eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czarne99/OG-brem-bes/2010

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-08

Czarne: 99/OG-brem-bes/2010
Numer ogłoszenia: 325016 - 2010; data zamieszczenia: 08.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4141 , ul. 27-go Lutego, 77-330 Czarne, woj. pomorskie, tel. 0-59 8320279, faks 0-59 8320246.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa MON.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 99/OG-brem-bes/2010.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zakup i dostawa: materiałów lutowniczych, ściernych, obróbki drewna, artykułów chemii motoryzacyjnej, artykułów metalowych, farb specjalnych, materiałów z gumy i z tworzyw sztucznych, materiałów tapicerskich, materiałów BHP, płynów specjalnych oraz materiałów innych niesklasyfikowanych . 9 -zadań.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.31.51.00-2, 19.52.00.00-7, 14.81.00.00-2, 39.83.12.50-3, 44.51.20.00-2, 44.81.00.00-1, 44.16.42.00-9, 19.21.25.00-0, 35.11.30.00-9, 39.83.12.50-3, 24.00.00.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium: 1) Dla zadania nr 1 w wysokości - 370,00zł; ( słownie: trzysta siedemdziesiąt złotych 00/100) 2) Dla zadania nr 2 w wysokości - 190,00zł; ( słownie: sto dziewięćset złotych 00/100) 3) Dla zadania nr 3 w wysokości - 1 290,00 zł; ( słownie: jeden tysiąc dwieście złotych 00/100) 4) Dla zadania nr 4 w wysokości - 860,00 zł; ( słownie: osiemset sześćdziesiąt złotych 00/100) 5) Dla zadania nr 5 w wysokości - 380,00 zł; ( słownie: trzysta osiemdziesiąt złotych 00/100) 6) Dla zadania nr 6 w wysokości - 150,00 zł; (słownie: sto pięćdziesiąt złotych 7) Dla zadania nr 7 w wysokości - 290,00 zł; ( słownie: sto dziewięćdziesiąt złotych 00/100) 8) Dla zadania nr 8 w wysokości - 1000,00 zł; ( słownie: jeden tysiąc złotych 00/100) 9) Dla zadania nr 9 w wysokości - 400,00 zł: ( slownie: czterysta złotych 00/100

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 4. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia) w oparciu o dokumenty lub oświadczenia wymienione w rozdziale IX SIWZ. Z treści złożonych Zamawiającemu dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnia wyżej wymienionych warunki. Nie spełnienie chociażby jednego z wyżej wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 4.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia) w oparciu o dokumenty lub oświadczenia wymienione w rozdziale IX SIWZ. Z treści złożonych Zamawiającemu dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnia w/w warunki. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biuletyn.mon.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: JEDNOSTKA WOJSKOWA 4141 Czarne Adres: ul. 27 Lutego, 77-330 Czarne.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2010 godzina 13:00, miejsce: JEDNOSTKA WOJSKOWA 4141 Czarne Adres: ul. 27 Lutego, 77-330 Czarne kancelaria jawna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : zakup i dostawa materiałów lutowniczych , spawalniczych i ściernych ;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00-7, 14.81.00.00-2, 39.24.20.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostawa produktów chemii motoryzacyjnej;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.96.30.00-2, 39.83.12.50-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup i dostawa artykułów metalowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.41.00.00-7, 44.53.11.00-2, 44.53.22.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup i dostawa farb specjalnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.81.00.00-1, 44.83.22.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup i dostawa wyrobów gumowych i z tworzyw sztucznych;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00-7, 44.16.42.00-9, 44.53.22.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup i dostawa materiałów tapicerskich.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.21.25.00-0, 39.22.71.10-3, 39.52.21.10-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: zadanie nr 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup i dostawa materiałów BHP.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00-7, 35.11.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup i dostawa płynów specjalnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.12.50-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanir nr 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup i dostawa materiałów innych niesklasyfikowanych ;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.83.12.00-6, 24.96.30.00-2, 39.22.42.10-3, 44.51.41.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.