To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-08-31
Łódź: Dostawa mebli biurowych i archiwizacyjnych kompatybilnych z systemem firm: MARO I WALLER wraz z ich montażem i ustawieniem w pomieszczeniach Łódzkiego Ośrodka Geodezji.
Numer ogłoszenia: 324966 - 2012; data zamieszczenia: 31.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 281646 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Łódzki Ośrodek Geodezji, ul. Traugutta 21/23, 90-113 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 6374706, faks 42 6374777.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli biurowych i archiwizacyjnych kompatybilnych z systemem firm: MARO I WALLER wraz z ich montażem i ustawieniem w pomieszczeniach Łódzkiego Ośrodka Geodezji..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa mebli biurowych i archiwizacyjnych kompatybilnych z systemem firm Maro i Waller wraz z ich montażem i ustawieniem w pomieszczeniach Łódzkiego Ośrodka Geodezji. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę mebli biurowych i archiwizacyjnych kompatybilnych z systemem firm MARO i WALLER wraz z ich montażem i ustawieniem w pomieszczeniach Łódzkiego Ośrodka Geodezji zgodnie z opisami zawartymi w załącznikach do do s.i.w.z. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w poszczególnych częściach na dostawy i montaż mebli biurowych i archiwizacyjnych zawierają formularze (w poszczególnych częściach)rzeczowo jakościowe dla pomieszczeń.Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający przewiduje zwiększenie zakresu w poszczególnych częściach zamówienia w trakcie trwania umowy. W tym celu Zamawiający skorzysta z prawa opcji w wysokości: do 100 % zamówienia podstawowego wyszczególnionych w poszczególnych częściach w formularza rzeczowo-cenowego.Zasady dotyczące realizacji zamówienia objętego prawem opcji oraz warunków gwarancji i kar umownych będą takie same, jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego.Zamówienie objęte prawem opcji będzie realizowane w cenach jednostkowych zamówienia podstawowego tj: określonych w formularzu rzeczowo-cenowym..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.13.10.00 - Regały biurowe 39.13.11.00 - Regały archiwalne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa regałów kompatybilnych z systemem firmy WALLER lub równoważnych.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- WALLER POLSKA Sp. z o.o., ul. Załogowa 6, 80-557 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 21694,74
Oferta z najniższą ceną: 21694,74 / Oferta z najwyższą ceną: 21694,74
Waluta: PLN.
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa mebli recepcyjnych kompatybilnych z systemem firmy MARO lub równoważnych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MEBLE POLSKA CENTRALNA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MEBLE POLSKA CENTRALNA SP. Z O.O.
- OFFICE PLUS Warszawa Sp. z o.o., ul. Słupecka 4/85, 02-309 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 15274,75
Oferta z najniższą ceną: 15274,75 / Oferta z najwyższą ceną: 15274,75
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Świadczenie usług tłumaczenia dla Uniwersytetu Łódzkiego
- Usługa rezerwacji biletów lotniczych wraz z dostawą dla pracowników, doktorantów i studentów Uniwersytetu Medycznego w Łodzi oraz gości zagranicznych
- Wykonanie robót budowlanych polegających na usunięciu stwierdzonych nieprawidłowości stanu technicznego budynków administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w podziale na 2 części.
- ZP/149/2024 - Zakup maszyn czyszczących z bateriami litowymi z trakcją na potrzeby CSK UM w Łodzi
- Dostawa sprzętu kamerowego na potrzeby PWSFTviT im. Leona Schillera w Łodzi - Easyrig 5 Vario (5-17kg) wraz z Easyrig Stabil G3
- "Świadczenie usługi restauracyjnej podczas Wojewódzkiej Olimpiady Wiedzy o HIV/AIDS"
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli biurowych do PBW Krosno, Filia w Sanoku, ul. Lipińskiego 63
- Dostawa foteli obrotowych (2 sztuki) dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Dostawa z wniesieniem i montażem krzeseł, hokerów, sof, stelaży metalowych oraz dostawa z wniesieniem regałów metalowych dla Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu z podziałem na 6 części.
- Dostawa wraz z montażem archiwalnych regałów przesuwnych dla zadania inwestycyjnego pn. "Budowa budynku dla Prokuratury Rejonowej w Legionowie, przy ul. Jana III Sobieskiego 47 i 47A w Legionowie
- "Dostawa wyposażenia do Szkoły Podstawowej w Kobylanach."
- Zakup i dostawę mebli medycznych i socjalno-bytowych wraz z montażem na potrzeby Szpitalnego Oddziału Ratunkowego - projekt realizowany ze środków Ministerstwa Zdrowia
więcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.