To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-12-08
Jeżów Sudecki: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Euroregionalne Centrum Spotkań Gmin Partnerskich -Etap II w Jeżowie Sudeckim , ul. Kręta 27
Numer ogłoszenia: 324999 - 2011; data zamieszczenia: 08.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 294931 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Jeżów Sudecki, ul. Długa 63, 58-521 Jeżów Sudecki, woj. dolnośląskie, tel. 075 7132254, faks 075 7132254.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Euroregionalne Centrum Spotkań Gmin Partnerskich -Etap II w Jeżowie Sudeckim , ul. Kręta 27.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Pełnienie nadzoru inwestorskiego dotyczy realizacji zamówienia pn. Euroregionalne Centrum Spotkań Gmin Partnerskich Jeżowie Sudeckim ,ul. Kręta 27, z planowanym terminem rozpoczęcia 23 listopada 2011 r. i podpisaniem protokołu końcowego odbioru - 15 września 2012 r. Wykonawcą zadania inwestycyjnego została wybrana firma PRE-FABRYKAT Spółka z ograniczona odpowiedzialnością - Miłków. Zakres zadania inwestycyjnego obejmuje : adaptację wraz z rozbudową budynku d. Szkoły Szybowcowej na Euroregionalne Centrum Spotkań Gmin Partnerskich- Etap II w Jeżowie Sudeckim , ul. Kręta 27. Budynek d. Szkoły Szybowcowej składa się z dwóch zasadniczych części: - budynku głównego ( części wysokiej) - 3 kondygnacyjnego, z poddaszem nieużytkowym, - części niskiej - 2 kondygnacyjnej, z poddaszem nieużytkowym. W ramach adaptacji i niewielkiej dobudowy zaprojektowano następujące grupy pomieszczeń stanowiące wyodrębnione zespoły funkcjonalne: A. Część wysoka przyziemie: -pracownia modelarska dla młodzieży, -pomieszczenia magazynowe przeznaczone dla służb komunalnych, -pomieszczenia magazynowe, -kotłownia, parter: - hall wejściowy wraz z nowoprojektowaną klatką schodową główną, - zespół biblioteki centrum euroregionalnego z działem informatycznym, - sala tradycji lotniczych, - zespół pomieszczeń biurowo-administracyjnych, I piętro: - zespół pięciu pokoi gościnnych ( każdy z łazienka i przedsionkiem) z kuchnią oraz pom. magazynowymi, - zespół pomieszczeń oświatowych (sala spotkań oświatowych, pracownia plastyczna, pracownia komputerowa, poddasze ; nie zmienia swojego przeznaczenia i pozostaje jako nieużytkowe. B. Część niska przyziemie: - zespół pomieszczeń ochotniczej straży pożarnej wraz z dobudowanym garażem przeznaczonym na 2 wozy bojowe typu średniego ( z wyłączeniem części pomieszczeń wykonanych w ramach I etapu) - zespół hallu wejściowego do Sali wielofunkcyjnej z zapleczem sanitarno-higienicznym, - pomieszczenie wentylatorni, parter: - sala wielofunkcyjna z zapleczem kuchennym oraz zespołem sanitariatów ogólnych. Charakterystyczne parametry techniczne: [ z uwzględnieniem powierzchni pomieszczeń wyłączonych z postępowania ] - powierzchnia zabudowy - 938,31 m2 w tym projekt. dobudowy 141,16 m2 - powierzchnia użytkowa ogółem - 1 660,53 m2 133,70 m2 - kubatura budynku - 8 410,00 m3 705,00 m3 - szerokość elewacji frontowej - 23,94 m - wysokość budynku - 19,95 m 2. Zakres rzeczowy nadzoru inwestorskiego, stanowiącego przedmiot postępowania obejmuje: 1- sprawowanie nadzoru inwestorskiego, wynikającego z obowiązujących przepisów a określonych głównie przez Prawo Budowlane w artykułach 17, 25 i 26, w branżach : a) konstrukcyjno-budowlanej b) instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych , gazowych c) instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i energetycznych. Rolę koordynatora dla wszystkich branż pełni inspektor nadzoru branży-konstrukcyjno-budowlanej. 2- udział w przekazaniu placu budowy Wykonawcy 3- reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z pozwoleniem na budowę, z dokumentacją projektową , specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót , obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej. Wymagana ilość pobytów na budowie - minimum dwa (2) razy w ciągu tygodnia. 4- dopilnowanie, żeby cały zakres rzeczowy objęty dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót - został wykonany , 5- nadzór nad jakością wykonywanych robót i kontrola jakości materiałów celem uniknięcia zastosowania materiałów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie. Zatwierdzenie zastosowania materiałów, przedłożonych przez wykonawcę w formie próbek i/lub dokumentów wymaganych ustawą Prawo Budowlane i Dokumentacją projektową, przez inspektora nadzoru winno być dokonane niezwłocznie, jednak nie później niż w następnym dniu roboczym . 6- sprawdzanie i odbiór robót ulegających zakryciu lub zanikających - w terminie do 2 dni roboczych od daty otrzymania zgłoszenia poprzez wpis do dziennika budowy, 7- sprawdzanie obmiaru robót w zakresie niezbędnym do ustalenia wykonanych zakresów robót - w terminie do 7 dni roboczych od daty otrzymania zgłoszenia poprzez wpis do dziennika budowy i na zasadach określonych w § 13 Projektu umowy na roboty budowlane , 2.1. Kiedy tylko Inspektor Nadzoru wymaga, aby jakakolwiek część robót została zmierzona, to uprzedza o tym Kierownika Budowy, który winien: a) niezwłocznie wziąć udział lub wysłać wykwalifikowanego zastępcę, który pomoże Inspektorowi Nadzoru w dokonaniu pomiarów oraz b) dostarczyć wszelkich szczegółowych informacji, żądanych przez Inspektora Nadzoru. 2.2. Jeżeli Kierownik Budowy nie stawi się, ani nie przyśle zastępcy, to pomiary dokonane przez Inspektora Nadzoru będą uznane za wierne. 2.3. Kierownik Budowy winien brać udział w obmiarach w wyznaczonym czasie i miejscu, zbadać i uzgodnić z Inspektorem Nadzoru zapisy dotyczące obmiarów, a następnie podpisać je - jeśli zostaną uzgodnione. Jeżeli Kierownik Budowy nie weźmie udziału w obmiarach, to zapisy będą uznawane za wierne. 2.4. Jeżeli Kierownik Budowy zbada i nie zgodzi się z zapisami i/lub nie podpisze zapisów jako uzgodnionych, to powinien zgłosić Inspektorowi Nadzoru swoje zastrzeżenia co do tego, w jakiej części kwestionuje zapisy jako niedokładne. Po otrzymaniu takiego zgłoszenia Inspektor Nadzoru winien sprawdzić te zapisy i potwierdzić je lub zmienić. Jeżeli Kierownik Budowy nie zgłosi Inspektorowi Nadzoru swojego sprzeciwu w ciągu 7 dni od otrzymania wezwania do sprawdzenia, to zostaną one uznane za wierne, 8- sprawdzanie i odbiór skończonych elementów robót, podlegających odbiorowi częściowemu - w terminie do 5 dni roboczych od daty otrzymania zgłoszenia poprzez wpis do dziennika budowy, 9- sprawdzenie i odbiór robót objętych odbiorem końcowym - w terminie do 7 dni roboczych od daty wpisu o zakończeniu przedmiotu umowy potwierdzenie w dzienniku budowy osiągnięcia gotowości do odbioru, 10- uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych , których obowiązek przeprowadzenia wynika z przepisów szczególnych, 11- wydawanie kierownikowi budowy i kierownikom robót poleceń dotyczących usuwania nieprawidłowości lub zagrożeń , 12- egzekwowanie od wykonawcy przedstawiania, na każde żądanie Zamawiającego, dokumentów/ dowodów dopuszczenia do stosowania materiałów i wyrobów budowlanych, 13- egzekwowanie od kierownika budowy i kierowników robót dokonanie poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, 14- dopilnowanie , ze strony Zamawiającego, przestrzegania na budowie przepisów bhp , 15- wstrzymanie dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie lub spowodowała niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją projektową lub pozwoleniem na budowę, 16- wskazywanie możliwości powstania ewentualnych opóźnień lub zagrożeń w realizacji zadania, 17- analiza i ocena dotycząca proponowanych przez wykonawcę sposobów rozwiązywania powstałych problemów oraz przewidywanych zagrożeń, 18- uczestniczenie w organizowanych przez Zamawiającego systematycznych naradach koordynacyjnych , planowanych nie rzadziej niż jeden raz co dwa tygodnie, 19- przyjęcie od wykonawcy skompletowanej, całościowej dokumentacji powykonawczej, sprawdzenie jej kompletności poprzez dokonanie stosownej adnotacji i uczestniczenie w czynnościach odbioru końcowego przekazywanego zadania ( dotyczy etapów i całości ), 20- przygotowanie materiałów umożliwiających uzyskanie decyzji - pozwolenia na użytkowanie, 21- uczestniczenie w bieżącym i końcowym rozliczeniu finansowym zadania ( dotyczy etapów i całości ), 22- przygotowanie informacji do sporządzenia dowodów przekazania - przejęcia na majątek środków trwałych OT, 23- uczestniczenie w odbiorze końcowym, odbiorze pogwarancyjnym oraz przeglądach gwarancyjnych , 24- w przypadku wystąpienia robót dodatkowych - uzupełniających prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad ich realizacją , za dodatkowym wynagrodzeniem wyliczonym wskaźnikiem procentowym od wartości netto zamówienia uzupełniającego nie wyższym niż przeliczonym dla zamówienia podstawowego.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie jest dofinansowane środkami Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego : INWESTUJEMY W WASZĄ PRZYSZŁOŚĆ , w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Polska-Saksonia 2007-2013.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 8.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "INWEST"- SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "INWEST"- SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- Przedsiębiorstwo Wielobranżowe INWEST- Spółka z o.o., Bagienna 1, 59-220 Legnica, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 58536,59 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 42000,00
Oferta z najniższą ceną: 9600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 121676,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa skrzydła E budynku Sądu Rejonowego w Gdyni przy ul. Jana z Kolna 55"
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 454 na odcinku Pokój - Zieleniec
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej i elektrycznej
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: "Zagospodarowanie terenu Stadionu Beskid w Andrychowie - etap I"
- Świadczenie usługi Inżyniera kontraktu dla opracowania dokumentacji oraz translokacji zabytkowej chałupy drewnianej z ulicy Przyszłości na teren Parku Edukacyjnego "Branice"
- Nadzór Inwestorski wielobranżowy konstrukcyjno-budowlany, sanitarny oraz elektryczny dot. zadania pn.: "Budowa hali sportowej wraz z łącznikiem przy Zespole Szkół w Wołominie, ul. Legionów 85"
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.