Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-11-16
Stolno: Szkolenie Public Relations realizowane przez Gminę Stolno w ramach projektu pn. Nowa jakość usług w pięciu jednostkach samorządu terytorialnego. Zadanie 3: Wyższe kompetencje - lepsza jakość pracy
Numer ogłoszenia: 325059 - 2010; data zamieszczenia: 16.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Stolno , 86-212 Stolno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6770900.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.stolno.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Szkolenie Public Relations realizowane przez Gminę Stolno w ramach projektu pn. Nowa jakość usług w pięciu jednostkach samorządu terytorialnego. Zadanie 3: Wyższe kompetencje - lepsza jakość pracy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Program szkolenia powinien być opracowany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, szkolenie ma być skierowane do pracowników administracji publicznej (JST) , zajęcia podczas szkolenia mają być prowadzone metodą warsztatową z wykorzystaniem ćwiczeń oraz testów, program szkolenia powinien obejmować m.in.: 1. Czym zajmuje się public relations? a. Public relations jako tworzenie reputacji, b. Estetyka Public Relations, c. Public relations jako dialog z otoczeniem, 2. Rola badań marketingowych w kształtowaniu PR instytucji. a. Funkcje badan marketingowych, b. Rodzaje badan marketingowych, c. Metody badania opinii. 3. dentyfikacja wizualna instytucji, a. Determinanty wizerunku, b. Opracowanie materiałów promocyjnych - ulotki, informatory, c. Dress code pracowników administracji publicznej. 4. Planowanie strategii PR. a. Wybór celów działań PR b. Analiza potrzeb i możliwości partnerów zewnętrznych oraz wewnętrznych, c. Przygotowanie budżetu, d. Opracowanie programu i harmonogramu działań. 5. Komunikacja wewnętrzna jako narzędzie PR. a. Proces komunikacji interpersonalnej b. Bariery w procesie komunikacji w instytucji, c. Narzędzia komunikacji wewnętrznej 6. Efektywna komunikacja z partnerami zewnętrznymi. a. Identyfikacja najważniejszych partnerów instytucji, ich potrzeb i potencjału, b. Techniki komunikowania się z partnerami zewnętrznymi, c. Lobbying. 7. Organizacja imprez PR a. Drzwi otwarte, b. Konferencje, c. udział w imprezach targowych 8. Kontakty z mediami, a. Przygotowanie komunikatów informacyjnych do mediów b. Kontakty z dziennikarzami, c. Przygotowanie do wywiadów d. Organizacja konferencji prasowej, Szczegółowy program szkolenia Wykonawca przedkłada Zamawiającemu wraz z ofertą. Szkolenie zostanie zrealizowane w terminie od dnia zawarcia umowy Zamawiającego z Wykonawcą maksymalnie do 20 grudnia 2010 r. Zamawiający zastrzega sobie prawo wskazania dokładnych terminów realizacji szkolenia. Dzienny wymiar zajęć powinien wynosić 8 godzin zegarowych, z uwzględnieniem przerw (1 godzina szkoleniowa - 45 minut). W szkoleniu będzie brało udział 12 osób (1 grupa szkoleniowa), na jedną osobę będzie przypadało 8 godzin zajęć dziennie przez okres 3 dni. Miejsce realizacji szkolenia: siedziba Urzędu Gminy Stolno. Uczestnikami szkolenia są pracownicy jednostek samorządu terytorialnego zatrudnieni w Urzędach Gmin: Stolno, Lisewo, Chełmno, Grudziądz oraz w Starostwie Powiatowym w Chełmnie. Zamawiający zapewnia sale szkoleniowe oraz pomoce dydaktyczne w postaci projektora lub rzutnika obrazu, tablicy. Wykonawca zapewnia pozostały sprzęt niezbędny do przeprowadzenia szkolenia (np. komputer przenośny); Wykonawca zapewnia: przerwy kawowe (dwie przerwy kawowe, podczas których serwowane minimum to: kawa i herbata bez ograniczeń; zimne napoje minimum 0,5 litr na jednego uczestnika (dwa rodzaje: sok, woda), ciasto (minimum dwa rodzaje; po 1 porcji na 1 uczestnika w trakcie 1 przerwy) oraz poczęstunek w postaci ciepłego dania obiadowego (przykładowy zestaw: ziemniaki/frytki, mięso, surówki). Wykonawca zapewnia: materiały szkoleniowe, które zostaną przekazane uczestnikom na własność (plus jeden komplet do akt zamawiającego) oraz certyfikaty o ukończeniu szkolenia; Dokumentacja szkoleniowa, materiały szkoleniowe oraz sala szkoleniowa powinny być oznakowane zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. Szkolenie realizują trenerzy, którzy posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe oraz doświadczenie. Wykaz zawierający kwalifikacje zawodowe oraz doświadczenie trenera, Wykonawca sporządzi i dostarczy Zamawiającemu zgodnie z załącznikiem nr 4. Wykonawca będzie prowadził dokumentację szkolenia (na drukach dostarczonych przez Zamawiającego), tj.: dzienniki zajęć edukacyjnych zawierające listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych; - imienne listy potwierdzające skorzystanie z poczęstunku; - imienne listy odbioru materiałów szkoleniowych; - imienne wykazy osób, które ukończyły szkolenie, nie ukończyły szkolenia wraz z imienną listą potwierdzającą odbiór certyfikatów; - sporządzenie dokumentacji fotograficznej szkolenia (min. 30 zdjęć na płycie DVD). - inne dokumenty niezbędne do prowadzenia szkolenia; Wykonawca przekaże Zamawiającemu oryginały lub uwierzytelnione kopie w/w dokumentów szkolenia. Wykonawca opracuje i przeprowadzi badanie poziomu nabywania wiedzy wśród uczestników szkolenia na z raportem przekaże Zamawiającemu; Wykonawca zamieści ofertę szkolenia w bazie ofert szkoleniowych na stronie internetowej: www.inwestycjawkadry.info.pl. Wykonawca zabezpieczy uczestników kursu od następstw nieszczęśliwych wypadków w związku z kursem, a kopie polisy potwierdzoną za zgodność z oryginałem przekaże Zamawiającemu. Wykonawca sporządzi i przekaże Zamawiającemu na co najmniej 3 dni przed rozpoczęciem szkolenia: harmonogram szkolenia obejmujący jego nazwę i zakres, czas trwania, plan nauczania określający tematy zajęć oraz ich wymiar ze wskazaniem trenera prowadzącego szkolenie oraz dokładnego miejsca przeprowadzenia szkolenia.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie wnioskodawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu przeprowadzona będzie w oparciu o złożone przez wykonawców oświadczenia i dokumenty zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykaz wykonanego w przeciągu ostatnich 3 lat co najmniej 1 kursu/szkolenia z zakresu Public Relations, a jeżeli okres przeprowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - załącznik nr 3 do SIWZ (każde szkolenie winno być wymienione osobno) oraz dokumentów potwierdzających, że usługi wykonane zostały należycie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu przeprowadzona będzie w oparciu o złożone przez wykonawców oświadczenia i dokumenty zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykaz osób (trenerów), które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia - załącznik 4 do SIWZ; - oświadczenie , że osoby (trenerzy), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w przeciągu ostatnich 2 lat prowadziły, co najmniej 1 kurs/szkolenie z zakresu Public Relations - załącznik nr 5 do SIWZ. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu przeprowadzona będzie w oparciu o złożone przez wykonawców oświadczenia i dokumenty zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Doświadczenie - 30
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
wg projektu umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.stolno.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba zamawiającego: Urząd Gminy Stolno Stolno 112 86-212 Stolno pokój 5a.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.11.2010 godzina 09:00, miejsce: Siedziba zamawiającego, tj. Urząd Gminy Stolno Stolno 112 86-212 Stolno pokój 6.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Europejski Fundusz Społeczny w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet V. Dobre rządzenie; Działanie 5.2. Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej; Poddziadzienie 5.2.1. Modernizacja zarządzania administracji samorządowej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zorganizowanie wyjazdów (obozów) i warsztatów wyjazdowych w ramach projektu "Lepszy start" realizowanego w powiecie pabianickim - III postępowanie.
- "Sukcesywne świadczenie usług w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia doradztwa zawodowego, szkoleń i kursów dla uczniów i nauczycieli przedmiotów zawodowych"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie doskonalenia kompetencji zawodowych nauczycieli w formie szkolenia.
- Usługi szkoleniowe dla uczniów i nauczycieli z podziałem na 9 części w ramach projektu pn. "Podniesienie zdolności do przyszłego zatrudnienia uczniów szkół zawodowych z terenu powiatu puckiego".
- "Zakup, dostawa i wdrożenie systemów i nowych urządzeń podnoszących bezpieczeństwo informacji w urzędzie, przeszkolenie pracowników urzędu (85 osób) i (...) z podziałem na 2 części(...)".
- PRZYGOTOWANIE I PRZEPROWADZENIE SZKOLEŃ PN. "KURS WIZAŻYSTA/STYLISTA", "KURS PRZEDŁUŻANIA RZĘS METODĄ 1:1" ORAZ "KURS STYLIZACJI PAZNOKCI" W RAMACH PROJEKTU "AKTYWNA SZKOŁA 3"
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.