "Wykonanie izolacji poziomej fragmentu murów w Pałacu w Sztynorcie"
- Dostawa warzyw i owoców
- naprawy i usuwanie awarii wraz z pogotowiem na terenach zewnętrznych administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy w 2025 r.
- Świadczenie usługi przeglądów i konserwacji 2 wind produkcji ORONA zainstalowanych na parkingu wielopoziomowym na terenie Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej -Curie PIB w Warszawie
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Zarządu Mienia Skarbu Państwa w okresie latach 2025-2026 r.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa do Urzędu Miasta Ruda Śląska komputerowych materiałów eksploatacyjnych
- CP-24-1376/2024/UE; Dostawa wyposażenia studia nagrań
- Wyposażenie pracowni w Powiatowym Zespole Szkół nr 1 w Sieradzu - etap I
- Zakup urządzeń UPS i dysków twardych w ramach projektu "Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Starostwie Powiatowym w Lubaczowie"
- Wyposażenie pracowni w Powiatowym Zespole Szkół nr 1 w Sieradzu - etap I
- Dostawa z instalacją i uruchomieniem urządzeń do obróbki sygnału video na potrzeby realizacji obrazu w trakcie wydarzeń artystycznych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.