eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wierzchowo › Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy ziemiopłodów , warzyw przetworzonych oraz jabłek zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-10-07

Wierzchowo: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy ziemiopłodów , warzyw przetworzonych oraz jabłek zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.
Numer ogłoszenia: 324998 - 2011; data zamieszczenia: 07.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny Wierzchowo , ul. Szkolna 8, 78-530 Wierzchowo, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3618569 w. 245, faks 094 3618589.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy ziemiopłodów , warzyw przetworzonych oraz jabłek zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - ziemniaki jadalne 67 000 kg Część II - marchew 7 000 kg - burak ćwikłowy 7 000 kg - cebula 4 000 kg - kapusta biała 5 000 kg - kapusta kiszona 4 000 kg - ogórek kiszony 2 000 kg - por 2 000 kg - seler 3 000 kg - pietruszka 1 500 kg Część III - jabłko konsumpcyjne 15 000 kg.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.21.21.00-1, 03.22.11.12-4, 03.22.11.11-7, 03.22.11.13-1, 03.22.14.10-3, 15.33.11.42-4, 15.33.10.00-7, 03.22.10.00-6, 03.22.23.21-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: ne dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    Zamawiający określa następujące oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć Wykonawcy: 1. druk Formularz ofertowy, który należy sporządzić wg wzoru druku załączonego przez Zamawiającego (Załącznik Nr 1 do SIWZ); 2. oświadczenie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1, 2 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późniejszymi zmianami) o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik Nr 2 do SIWZ), 3. oświadczenie o akceptacji projektu umowy (Załącznik Nr 3 do SIWZ), 4. druk oświadczenia o spełnieniu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późniejszymi zmianami) oraz, którzy; 1.nie zostali wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1, 2 w/w ustawy z dnia 29.01.2004 r.- Prawo zamówień publicznych z późniejszymi zmianami, 2.spełniają wymagania określone w niniejszej SIWZ. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów (Załączników). 5. brak formularza ofertowego lub jakiegokolwiek z w/w załączników spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy.

    III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny ul. Szkolna 8 78-530 Wierzchowo Dział Kwatermistrzowski.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Zakład Karny ul. Szkolna 8 78-530 Wierzchowo Sekretariat.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ziemniaki jadalne - 67000 kg.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ziemniaki jadalne - 67000 kg.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.21.21.00-1.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: warzywa.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - marchew 7 000 kg - burak ćwikłowy 7 000 kg - cebula 4 000 kg - kapusta biała 5 000 kg - kapusta kiszona 4 000 kg - ogórek kiszony 2 000 kg - por 2 000 kg - seler 3 000 kg - pietruszka 1 500 kg.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.11.12-4, 03.22.11.11-7, 03.22.11.13-1, 03.22.14.10-3, 15.33.11.42-4, 15.33.10.00-7, 03.22.10.00-6.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: jabłko konsumpcyjne 15000 kg.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: jabłko konsumpcyjne 15000 kg.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.23.21-9.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.