eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoszalinZakup i dostawa materiałów biurowych, materiałów eksploatacyjnych oraz środków czystości dla Sądu Okręgowego w Koszalinie. Znak sprawy ZP/SO/7/2010.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-11-16

Koszalin: Zakup i dostawa materiałów biurowych, materiałów eksploatacyjnych oraz środków czystości dla Sądu Okręgowego w Koszalinie. Znak sprawy ZP/SO/7/2010.
Numer ogłoszenia: 324897 - 2010; data zamieszczenia: 16.11.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 283349 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy, ul. Waryńskiego 7, 75-950 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 943 428 742, faks 943 423 755.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa materiałów biurowych, materiałów eksploatacyjnych oraz środków czystości dla Sądu Okręgowego w Koszalinie. Znak sprawy ZP/SO/7/2010..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: a) Zakup i dostawa materiałów biurowych. b) Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych. c) Zakup i dostawa środków czystości. Wszystkie artykuły będące przedmiotem zamówienia muszą być wyrobami fabrycznie nowymi, nieużywanymi. Zapotrzebowanie na poszczególne dostawy Zamawiający będzie składał sukcesywnie na podstawie miesięcznych zleceń. Ilość zamawianych artykułów biurowych może ulec zmianie w zależności od aktualnego zapotrzebowania Zamawiającego. Ilość materiałów biurowych, materiałów eksploatacyjnych i środków czystości ma charakter szacunkowy i może ulec zmianie w czasie trwania umowy. Zamawiający może dokonać zmian wyszczególnionego w załącznikach do SIWZ asortymentu na inne materiały biurowe, z tym, że wartość zmiany nie może przekroczyć 5 % ceny oferty wybranej jako najkorzystniejsza.. Zamawiający może dokonać przesunięć ilościowych pomiędzy pozycjami wyszczególnionymi w załącznikach, z tym, że wartość dokonanych przesunięć nie może przekroczyć 5% ceny oferty wybranej jako najkorzystniejsza. Terminy realizacji poszczególnych dostaw będą każdorazowo ustalane, przy czym nie będą one przekraczać 3 dni od dnia zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego. W szczególnie uzasadnionych przypadkach termin dostawy może przekroczyć 3 dni, ale wówczas Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Zamawiającego o przyczynach powstałych opóźnień. Zamawiający zastrzega wystawianie odrębnych faktur przez Wykonawcę na: a) Zakup i dostawę materiałów biurowych. b) Zakup i dostawę materiałów eksploatacyjnych. c) Zakup i dostawę środków czystości. Wykonawca musi dysponować certyfikatem ISO 9001. W przypadku stwierdzenia, że dostarczone artykuły są uszkodzone, posiadają wady uniemożliwiające użytkowanie, a wady i uszkodzenia te nie powstały z winy Zamawiającego, nie spełniają wymagań Zamawiającego określonych w załącznikach, lub dostarczone produkty równoważne nie odpowiadają pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz estetyki wykonania produktom wskazanym przez Zamawiającego - Wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań. A) ZAKUP I DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH. CPV 30190000-7 Różny sprzęt i artykuły biurowe. Szczegółowy wykaz materiałów biurowych i ilości przedstawiono w załączniku nr 1a do SIWZ. B) ZAKUP I DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH. CPV: 30192113-6 Wkłady drukujące, 30125110-5 Toner do drukarek laserowych/faksów, 30125120-8 Toner do fotokopiarek Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych. Zamawiający dopuszcza możliwość zaproponowania produktów równoważnych, gdzie wkłady drukujące - zamienniki równoważne do oryginałów - muszą być produktami kompatybilnymi ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność tuszu, tonera, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do typu zamawianego produktu fabrycznie nowego (nowo wytworzonego w całości, pochodzącego od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony). W przypadku tonerów do drukarek laserowych, faksów, fotokopiarek i kartridży czarnobiałych do drukarek atramentowych, będących produktem równoważnym do oryginalnego, dopuszcza się zastosowanie w produktach materiałów pochodzących z recyklingu jednak poddanych w całości procesowi produkcji, w której bezwzględnie wymieniane są elementy OPC, elementy bezpośrednio wpływające na jakość wydruku, wymianę bądź zerowanie układów elektronicznych, które umożliwiają urządzeniom drukującym właściwe wskazywanie parametrów takich jak: ilość wydrukowanych stron, zużycie tonera. Zaoferowane tonery muszą być tonerami nowymi, nie regenerowanymi, nie poddawanymi procesowi powtórnego napełniania lub wymianie jakichkolwiek elementów, posiadającymi wszystkie parametry techniczne, funkcjonalne, użytkowo i jakościowo identycznymi w stosunku do produktów oryginalnych wskazanych przez Zamawiającego, o wydajności odpowiadającej wydajności tonera oryginalnego pochodzącego od producenta sprzętu lub większej, co potwierdzone zostało wynikami stosownych badań przeprowadzonych zgodnie z wymogami normy ISO 19752 albo ISO 19798. Producent produktów równoważnych musi dysponować certyfikatami ISO 9001 oraz ISO 14001, ponadto musi testować (bezpośrednio lub przez inny podmiot) produkty zgodnie z wymaganiami normy ISO 19752, ISO 19798, ISO 24711, ISO 24712. Certyfikaty ISO 9001, ISO 14001 w zakresie projektowania, produkcji i dystrybucji materiałów eksploatacyjnych muszą być przyznane w całości producentowi materiałów eksploatacyjnych Stosowanie materiałów równoważnych nie może naruszać warunków gwarancji urządzeń. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenie sprzętu spowodowane używaniem zaoferowanych materiałów. Dostarczone materiały eksploatacyjne będą wyprodukowane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dostawą do Zamawiającego - będą posiadały znak firmowy producenta, etykiety zawierające numer katalogowy oraz termin ważności, a także nienaruszone cechy pierwotnego opakowania. Szczegółowy wykaz tonerów wraz z ilościami przedstawiono w załączniku nr 1b do SIWZ. C) ZAKUP I DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI. CPV 39800000-0 środki czyszczące i polerujące Szczegółowy wykaz środków czystości przedstawiono w załączniku nr 1c do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.12.51.10-5, 39.80.00.00-0.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.11.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PARTNER IKA - 90 Sp.j. Iwona Stempień, Krzysztof Stempień, UL. KAMIEŃSKA 23, 72-300 GRYFICE, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 223325,59 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 289916,26

  • Oferta z najniższą ceną: 289916,26 / Oferta z najwyższą ceną: 289916,26

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.