eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PorąbkaPrace ziemne spycharkami w czasie akcji powodziowej na terenie sołectwa Kobiernice gmina Porąbka



Ogłoszenie z dnia 2010-11-16

Porąbka: Prace ziemne spycharkami w czasie akcji powodziowej na terenie sołectwa Kobiernice gmina Porąbka
Numer ogłoszenia: 324917 - 2010; data zamieszczenia: 16.11.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Porąbka, ul. Krakowska 3, 43-353 Porąbka, woj. śląskie, tel. 033 8272802, 8272815, 8272810, faks 033 8272802.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace ziemne spycharkami w czasie akcji powodziowej na terenie sołectwa Kobiernice gmina Porąbka.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Robót ziemnych przy użyciu spycharek typu TD-25G i TD-20 przy regulacji koryta rzeki Soła w Kobiernicach gmina Porąbka - udział w akcji powodziowej oraz usuwanie skutków powodzi..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.50.00.00 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Roboty zimne przy użyciu 2 szt. spycharek TD-25 w trakcie akcji powodziowej na terenie sołectwa Kobiernice gmina Porąbka

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.09.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Usługi Ziemne Spycharko-Koparką A.Bogunia B.Jarzyna, Jaszczurowa 327, 34-106 Mucharz, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 189000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 230580,00

  • Oferta z najniższą ceną: 230580,00 / Oferta z najwyższą ceną: 230580,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Roboty zimne przy użyciu 1 szt. spycharki TD-20 w trakcie akcji powodziowej na terenie sołectwa Kobiernice gmina Porąbka

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.09.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Usługi transportowe, Pośrednictwo Usługi Koparko-Spycharką, Ładowarkami Andrzej Styrna, Mucharz 133, 34-106 Mucharz, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 90000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 109800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 109800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 109800,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Uzasadnienie prawne: ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia. Uzasadnienie faktyczne: prace prowadzone w korycie rzeki Soła w km 26+00 - 27+00. mają na celu natychmiastowe zabezpieczenie uszkodzonego w trakcie ulew (trwających wciąż od 31.08.2010r.) wału przeciwpowodziowego: jego przerwanie spowoduje zalanie ujęcia wody pitnej i około 100 budynków mieszkalnych. Zakres prac obejmuje roboty ziemne w korycie rzeki polegające na przepychaniu rumoszu, co zwiększy przepustowość koryta i jednocześnie doprowadzi do usypania filaru ziemnego zabezpieczającego zagrożony odcinek wału. W chwili obecnej, w trakcie trwania akcji powodziowej jest to jedyna możliwość zabezpieczenia wału. Do wykonania prac niezbędne jest użycie ciężkich spycharek, które mogą pracować w rwącym nurcie Soły i pozwolą na rozpoczęcie prac natychmiast, przed opadnięciem wód powodziowych. Zlecenie prac wynika z działalnia żywiołu, czyli z powodu okoliczności zupełnie nie zależnych od zamawiającego, których nie był w stanie przewidzieć. Podjęte działania mają na celu maksymalne ograniczenie skutków ulew z ostatnich dni, zagrażających zarówno zdrowi jak i życiu mieszkańców gminy oraz mogących spowodować szkody o znacznych rozmiarach.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.